Marka Kasia po raz kolejny wsparła Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce
Yellowcups
Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/
Marka Kasia od lat zachęca Polaków do dzielenia się radością. W czasie minionych świąt Bożego Narodzenia idea ta wybrzmiała szczególnie mocno, znajdując odzwierciedlenie w ogólnopolskiej akcji „2 razy więcej radości”. Dzięki niej marka Kasia wsparła Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, przynosząc radość potrzebującym dzieciom.
Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, który skłania do wspólnego dzielenia się radością z innymi. Wie o tym marka Kasia, która od lat zachęca Polaków do okazywania wsparcia także tym najbardziej potrzebującym. W 2020 roku świąteczna akcja marki Kasia „2 razy więcej radości” miała na celu zachęcenie Polaków do niesienia pomocy dzieciom opuszczonym i osieroconym, mieszkańcom Wiosek Dziecięcych SOS.
Dzięki akcji w pomoc włączyć się mógł każdy z nas, kupując produkty marki Kasia. W rezultacie Kasia przekazała SOS Wioskom Dziecięcym wsparcie finansowe w wysokości 100 000 zł. Ponadto Kasia zorganizowała dla podopiecznych Stowarzyszenia warsztaty pieczenia i dekorowania świątecznych pierniczków. Jednocześnie, biorąc udział w akcji „2 razy więcej radości”, konsumenci mieli szansę na wygraną pieniężną – każdego dnia wyłaniano zwycięzcę, który otrzymywał 2000 złotych.
Bardzo cieszymy się, że jako marka Kasia po raz kolejny mogliśmy wesprzeć Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. To wszystko nie odbyłoby się bez pomocy naszych konsumentów, którzy w czasie trwania aktywacji zdecydowali się na zakup produktów marki Kasia. Tym samym chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim, którzy włączyli się do akcji. To właśnie z Państwa pomocą udało nam się zrealizować nasz cel i przekazać środki finansowe na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia. Wierzymy, że także podczas kolejnych naszych akcji będziemy nieść wspólnie pomoc i dzielić się radością z tymi, którzy najbardziej tego potrzebują – mówi Tatjana Semeniouk, Junior Brand Manager marki Kasia.
Akcje takie jak ta, w tym trudnym czasie pandemii, są dla naszego Stowarzyszenia ogromnym wsparciem. Jest to odczuwalne szczególnie w czasie świątecznym, gdy chęć i potrzeba dzielenia się radością jest jeszcze większa. Dzięki otrzymanemu wsparciu jesteśmy w stanie nieprzerwanie nieść pomoc naszym wspaniałym podopiecznym. Dlatego dziękujemy każdemu, kto włączył się do akcji i przekazał nam swoją "cegiełkę" - mówi Anna Choszcz-Sendrowska, przedstawicielka SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce.
Kontakt prasowy:
Joanna Szałasz
joanna@yellowcups.pl
+48 536 410 824
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.