Majonez Kielecki z żółtek jaj wyłącznie od kur z chowu ściółkowego
Soul&Mind
ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” całkowicie wycofała się z użycia żółtek jaj pochodzących od kur z chowu klatkowego, wyprzedzając swój wcześniejszy plan o 15 miesięcy. Już teraz Majonez Kielecki wytwarzany jest wyłącznie na bazie żółtek jajek wywodzących się od kur z chowu ściółkowego. To krok, który pokazuje zaangażowanie firmy w dbałość o dobrostan zwierząt oraz kontynuację strategii, którą ogłoszono w maju 2018 roku.
11 października, z okazji Światowego Dnia Jaj, warto zwrócić uwagę na ich niezwykłą wszechstronność i znaczenie w naszej codziennej diecie. To także doskonały moment, by spojrzeć na zmiany, jakie zachodzą w produkcji żywności. Konsumenci są coraz bardziej świadomi i niezwykle ważny staje się dla nich dobrostan zwierząt. WSP „Społem” odpowiada na te oczekiwania, wprowadzając nowe standardy – od teraz kultowy Majonez Kielecki, wytwarzany jest wyłącznie z żółtek jaj pochodzących od kur z chowu ściółkowego. To krok, który podkreśla zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój.
- Już od kilku lat w naszej ofercie znajdują się majonezy produkowane bez użycia żółtek z jajek typu „3”, takie jak Majonez Kielecki Omega-3, Majonez Kielecki Lekki, Majonez Kielecki z papryką chipotle czy Majonez Kielecki w plastikowych opakowaniach. Obecnie możemy z dumą powiedzieć, że całkowicie wyeliminowaliśmy ten składnik ze wszystkich naszych wyrobów, w tym również z tradycyjnego Majonezu Kieleckiego w szklanych słoikach. Co więcej, osiągnęliśmy ten cel 15 miesięcy wcześniej, niż pierwotnie planowaliśmy. To znaczący krok, który podkreśla nasze zaangażowanie w dbałość o dobrostan zwierząt i realizację zobowiązań wobec konsumentów - mówi Adam Jamróz, Prezes Zarządu WSP „Społem”.
30 maja 2018 roku firma zdeklarowała, że w trosce o dobrostan i los zwierząt hodowlanych do końca 2025 roku wdroży nowe rozwiązania produkcyjne, które zaowocują całkowitym wycofywaniem surowców pochodzących od kur z chowu klatkowego. Warto także zaznaczyć, że zmiana pochodzenia używanych żółtek nie wpłynie na smak ani skład Majonezu Kieleckiego – jego receptura pozostaje taka, jak dotychczas. Wciąż bazuje na najwyższej jakości składnikach, które od lat sprawiają, że jest to wyborny dodatek do wszelkiego rodzaju sałatek, kanapek, frytek czy tostów.
Majonez Kielecki to jeden z najchętniej wybieranych majonezów w Polsce, który zyskał uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą. Jego tradycyjna receptura, będąca podstawą Polskiej Normy majonezu, niezmiennie cieszy się zaufaniem konsumentów oraz kulinarnych ekspertów od pokoleń.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.