Marka Makłowicz i Synowie debiutuje na rynku spożywczym z pierwszymi produktami
Lepont
Bagatela 10/8
00-585 Warszawa
joanna|lepont.pl| |joanna|lepont.pl
898 898 898
https://www.lepont.pl/
Marka Makłowicz i Synowie z dumą ogłasza swój debiut na rynku spożywczym, wprowadzając produkty własne inspirowane podróżami kulinarnymi Roberta Makłowicza. Marka wnosi świeże podejście oraz autentyczny smak na stoły Polaków, a do tego także inspiruje i zachęca do eksperymentowania w zaciszu domowych kuchni.
Robert Makłowicz, jeden z najpopularniejszych polski krytyk kulinarny i podróżnik, spędził lata na odkrywaniu tajemnic smaków z najróżniejszych zakątków świata. Teraz, wraz z synami - Mikołajem i Ferdynandem - kontynuuje swoje kulinarne dziedzictwo, wspólnie przekuwając swoje doświadczenia w unikalne produkty spożywcze.
Makłowicz i Synowie to marka będąca odzwierciedleniem pasji do podróżowania. Nieustanne poszukiwanie doskonałych składników i oryginalnych receptur zaowocowało stworzeniem wyjątkowych produktów, które teraz zostały udostępnione szerokiej rzeszy konsumentom.
Proponujemy Państwu podróże kulinarne bez wychodzenia z własnej kuchni. Gotujcie, jedzcie, cieszcie się! - mówi Robert Makłowicz.
Oferta produktowa marki obejmuje szeroką gamę produktów inspirowanych podróżami w najdalsze zakątki świata. Od oryginalnych włoskich makaronów, poprzez aromatyczne sosy, aż po dania gotowe, jak np. gulasz segedyński. Każdy z produktów jest starannie przygotowany na bazie autorskich receptur z wykorzystaniem wysokiej jakości składników, które sprawią, że na domowych talerzach zagości niepowtarzalna kompozycja smaków.
Makłowicz i Synowie to nie tylko wyjątkowe produkty spożywcze, ale także źródło wiedzy kulinarnej. Marka w ramach inspirowania smakoszy, planuje cyklicznie udostępniać przepisy oraz porady kulinarne na stronie internetowej, social mediach, kanale YouTube, a także…na samych opakowaniach produktów za pośrednictwem kodów QR.
Chcemy, aby każdy mógł czerpać radość i przyjemność z gotowania oraz odkrywał smaki lokalnych kuchni z całego świata. Zachęcamy także do eksperymentowania i szukania swoich własnych interpretacji naszych produktów. - mówi Mikołaj Makłowicz, Wiceprezes Zarządu Makłowicz i Synowie Sp. z o.o.
Na czele marki Makłowicz i Synowie stoi pasja do autentycznego smaku oraz miłość do podróży. Misją marki jest dostarczanie konsumentom wyjątkowych doznań kulinarnych.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.