Komunikaty PR

Kolejne „Dobre Działania” nagrodzone

2023-10-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Kawiecka
Soul&Mind

ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/

Po rozstrzygnięciu VIII edycji programu grantowego dofinansowanie trafiło do Koła Gospodyń Wiejskich w Brzeźnie, Uczniowskiego Klubu Sportowego „As” w Glinojecku, Grupy Skrzat z Gminnej Akademii Sportu w Krobi oraz Natalii Chrzanowskiej z Góry. Marka Diamant regularnie nagradza inicjatywy, które m.in. wzmacniają rozpoznawalność regionu oraz aktywizują lokalną społeczność.

Do każdej z tegorocznych edycji programu „Dobre Działania” zgłosiło się kilkaset instytucji i osób prywatnych, które wnioskowały o granty w wysokości 3 tys. złotych. Taką kwotą marka Diamant od 2021 r. wspiera inicjatywy, których celem jest rozwój działań lokalnych, odpowiadających na konkretne potrzeby mieszkańców regionu, i które są użyteczne, pomysłowe oraz aktywizują społeczność z różnych grup wiekowych.

- Od początku trwania programu nagrodziliśmy już niespełna trzydzieści inicjatyw. Wnikliwie czytamy wszystkie zgłoszenia, przyglądamy się uzasadnieniom i staramy się wybierać działania, które mają pozytywny wpływ na życie mieszkańców regionu, a ich pomysłodawcy z zaangażowaniem i pasją działają na rzecz lokalnych społeczności – mówi Kamila Sikorska, Marketing Manager marki Diamant w Pfeifer & Langen Polska.

W ostatniej, VIII już edycji programu nagrodzono:

Udział w zawodach sportowych Natalii Chrzanowskiej z Góry

Pasją Natalii Chrzanowskiej z Góry jest sport. Od 4 lat zawodniczka trenuje na ergometrze wioślarskim. Na koncie sportsmenki i ochotniczej strażaczki jest już sporo osiągnięć na arenie polskiej i międzynarodowej, m.in. II miejsce w Akademickich Mistrzostwach Polski, oraz cztery złote medale w Mistrzostwach Świata Służb Mundurowych w Rotterdamie. Marzeniem Natalii był ponowny udział w tych ostatnich zawodach, które w tym roku odbyły się w kanadyjskim Winnipeg. Udział wiązał się z dużym nakładem finansowym, a Natalia nadal studiuje, dlatego marka Diamant postanowiła pomóc w realizacji tych ambitnych planów. Ponadto, jak uzasadniała sama zawodniczka: „Ergometr wioślarski jest dyscypliną mało znaną, działania te przyczynią się do propagowania sportu oraz rozpowszechniania go wśród innych."

Projekt „Słodkie Bezowe Love. Dzieci Rodzicom i Dziadkom” Koła Gospodyń Wiejskich w Brzeźnie

Koło Gospodyń Wiejskich w Nowym Brzeźnie działa od 60 lat. Każdego roku Panie wraz z Radą Sołecką przygotowują Dzień Dziecka dla najmłodszych mieszkańców wsi oraz starają się zabierać dzieci w ciekawe miejsca i zapewniać im różne atrakcje. Nagrodzona przez Diamant inicjatywa Koła Gospodyń Wiejskich ma na celu łączenie pokoleń przy wspólnym gotowaniu. Kreatywność tego pomysłu polegała na tym, że to młodsza generacja mieszkańców Nowego Brzeźna będzie miała szansę gotować dla starszej, a nie odwrotnie, jak to się zazwyczaj odbywa. Młodzież będzie mogła wartościowo spędzić czas, oderwać się od ekranów i pod czujnym okiem doświadczonych gospodyń nauczyć się piec pyszne bezy, beziki oraz inne słodkości. By te, oraz przyszłe warsztaty mogły sprawnie się odbywać, potrzebny jest profesjonalny sprzęt. Dlatego marka Diamant zdecydowała się wesprzeć wyposażenie Sali Wiejskiej w Nowym Brzeźnie w funkcjonalne miksery planetarne, a także zakup dekoracji na wielkie przyjęcie dla lokalnej społeczności, które zwieńczy ten słodki projekt.

Sfinansowanie zakupu bramek piłkarskich oraz zakupu sprzętu sportowego dla „Skrzatów” z Gminnej Akademii Sportu w Krobi

W Gminnej Akademii Sportu w Krobi trenuje ponad 100 młodych adeptów w 7 kategoriach wiekowych. W związku z rozwojem działalności, pojawiają się problemy związane z brakiem podstawowego sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia kompleksowych zajęć piłkarskich. Przyznane przez Diamant wsparcie pomoże w sfinansowaniu zakupu bramek dla grupy SKRZAT, czyli dzieci w wieku 6–7 lat. Nowy sprzęt sportowy podniesie jakość treningów i zapewni lepsze szanse rozwoju jeszcze większej liczbie młodych adeptów futbolu.

Udział chłopięcej drużyny piłkarskiej z Uczniowskiego Klubu Sportowego „As” z Glinojecka w Mazowieckiej Lidze Młodzików

Klub „AS” Glinojeck powstał w 1996 roku i zrzesza młodzież z terenu miasta i gminy Glinojeck. Co roku chłopięca drużyna zgłaszana jest do rozgrywek Ligi Mazowieckiej. Udział w niej i duch rywalizacji dodatkowo motywują młodzież do pracy. Każdy start wymaga jednak środków finansowych niezbędnych do bieżącego funkcjonowania drużyny, które zabezpieczają bieżące potrzeby zawodników takie jak: sprzęt sportowy, stroje sportowe, przejazdy na rozgrywki, organizacji meczów na naszym obiekcie, opłaty sędziowskie i medyczne. Klub z Glinojecka otrzymał wsparcie, które umożliwi start drużyny piłki nożnej chłopców z rocznika 2010/2011 w sezonie 2023/2024 w Mazowieckiej Lidze Młodzików. Jak uzasadniały we wniosku do programu władze klubu: ”Niezmiernie ważne są wszelkie działania mające na celu propagowanie sportu i zdrowego stylu życia. Środki pozyskane z programu przyczynią się do prawidłowego i harmonijnego psychofizycznego rozwoju dzieci zrzeszonych w naszym klubie.”

Diamant nagrodził dotychczas 29 organizacji, kół zainteresowań, stowarzyszeń, ośrodków lub osób prywatnych, które od 2021 roku działają w myśl integracji wspólnot. Wiedząc, że żyjemy razem jednak często obok siebie – Diamant wdrożył program mający na celu rozwój lokalnych inicjatyw i tradycji regionu  – zwłaszcza tych realizowanych wokół cukrowni Diamant.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Soul&Mind
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.