Marka Makłowicz i Synowie debiutuje na rynku spożywczym z pierwszymi produktami
Lepont
Bagatela 10/8
00-585 Warszawa
joanna|lepont.pl| |joanna|lepont.pl
898 898 898
https://www.lepont.pl/
Marka Makłowicz i Synowie z dumą ogłasza swój debiut na rynku spożywczym, wprowadzając produkty własne inspirowane podróżami kulinarnymi Roberta Makłowicza. Marka wnosi świeże podejście oraz autentyczny smak na stoły Polaków, a do tego także inspiruje i zachęca do eksperymentowania w zaciszu domowych kuchni.
Robert Makłowicz, jeden z najpopularniejszych polski krytyk kulinarny i podróżnik, spędził lata na odkrywaniu tajemnic smaków z najróżniejszych zakątków świata. Teraz, wraz z synami - Mikołajem i Ferdynandem - kontynuuje swoje kulinarne dziedzictwo, wspólnie przekuwając swoje doświadczenia w unikalne produkty spożywcze.
Makłowicz i Synowie to marka będąca odzwierciedleniem pasji do podróżowania. Nieustanne poszukiwanie doskonałych składników i oryginalnych receptur zaowocowało stworzeniem wyjątkowych produktów, które teraz zostały udostępnione szerokiej rzeszy konsumentom.
Proponujemy Państwu podróże kulinarne bez wychodzenia z własnej kuchni. Gotujcie, jedzcie, cieszcie się! - mówi Robert Makłowicz.
Oferta produktowa marki obejmuje szeroką gamę produktów inspirowanych podróżami w najdalsze zakątki świata. Od oryginalnych włoskich makaronów, poprzez aromatyczne sosy, aż po dania gotowe, jak np. gulasz segedyński. Każdy z produktów jest starannie przygotowany na bazie autorskich receptur z wykorzystaniem wysokiej jakości składników, które sprawią, że na domowych talerzach zagości niepowtarzalna kompozycja smaków.
Makłowicz i Synowie to nie tylko wyjątkowe produkty spożywcze, ale także źródło wiedzy kulinarnej. Marka w ramach inspirowania smakoszy, planuje cyklicznie udostępniać przepisy oraz porady kulinarne na stronie internetowej, social mediach, kanale YouTube, a także…na samych opakowaniach produktów za pośrednictwem kodów QR.
Chcemy, aby każdy mógł czerpać radość i przyjemność z gotowania oraz odkrywał smaki lokalnych kuchni z całego świata. Zachęcamy także do eksperymentowania i szukania swoich własnych interpretacji naszych produktów. - mówi Mikołaj Makłowicz, Wiceprezes Zarządu Makłowicz i Synowie Sp. z o.o.
Na czele marki Makłowicz i Synowie stoi pasja do autentycznego smaku oraz miłość do podróży. Misją marki jest dostarczanie konsumentom wyjątkowych doznań kulinarnych.
System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe
Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok
Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.
Problemy społeczne
Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami
Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.