Komunikaty PR

Marka SLODKIE z nowoczesną maszyną drukującą FujiFilm Revoria Press PC1120

2023-04-20  |  12:00
Biuro prasowe

W Polsce dostępne są tylko cztery drukarki tego typu, a wyłącznie jedna użytkowana jest w branży słodyczy reklamowych. Ten zakup to kolejny milowy krok polskiej marki SLODKIE na drodze rozwoju technologicznego i zupełnie nowa jakość w segmencie kreatywnych nadruków i personalizacji produktów reklamowych.

Revoria Press PC1120 to inteligentne urządzenie, łączące w sobie nie tylko wyjątkową jakość druku i elastyczność w personalizacji, ale umożliwiające również zupełnie nowy zakres rozwiązań poligraficznych. Jak wskazuje Robert Zwierzchowski, kierownik drukarni w firmie SLODKIE, który już od kilku dni może swobodnie korzystać z zalet nowego sprzętu: Szukając urządzenia do naszego parku maszynowego, priorytetem był wydruk najwyższej jakości oraz możliwość tworzenia jeszcze ciekawszych produktów. Właśnie to umożliwia wydruk z maszyny Fujifilm Revoria Press PC1120. Od teraz mamy możliwość drukowania kolorem białym na podłożach typu kraft oraz kartonach barwionych w masie (np. czarny karton), co pozwala na niemal nieograniczone możliwości tworzenia kreatywnych opakowań. Wcześniej uszlachetnienie złotem było dla nas nieosiągalne, obecnie dzięki Fujifilm Revoria Press 1120 jesteśmy w stanie drukować tonerem o pięknej, złotej barwie. I to już od minimalnego nakładu! Co więcej, urządzenie wykorzystuje 10-bitową głębię kolorów, odwzorowując tym samym ponad miliard barw!

Dla porównania, obecnie standardem w branży są drukarki wykorzystujące tylko 8-bitową głębię kolorów. Dzięki stosowaniu Super EA-Eco tonerów, Revoria drukuje ostrzej małe litery, znaki i cienkie linie. Dodatkowo do utrwalenia toneru potrzebuje niższej temperatury niż przy tradycyjnych rozwiązaniach, dzięki czemu drukowanie jest bardziej przyjazne dla środowiska. Muszę przyznać, że możliwość pracy na tak zaawansowanym technologicznie urządzeniu to prawdziwa przyjemność i ogromna satysfakcja – dodaje Robert Zwierzchowski.

Fujifilm Revoria Press PC1120 posiada aż sześć stacji drukujących i wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatycznej korekty obrazów. Co ciekawe, maszyna zdobyła nagrodę „Buyers Lab 2022 Pro Award” w kategorii wyjątkowe wysokonakładowe urządzenie produkcyjne CMYK+.

CEO firmy SLODKIE, Anna Garmada, zapytana o zakup nowoczesnego osprzętowania, wskazuje, że: inwestycja w zaawansowaną technologię druku to dla nas kluczowy krok w rozwoju firmy. Dzięki temu możemy zapewniać naszym klientom światowej klasy rozwiązania, co z pewnością zostanie przez nich docenione. Cieszymy się, że jako pierwsi wprowadzamy tę innowację do środowiska polskiego, przyczyniając się tym samym do profesjonalizacji sektora, w którym działamy już od ponad ćwierćwiecza.

Podążanie za zmieniającym się środowiskiem technologicznym, wdrażanie innowacji w zakresie produkcji oraz śledzenie trendów konsumenckich są koniecznością w świecie reklamy. Wprowadzanie do Polski rozwiązań cenionych w skali światowej to dobry krok w kierunku przyszłości naszej rodzimej branży.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.