Linia słodyczy bez dodatku cukru od marki Wawel teraz w nowej odsłonie
Tego lata marka Wawel prezentuje zupełnie nową odsłonę linii słodyczy bez dodatku cukru. Opakowania z tej serii zyskały nową szatę graficzną, a do produktów dołączyła nowość – czekolada Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi. Krakowski producent już od blisko 30 lat udowadnia, że można tworzyć pyszną czekoladę, nie dodając do niej cukru, i poczuć pełnię smaku bez wyrzeczeń.
Nowa czekolada Wawel Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi bez dodatku cukru to niezwykle intensywny, czekoladowy smak połączony z cytrusową nutą. Cała linia słodyczy bez dodatku cukru (BDC) została stworzona zgodnie z ideą Dobrych Składników, dzięki której wyroby krakowskiego producenta nie zawierają zbędnych dodatków, takich jak substancje konserwujące, barwniki czy sztuczne aromaty.
– Nasza nowa czekolada Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi to propozycja dla wszystkich miłośników słodkości, którzy poszukują jednocześnie wysokiej jakości, doskonałego smaku i gwarancji, że spożywają produkt bez dodatku cukru. Podobnie jak inne produkty marki Wawel, cała linia słodyczy BDC nie zawiera barwników ani sztucznych aromatów, a dodatkowo czekolady gorzka i gorzka z cząstkami pomarańczowymi są odpowiednie dla wegan. Słodycze z serii bez cukru są więc świetną propozycja dla osób szukających słodkości bez wyrzeczeń. Świetnie sprawdzą się jako lekka przekąska dla tych, którzy chcą ograniczyć cukier w diecie lub prowadzą aktywny tryb życia – mówi Agnieszka Jakubek, Brand Manager w firmie Wawel SA.
Nowe opakowania w kolorach bieli i błękitu
Linia słodyczy Wawel bez dodatku cukru zyskała nową, subtelną szatę graficzną. Opakowania, na których króluje biel oraz błękit, nadały jej spójności i jeszcze większej lekkości. Klienci sięgający po produkty Wawel z linii BDC mogą wybierać spośród czekolad w trzech smakach: mlecznej, gorzkiej 70% i tegorocznej nowości – gorzkiej 70% z cząstkami pomarańczowymi. Linię uzupełniają dwa smaki kruchych wafli o smaku kakaowym i waniliowym z dużą ilością nadzienia (aż 67% masy produktu).
Dodatkowych informacji udzielą:
Marta Miller
Head of Corporate PR
Great Minds
m.miller@greatminds.pl
Tel: +48 519 033 223
Katarzyna Grobel
Junior Account Manager
Great Minds
k.grobel@greatminds.pl
Tel: +48 533 336 550

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.