Komunikaty PR

Masterpress zwiększa moce produkcyjne o prawie 40%, aby wzmocnić swoją pozycję w

2024-01-03  |  14:15
Biuro prasowe

Białystok, Polska – 13 listopada 2023 r. – Masterpress, wiodący europejski dostawca drukowanych opakowań ozdobnych, ogłosił dziś znaczące zwiększenie swoich mocy produkcyjnych i strategiczną ekspansję na nowe rynki europejskie. Inwestycja ta jest motywowana nastawieniem firmy w rozwój i zaangażowaniem w obsługę obecnych i potencjalnych klientów, poszukujących wysokiej jakości, innowacyjnych i bardziej zrównoważonych rozwiązań w zakresie druku i opakowań. 

 

Rozszerzenie mocy produkcyjnych o około 16 milionów metrów kwadratowych rocznie, dzięki dwóm nowym maszynom do druku etykiet termokurczliwych, zwiększy produkcję białostockiej firmy o prawie 40%. Inwestycja w zwiększenie mocy produkcyjnych jest odpowiedzią na rzeczywisty i przewidywany wzrost popytu ze strony klientów, zwłaszcza we Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii i krajach Beneluksu. Strategia inwestycyjna i rozwojowa Masterpress, koncentrująca się na nowych rynkach, obejmuje również zatrudnienie dyrektora sprzedaży - Erwanna Paugama, który może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży etykiet shrik-sleeve. 

 

"W Masterpress staramy się być producentem, na którym można polegać, który stale się doskonali i który aktywnie reaguje na indywidualne potrzeby każdego klienta" - powiedział Jeroen de Haan, dyrektor generalny Masterpress. "Przez ostatnie 27 lat i od samego początku istnienia firmy staramy się ściśle współpracować z naszymi klientami, dostarczając im dostosowane do potrzeb, kreatywne i funkcjonalne rozwiązania w zakresie drukowanych opakowań ozdobnych, które pomagają ich produktom wyróżnić się z tłumu".  

 

Dwie nowe 12- i 14-stacyjne hybrydowe maszyny drukujące mogą przetwarzać różne materiały i lakiery w ramach jednego cyklu drukowania, umożliwiając druk fleksograficzny UV, druk wypukły i alfabetem Braille'a, a także perforację wstęgi. Rozszerza to zakres kreatywnych, kolorowych i funkcjonalnych efektów dostępnych dla klientów Masterpress. Ponadto nowe maszyny zwiększają możliwości Masterpress w zakresie oferowania bardziej przyjaznych dla środowiska rozwiązań do druku etykiet termokurczliwych, obejmujących takie funkcje, jak energooszczędne suszenie UV LED i przyszłościowa możliwość drukowania na foliach o grubości nawet 12 mikronów, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie surowców. 

 

"Dziś, inwestując w nasze moce produkcyjne i naszych pracowników oraz wchodząc na nowe rynki, koncentrujemy się na realizacji naszej długoterminowej wizji wzrostu organicznego. Chcemy to osiągnąć poprzez dostarczanie kreatywnych, niezawodnych i funkcjonalnych rozwiązań w zakresie dekoracyjnych opakowań z nadrukiem, ulepszanie naszych produktów i procesów oraz oferowanie wartości dodanej naszym klientom w Europie. Patrząc w przyszłość, naszą długoterminową, ambitną wizją jest ustanowienie i rozszerzenie fizycznej obecności produtków Masterpress na rynkach europejskich. Oczekuje się, że rynek rękawów termokurczliwych będzie rósł o 5-7% rocznie, a naszym celem jest podwojenie przychodów firmy w ciągu najbliższych 5-10 lat" - powiedział de Haan.    

 

"Cieszę się, że mogę dołączyć do Masterpress w tym ekscytującym momencie i wspólnie wyruszyć w podróż mającą na celu wzmocnienie obecności firmy w Europie" - powiedział Erwann Paugam, dyrektor sprzedaży Masterpress. " Z moim ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży rękawów termokurczliwych, mam nadzieję, że pomogę Masterpress efektywnie wykorzystać ich wiodącą na rynku technologię i wiedzę, aby wyróżnić się na rynku europejskich rozwiązań opakowaniowych. Najwyższej klasy park maszynowy, wraz z zapleczem badawczo-rozwojowym, pozwala Masterpress działać sprawnie i elastycznie, niezawodnie i terminowo, zaspokajając różnorodne potrzeby naszych europejskich klientów ". 

 

Założona w 1996 roku firma Masterpress jest europejskim liderem w dziedzinie wysokiej jakości etykiet i innowacyjnych drukowanych opakowań ozdobnych. Firma z siedzibą w Białymstoku oferuje kompleksowe rozwiązania w całym sektorze etykiet termokurczliwych: produkcję etykiet typu sleeve, etykiet samoprzylepnych, usługi aplikacji etykiet, a także produkcję, sprzedaż, instalację i serwis pełnych linii do aplikacji etykiet typu shrink-sleeve. 

 

Łącząc różne technologie druku poprzez zastosowanie druku hybrydowego, Masterpress może osiągnąć pożądaną jakość druku i atrakcyjny wygląd etykiet, co pozwala na obsługę różnych branż, w tym win i alkoholi wysokoprocentowych, napojów, środków czystości i higieny osobistej, nabiału, odżywek dla sportowców i produktów herbacianych. 

 

Pomysłowe i "zaprojektowane do recyklingu" produkty opakowaniowe Masterpress są szeroko docenione przez branżę w całej Europie. Najnowsze wyróżnienia obejmują dwie nagrody AWA Alexander Watson Associates Sleeve Label Awards. Shrink-sleeve TINE 300g Dairy Cup, wyprodukowana dla TINE SA, zwyciężyła w kategorii Environmental Winner, a etykieta termokurczliwa na limitowaną edycję Żubrówki Czarnej, wydrukowana na zlecenie CEDC International, została uznane za opakowanie Best of Show. 

 

Więcej informacji na temat Masterpress można znaleźć na stronie www.masterpress.com lub na LinkedIn.  

 

# # # 

 

O Masterpress 

Założona w 1996 roku firma Masterpress jest europejskim liderem w dziedzinie wysokiej jakości etykiet i drukowanych opakowań ozdobnych. Firma z siedzibą w Białymstoku obsługuje różne branże opakowań FMCG w całej Europie. Masterpress dostarcza kompletne rozwiązania i usługi z zakresu etykiet termokurczliwych, etykiet samoprzylepnych i segmentów aplikacji etykiet, które odzwierciedlają aspiracje brandingowe, wymagania w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz bezpieczeństwo, jakość i wydajność procesów określone przez klientów. Zaangażowanie firmy w kreatywne i funkcjonalne rozwiązania zapewnia, że produkty jej klientów wyróżniają się z tłumu, nadając kolor europejskim towarom pakowanym, jednocześnie spełniając różnorodne potrzeby rynku i klientów. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu Biuro prasowe
2024-11-26 | 03:22

Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu

Gdy słyszysz „Knorr”, myślisz o kostkach bulionowych, Gorącym Kubku, gotowych daniach typu fix i sosach sałatkowych. Marka Knorr, znana i ceniona na całym świecie, ma już 186
Przemysł spożywczy Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
2024-11-19 | 14:00

Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce

  Lantmannen Unibake, wiodący dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie działalności w Polsce. W tym czasie wprowadził na rynek szereg innowacyjnych produktów,
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.