Komunikaty PR

Linia słodyczy bez dodatku cukru od marki Wawel teraz w nowej odsłonie

2023-08-08  |  16:00
Biuro prasowe

Tego lata marka Wawel prezentuje zupełnie nową odsłonę linii słodyczy bez dodatku cukru. Opakowania z tej serii zyskały nową szatę graficzną, a do produktów dołączyła nowość – czekolada Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi. Krakowski producent już od blisko 30 lat udowadnia, że można tworzyć pyszną czekoladę, nie dodając do niej cukru, i poczuć pełnię smaku bez wyrzeczeń.

Nowa czekolada Wawel Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi bez dodatku cukru to niezwykle intensywny, czekoladowy smak połączony z cytrusową nutą. Cała linia słodyczy bez dodatku cukru (BDC) została stworzona zgodnie z ideą Dobrych Składników, dzięki której wyroby krakowskiego producenta nie zawierają zbędnych dodatków, takich jak substancje konserwujące, barwniki czy sztuczne aromaty.

Nasza nowa czekolada Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi to propozycja dla wszystkich miłośników słodkości, którzy poszukują jednocześnie wysokiej jakości, doskonałego smaku i gwarancji, że spożywają produkt bez dodatku cukru. Podobnie jak inne produkty marki Wawel, cała linia słodyczy BDC nie zawiera barwników ani sztucznych aromatów, a dodatkowo czekolady gorzka i gorzka z cząstkami pomarańczowymi są odpowiednie dla wegan. Słodycze z serii bez cukru są więc świetną propozycja dla osób szukających słodkości bez wyrzeczeń. Świetnie sprawdzą się jako lekka przekąska dla tych, którzy chcą ograniczyć cukier w diecie lub prowadzą aktywny tryb życia mówi Agnieszka Jakubek, Brand Manager w firmie Wawel SA.

Nowe opakowania w kolorach bieli i błękitu

Linia słodyczy Wawel bez dodatku cukru zyskała nową, subtelną szatę graficzną. Opakowania, na których króluje biel oraz błękit, nadały jej spójności i jeszcze większej lekkości. Klienci sięgający po produkty Wawel z linii BDC mogą wybierać spośród czekolad w trzech smakach: mlecznej, gorzkiej 70% i tegorocznej nowości – gorzkiej 70% z cząstkami pomarańczowymi. Linię uzupełniają dwa smaki kruchych wafli o smaku kakaowym i waniliowym z dużą ilością nadzienia (aż 67% masy produktu).

 

Dodatkowych informacji udzielą:

Marta Miller
Head of Corporate PR
Great Minds
m.miller@greatminds.pl
Tel: +48 519 033 223

Katarzyna Grobel
Junior Account Manager
Great Minds
k.grobel@greatminds.pl
Tel: +48 533 336 550

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.