Komunikaty PR

Kolejna odsłona kampanii „Łączy nas coś dobrego” dobiegła końca

2024-03-19  |  12:00
Biuro prasowe

Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, zrzeszające największe piekarnie w kraju, promowało pieczywo w trakcie akcji „Łączy nas coś dobrego”. Konsumenci byli edukowani o właściwościach pieczywa i jego istotnym udziale w codziennym, zbilansowanym jadłospisie. Upowszechniano również wiedzę na temat wysokiej jakości wyrobów piekarniczych, oferowanych przez sieci handlowe czy dyskonty. 

Kampania spotkała się z bardzo dobrym odbiorem i w ciągu ośmiu miesięcy osiągnęła planowane zasięgi: reklamy w digitalu zostały wyświetlone prawie 28 milionów razy, a w mediach pojawiło się prawie 700 publikacji dotyczących akcji. Szczegóły przedstawione są na załączonej infografice.

Od kilku lat Stowarzyszenie Producentów Pieczywa edukuje na temat właściwości i jakości odżywczych wyrobów piekarniczych. My, Polacy, lubimy chleb, dlatego niezmiennie przypominamy o tym, jakie są jego właściwości odżywcze, że jest częścią zdrowej i zbilansowanej diety, również tej, która ma doprowadzić nas do redukcji masy ciała. Jednocześnie uświadamiamy konsumentów, że pieczywo wypiekane w sklepach to produkt z krótkim składem, po który możemy sięgać z pełną świadomością, że wybraliśmy dobrą jakość dla siebie i naszej rodziny. Edukacja to długofalowy proces, rosną nam kolejne pokolenia konsumentów, więc nasze działania będziemy kontynuować z myślą o tym, żeby w przyszłym roku przeprowadzić wysokozasięgową kampanię, która dotrze do jeszcze większej grupy odbiorców – skomentował Jacek Górecki, prezes Stowarzyszenia Producentów Pieczywa.

Ambasadorem tej edycji kampanii był Andrzej Polan – osobowość telewizyjna, znany restaurator i kucharz – który nie tylko przybliżał konsumentom właściwości pieczywa, ale także poprzez swoją aktywność inspirował do eksperymentowania z nim w kuchni i tworzenia apetycznych przepisów na bazie różnych rodzajów chleba i bułek.  Z jego pomysłami na niebanalne posiłki z pieczywem w roli głównej można było zetknąć się zarówno w jego social mediach, jak i na kanałach społecznościowych kampanii.

Dodatkowo na stronie internetowej www.LaczyNasCosDobrego.pl odbiorcy mogli zapoznać się 
z przygotowanymi materiałami edukacyjnymi, obejrzeć spot przybliżający proces produkcji pieczywa, a także pobrać rozszerzoną wersją e-booka pt. „Bułka i spółka” - kierowanego do nauczycieli, rodziców i opiekunów dzieci w różnych przedziałach wiekowych.

Stowarzyszenie Producentów Pieczywa od kilku lat regularnie przybliża konsumentom zalety pieczywa i korzyści wynikające z jego spożywania, ale też walczy z błędnymi przekonaniami o tym, że np. pieczywo tuczy, a gluten jest ogólnie szkodliwy. SPP opiera się na wynikach badań i ekspertyzach, wprowadzając do dyskursu społecznego merytoryczne argumenty i fakty, zwłaszcza te dotyczące pieczywa produkowanego w technologii do wypieku. Dotychczas odbyły się dwie edycje kampanii i obie miały na celu zwiększenie poziomu spożycia pieczywa wśród polskich konsumentów.  

Kampania „Łączy nas coś dobrego” została zrealizowana przez agencję Ancymony, która odpowiadała za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną, stworzenie kreacji digital, prowadzenie profili w social mediach oraz działania z zakresu public relations, a za kampanię mediową w digitalu odpowiedzialne było Value Media.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.