Kolejna odsłona kampanii „Łączy nas coś dobrego” dobiegła końca
Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, zrzeszające największe piekarnie w kraju, promowało pieczywo w trakcie akcji „Łączy nas coś dobrego”. Konsumenci byli edukowani o właściwościach pieczywa i jego istotnym udziale w codziennym, zbilansowanym jadłospisie. Upowszechniano również wiedzę na temat wysokiej jakości wyrobów piekarniczych, oferowanych przez sieci handlowe czy dyskonty.
Kampania spotkała się z bardzo dobrym odbiorem i w ciągu ośmiu miesięcy osiągnęła planowane zasięgi: reklamy w digitalu zostały wyświetlone prawie 28 milionów razy, a w mediach pojawiło się prawie 700 publikacji dotyczących akcji. Szczegóły przedstawione są na załączonej infografice.
- Od kilku lat Stowarzyszenie Producentów Pieczywa edukuje na temat właściwości i jakości odżywczych wyrobów piekarniczych. My, Polacy, lubimy chleb, dlatego niezmiennie przypominamy o tym, jakie są jego właściwości odżywcze, że jest częścią zdrowej i zbilansowanej diety, również tej, która ma doprowadzić nas do redukcji masy ciała. Jednocześnie uświadamiamy konsumentów, że pieczywo wypiekane w sklepach to produkt z krótkim składem, po który możemy sięgać z pełną świadomością, że wybraliśmy dobrą jakość dla siebie i naszej rodziny. Edukacja to długofalowy proces, rosną nam kolejne pokolenia konsumentów, więc nasze działania będziemy kontynuować z myślą o tym, żeby w przyszłym roku przeprowadzić wysokozasięgową kampanię, która dotrze do jeszcze większej grupy odbiorców – skomentował Jacek Górecki, prezes Stowarzyszenia Producentów Pieczywa.
Ambasadorem tej edycji kampanii był Andrzej Polan – osobowość telewizyjna, znany restaurator i kucharz – który nie tylko przybliżał konsumentom właściwości pieczywa, ale także poprzez swoją aktywność inspirował do eksperymentowania z nim w kuchni i tworzenia apetycznych przepisów na bazie różnych rodzajów chleba i bułek. Z jego pomysłami na niebanalne posiłki z pieczywem w roli głównej można było zetknąć się zarówno w jego social mediach, jak i na kanałach społecznościowych kampanii.
Dodatkowo na stronie internetowej www.LaczyNasCosDobrego.pl odbiorcy mogli zapoznać się
z przygotowanymi materiałami edukacyjnymi, obejrzeć spot przybliżający proces produkcji pieczywa, a także pobrać rozszerzoną wersją e-booka pt. „Bułka i spółka” - kierowanego do nauczycieli, rodziców i opiekunów dzieci w różnych przedziałach wiekowych.
Stowarzyszenie Producentów Pieczywa od kilku lat regularnie przybliża konsumentom zalety pieczywa i korzyści wynikające z jego spożywania, ale też walczy z błędnymi przekonaniami o tym, że np. pieczywo tuczy, a gluten jest ogólnie szkodliwy. SPP opiera się na wynikach badań i ekspertyzach, wprowadzając do dyskursu społecznego merytoryczne argumenty i fakty, zwłaszcza te dotyczące pieczywa produkowanego w technologii do wypieku. Dotychczas odbyły się dwie edycje kampanii i obie miały na celu zwiększenie poziomu spożycia pieczywa wśród polskich konsumentów.
Kampania „Łączy nas coś dobrego” została zrealizowana przez agencję Ancymony, która odpowiadała za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną, stworzenie kreacji digital, prowadzenie profili w social mediach oraz działania z zakresu public relations, a za kampanię mediową w digitalu odpowiedzialne było Value Media.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.