Linia słodyczy bez dodatku cukru od marki Wawel teraz w nowej odsłonie
Tego lata marka Wawel prezentuje zupełnie nową odsłonę linii słodyczy bez dodatku cukru. Opakowania z tej serii zyskały nową szatę graficzną, a do produktów dołączyła nowość – czekolada Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi. Krakowski producent już od blisko 30 lat udowadnia, że można tworzyć pyszną czekoladę, nie dodając do niej cukru, i poczuć pełnię smaku bez wyrzeczeń.
Nowa czekolada Wawel Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi bez dodatku cukru to niezwykle intensywny, czekoladowy smak połączony z cytrusową nutą. Cała linia słodyczy bez dodatku cukru (BDC) została stworzona zgodnie z ideą Dobrych Składników, dzięki której wyroby krakowskiego producenta nie zawierają zbędnych dodatków, takich jak substancje konserwujące, barwniki czy sztuczne aromaty.
– Nasza nowa czekolada Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi to propozycja dla wszystkich miłośników słodkości, którzy poszukują jednocześnie wysokiej jakości, doskonałego smaku i gwarancji, że spożywają produkt bez dodatku cukru. Podobnie jak inne produkty marki Wawel, cała linia słodyczy BDC nie zawiera barwników ani sztucznych aromatów, a dodatkowo czekolady gorzka i gorzka z cząstkami pomarańczowymi są odpowiednie dla wegan. Słodycze z serii bez cukru są więc świetną propozycja dla osób szukających słodkości bez wyrzeczeń. Świetnie sprawdzą się jako lekka przekąska dla tych, którzy chcą ograniczyć cukier w diecie lub prowadzą aktywny tryb życia – mówi Agnieszka Jakubek, Brand Manager w firmie Wawel SA.
Nowe opakowania w kolorach bieli i błękitu
Linia słodyczy Wawel bez dodatku cukru zyskała nową, subtelną szatę graficzną. Opakowania, na których króluje biel oraz błękit, nadały jej spójności i jeszcze większej lekkości. Klienci sięgający po produkty Wawel z linii BDC mogą wybierać spośród czekolad w trzech smakach: mlecznej, gorzkiej 70% i tegorocznej nowości – gorzkiej 70% z cząstkami pomarańczowymi. Linię uzupełniają dwa smaki kruchych wafli o smaku kakaowym i waniliowym z dużą ilością nadzienia (aż 67% masy produktu).
Dodatkowych informacji udzielą:
Marta Miller
Head of Corporate PR
Great Minds
m.miller@greatminds.pl
Tel: +48 519 033 223
Katarzyna Grobel
Junior Account Manager
Great Minds
k.grobel@greatminds.pl
Tel: +48 533 336 550
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.