Marka Kasia po raz kolejny wsparła Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce
Yellowcups
Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/
Marka Kasia od lat zachęca Polaków do dzielenia się radością. W czasie minionych świąt Bożego Narodzenia idea ta wybrzmiała szczególnie mocno, znajdując odzwierciedlenie w ogólnopolskiej akcji „2 razy więcej radości”. Dzięki niej marka Kasia wsparła Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, przynosząc radość potrzebującym dzieciom.
Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, który skłania do wspólnego dzielenia się radością z innymi. Wie o tym marka Kasia, która od lat zachęca Polaków do okazywania wsparcia także tym najbardziej potrzebującym. W 2020 roku świąteczna akcja marki Kasia „2 razy więcej radości” miała na celu zachęcenie Polaków do niesienia pomocy dzieciom opuszczonym i osieroconym, mieszkańcom Wiosek Dziecięcych SOS.
Dzięki akcji w pomoc włączyć się mógł każdy z nas, kupując produkty marki Kasia. W rezultacie Kasia przekazała SOS Wioskom Dziecięcym wsparcie finansowe w wysokości 100 000 zł. Ponadto Kasia zorganizowała dla podopiecznych Stowarzyszenia warsztaty pieczenia i dekorowania świątecznych pierniczków. Jednocześnie, biorąc udział w akcji „2 razy więcej radości”, konsumenci mieli szansę na wygraną pieniężną – każdego dnia wyłaniano zwycięzcę, który otrzymywał 2000 złotych.
Bardzo cieszymy się, że jako marka Kasia po raz kolejny mogliśmy wesprzeć Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. To wszystko nie odbyłoby się bez pomocy naszych konsumentów, którzy w czasie trwania aktywacji zdecydowali się na zakup produktów marki Kasia. Tym samym chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim, którzy włączyli się do akcji. To właśnie z Państwa pomocą udało nam się zrealizować nasz cel i przekazać środki finansowe na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia. Wierzymy, że także podczas kolejnych naszych akcji będziemy nieść wspólnie pomoc i dzielić się radością z tymi, którzy najbardziej tego potrzebują – mówi Tatjana Semeniouk, Junior Brand Manager marki Kasia.
Akcje takie jak ta, w tym trudnym czasie pandemii, są dla naszego Stowarzyszenia ogromnym wsparciem. Jest to odczuwalne szczególnie w czasie świątecznym, gdy chęć i potrzeba dzielenia się radością jest jeszcze większa. Dzięki otrzymanemu wsparciu jesteśmy w stanie nieprzerwanie nieść pomoc naszym wspaniałym podopiecznym. Dlatego dziękujemy każdemu, kto włączył się do akcji i przekazał nam swoją "cegiełkę" - mówi Anna Choszcz-Sendrowska, przedstawicielka SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce.
Kontakt prasowy:
Joanna Szałasz
joanna@yellowcups.pl
+48 536 410 824

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.