Komunikaty PR

Kompaktowa kartoniarka zapewnia szybkość i jakość pakowania przekąsek

2023-09-15  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.02 MB )


 

14/09/2023, Warszawa                                            Informacja prasowa od marki Ishida

 

Ishida Europe wprowadziła na rynek nową wersję automatycznych systemów pakowania w kartony (ACP) serii ACP-700 przeznaczonych do pakowania przekąsek i innych suchych produktów. To szybkie, elastyczne i wysoce kompaktowe rozwiązanie dla szerokiej gamy opakowań i kartonów o różnych rozmiarach i formatach.


 

Jak informuje Ishida, ACP-722 RRP wyróżnia to, że jest to kartoniarka w jednym z najmniejszych dostępnych obecnie rozmiarów – jest o nawet 50% mniejsza niż inne tego typu modele. Pozwala to nie tylko zaoszczędzić cenną przestrzeń zakładową, ale także umożliwia szybką i łatwą instalację maszyny oraz bezproblemową integrację z istniejącymi liniami produkcyjnymi. Konstrukcja z jednokierunkowym przepływem zapewnia oszczędny i kompaktowy układ linii, który może również z łatwością pomieścić linie podwójne. Maksymalna prędkość urządzenia wynosi 20 kartonów na minutę.


 

Maszyna swoje niewielkie rozmiary zawdzięcza połączeniu funkcji podawania i wyrównywania kartonów, sortowania i pakowania worków, a także zamykania i zgrzewania kartonów. Uwzględnienie wszystkiego w jednym kompaktowym urządzeniu eliminuje potrzebę stosowania dodatkowych przenośników. Dodatkowo, wszystkie funkcje mogą być kontrolowane z jednego ekranu dotykowego HMI. Zmiana produktu jest inicjowana jednym naciśnięciem przycisku. Proces ten jest całkowicie automatyczny i wykonywany w mniej niż trzy minuty, bez konieczności angażowania wykwalifikowanego technika. W porównaniu, podobnym maszynom pakującym zajmuje to nawet godzinę.


 

Zaawansowany interfejs HMI z dotykowym ekranem umożliwia wyświetlanie łatwych w obsłudze, intuicyjnych ustawień maszyny i jej monitorowanie. Umożliwia też przechowywanie do 500 ustawień wstępnych, w tym zdjęć każdego formatu opakowania, aby zminimalizować błędy operatora. Może również alarmować operatorów o potencjalnych problemach, umożliwiając podjęcie natychmiastowych działań w celu zminimalizowania strat i nieplanowanych przestojów.


 

ACP-722 RRP może stanowić część w pełni zintegrowanej linii pakującej do przekąsek, opracowanej przez firmę Ishida, składającej się z naważarki wielogłowicowej, maszyny pakującej, testera szczelności, wagi kontrolnej, systemu kontroli rentgenowskiej i kartoniarki. Przy wykorzystaniu oprogramowania Ishida ITPS 2 konfiguracja i regulacja całej linii mogą odbywać się w dowolnym miejscu na linii z jednego interfejsu HMI. 


 

Jako część zintegrowanej linii, ACP-722 RRP Ishida zbiera dane dotyczące stopnia napełnienia powietrzem z testera uszczelnień Ishida, umożliwiając dokonywanie natychmiastowych regulacji. Dzięki temu proces pakowania odbywa się w sposób płynny i niezawodny, przy zachowaniu wysokich prędkości, niezależnie od poziomu umiejętności operatora.


 

Dzięki monitorowaniu liczby opakowań na linii produkcyjnej można mieć pewność, że do każdego kartonu trafi ich odpowiednia liczba.


 

Seria kartoniarek ACP-700 jest w stanie obsługiwać opakowania o szerokości od 108 do 330 mm i długości do 375 mm. Może obsługiwać opakowania typu pillow, gusset, flat bottom, oraz HEM. Można je pakować w różnych konfiguracjach i ułożeniu, w tym jako gotowe do sprzedaży detalicznej gabloty, bez konieczności wymiany części maszyny. Oprócz opcji zamknięcia taśmą, dostępne są również opcje zamknięcia bocznego i typu push lock.


 

"Rynek przekąsek pozostaje wysoce konkurencyjny, dlatego firmy muszą maksymalizować wydajność w każdej sferze swojej działalności" - powiedział Jim McGregor, inżynier ds. zastosowań w Ishida Europe.


 

"Model ACP-722 RRP został zaprojektowany w celu zapewnienia wysokiej przepustowości bez uszczerbku dla jakości i estetyki opakowania, zapewniając maksymalny zwrot na minimalnej powierzchni".


 

Pytania dotyczące zakupu maszyn Ishida:

Fenix Systems Sp. z o.o. 

ul. Długa 40, 

05-530 Góra Kalwaria.

Tel: 22 715 52 53

E-mail: biuro@fenixsystems.eu                                                                   


 

Źródło: Ishida

 

 

 

Pytania dla mediów:

Kamila Szlezyngier

Senior PR Manager

M. 784 398 072

E-Mail: kamila@all4comms.com

www.all4comms.com





 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.