Komunikaty PR

Mars rozbudowuje fabrykę w Błoniu, tworząc kolejne miejsca pracy

2023-03-13  |  08:40

Mars Polska, czołowy producent m.in. jedzenia dla zwierząt, rozpoczął instalację drugiej linii produkcyjnej w fabryce w Błoniu. Rozbudowa otwartego w ubiegłym roku zakładu oznacza powstanie około 100 nowych miejsc pracy. Na część z nich już trwa rekrutacja. 

Fabryka mokrej karmy dla zwierząt domowych w Błoniu to piąty zakład produkcyjny międzynarodowej firmy w Polsce. Pierwsza linii inwestycji wartej ponad 600 mln zł została  uruchomiono w 2022 roku, zapewniając ponad 200 miejsc pracy. Firma Mars gwarantuje swoim pracownikom m.in. szeroki wachlarz benefitów, czy unikalną kulturę organizacyjną, ale przede wszystkim zatrudnienie i rozwój w stabilnym i bezpiecznym miejscu pracy.

- Pomimo dynamicznej sytuacji na wielu rynkach i branżach, którą obserwujemy od momentu wybuchu globalnej pandemii, Mars konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce. Budowa pierwszej linii nowej fabryki w Błoniu przebiegła bez zakłóceń, wręcz cały czas zwiększaliśmy skalę inwestycji. Teraz przyszedł czas na otwarcie drugiej linii i kolejne 100 pełnoetatowych miejsc pracy. Mars to bardzo stabilny pracodawca, nawet w czasach kryzysów. Zawdzięcza to m.in. temu, że pozostaje prywatną, rodzinną firmą, która ma dużą swobodę decydowania o swoich inwestycjach – mówi Maciej Woźny, dyrektor fabryki Mars w Błoniu.

Zakład produkcyjny w Błoniu wyróżnia się nowoczesnym parkiem maszynowym, a bezpieczeństwo i komfort pracy zatrudnionych osób są traktowane priorytetowo. Firma, współpracując z inżynierami, operatorami i technikami, skupiła się na wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań dla stworzenia linii przyjaznej pracownikom, zapewnieniu ergonomicznych stanowisk pracy i automatyzacji ułatwiającej proces produkcji. Nieocenionym walorem pracy w Mars jest także unikalna kultura organizacyjna oparta na Pięciu Zasadach oraz równości i otwartości. Każdy osoba, bez względu na wiek, płeć czy pochodzenie, może liczyć na równe szanse począwszy od procesu rekrutacji poprzez wspieranie rozwoju zawodowego na każdym etapie budowania kariery.

Mars celebruje kamienie milowe rozwoju firmy w Polsce

Od 1992 roku Mars regularnie inwestuje w Polsce. W ciągu tego czasu firma zdobyła renomę długoterminowego inwestora, odpowiedzialnego sąsiada, zaufanego partnera biznesowego oraz jednego z najbardziej pożądanych i stabilnych pracodawców w kraju.

W minionym roku firma Mars obchodziła 30. urodziny pierwszej fabryki firmy w Polsce – zakładu produkującego jedzenie dla zwierząt domowych w Sochaczewie oraz świętowała otwarcie w Błoniu piątej już fabryki w naszym kraju, produkującej jedzenie dla psów i kotów. Z tej okazji przyjechali do Polski przedstawiciele Rodziny Mars i Globalnego Zarządu. Także fabryka Mars Wrigley w Poznaniu już od ponad 25 lat prężnie się rozwija.

Więcej informacji o firmie Mars Polska znajduje się na stronie www.mars.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.