Majonez Kielecki z żółtek jaj wyłącznie od kur z chowu ściółkowego
Soul&Mind
ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” całkowicie wycofała się z użycia żółtek jaj pochodzących od kur z chowu klatkowego, wyprzedzając swój wcześniejszy plan o 15 miesięcy. Już teraz Majonez Kielecki wytwarzany jest wyłącznie na bazie żółtek jajek wywodzących się od kur z chowu ściółkowego. To krok, który pokazuje zaangażowanie firmy w dbałość o dobrostan zwierząt oraz kontynuację strategii, którą ogłoszono w maju 2018 roku.
11 października, z okazji Światowego Dnia Jaj, warto zwrócić uwagę na ich niezwykłą wszechstronność i znaczenie w naszej codziennej diecie. To także doskonały moment, by spojrzeć na zmiany, jakie zachodzą w produkcji żywności. Konsumenci są coraz bardziej świadomi i niezwykle ważny staje się dla nich dobrostan zwierząt. WSP „Społem” odpowiada na te oczekiwania, wprowadzając nowe standardy – od teraz kultowy Majonez Kielecki, wytwarzany jest wyłącznie z żółtek jaj pochodzących od kur z chowu ściółkowego. To krok, który podkreśla zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój.
- Już od kilku lat w naszej ofercie znajdują się majonezy produkowane bez użycia żółtek z jajek typu „3”, takie jak Majonez Kielecki Omega-3, Majonez Kielecki Lekki, Majonez Kielecki z papryką chipotle czy Majonez Kielecki w plastikowych opakowaniach. Obecnie możemy z dumą powiedzieć, że całkowicie wyeliminowaliśmy ten składnik ze wszystkich naszych wyrobów, w tym również z tradycyjnego Majonezu Kieleckiego w szklanych słoikach. Co więcej, osiągnęliśmy ten cel 15 miesięcy wcześniej, niż pierwotnie planowaliśmy. To znaczący krok, który podkreśla nasze zaangażowanie w dbałość o dobrostan zwierząt i realizację zobowiązań wobec konsumentów - mówi Adam Jamróz, Prezes Zarządu WSP „Społem”.
30 maja 2018 roku firma zdeklarowała, że w trosce o dobrostan i los zwierząt hodowlanych do końca 2025 roku wdroży nowe rozwiązania produkcyjne, które zaowocują całkowitym wycofywaniem surowców pochodzących od kur z chowu klatkowego. Warto także zaznaczyć, że zmiana pochodzenia używanych żółtek nie wpłynie na smak ani skład Majonezu Kieleckiego – jego receptura pozostaje taka, jak dotychczas. Wciąż bazuje na najwyższej jakości składnikach, które od lat sprawiają, że jest to wyborny dodatek do wszelkiego rodzaju sałatek, kanapek, frytek czy tostów.
Majonez Kielecki to jeden z najchętniej wybieranych majonezów w Polsce, który zyskał uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą. Jego tradycyjna receptura, będąca podstawą Polskiej Normy majonezu, niezmiennie cieszy się zaufaniem konsumentów oraz kulinarnych ekspertów od pokoleń.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.