Komunikaty PR

Mazurska Manufaktura wkracza w branżę eventów

2023-05-31  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.18 MB )

Mazurska Manufaktura, producent kraftowych alkoholi mocnych oraz regionalnych i rzemieślniczych piw, rozpoczyna współpracę z organizatorami Ostróda Reggae Festival. Obejmuje ona kompleksową dystrybucję produktów alkoholowych i bezalkoholowych wśród gości wydarzenia. To pierwszy, duży krok firmy na drodze wejścia do branży eventowej i obsługi imprez masowych.

Pojawienie się w branży eventowej było celem Mazurskiej Manufaktury już od dłuższego czasu. Plany obsługi imprez masowych przyspieszyły m.in. dzięki przejęciu przez spółkę części udziałów AleBrowaru w marcu br., a także uruchomieniu produkcji piwa w zrewitalizowanym Browarze w Szczytnie, gdzie firma ma swoją siedzibę. Pozwoliło to nie tylko na urozmaicenie portfolio alkoholowego, ale także na zwiększenie skali produkcji. 

Regionalna współpraca

Mazurska Manufaktura rozpoczyna swoją przygodę z eventami od podpisania umowy z organizatorami Ostróda Reggae Festival. To największy i najbardziej znany festiwal muzyki reggae o światowej marce. Wydarzenie jest organizowane w Ostródzie od 2001 roku i od tego czasu przyciąga co roku tysiące pasjonatów muzyki reggae, stając się ważnym punktem w kalendarzu letnich festiwali muzycznych. Tegoroczna edycja imprezy odbędzie się w dniach 6-9 lipca. 

Wybór festiwalowego partnera nie był przypadkowy. - Zależało nam, by przetarcie festiwalowych szlaków rozpocząć od wydarzenia organizowanego w naszym regionie. Idea połączenia sił na poziomie regionalnym wydaje się dla nas słuszna i spójna. Wartością dodaną dla gości festiwalu będzie bowiem możliwość spróbowania lokalnych alkoholi. Cieszymy się, że Ostróda Reggae Festival odbywa się właśnie na Mazurach. Dzięki temu zaczynamy od obsługi wydarzenia z najwyższej półki – mówi Jakub Gromek, dyrektor generalny Mazurskiej Manufaktury S.A.

Festiwal z kraftem w tle

W ramach obsługi festiwalu Mazurska Manufaktura przygotuje na terenie wydarzenia specjalne strefy alkoholowe. W pierwszej z nich będzie można znaleźć piwa regionalne na czele z Jurandem – legendarną, historyczną marką piwa przywróconą na rynek przez spółkę. Druga strefa będzie zaopatrzona w kraftową, piwną ofertę spółki, czyli marki AleBrowar i Profesja. Z kolei w strefie koktajli goście festiwalu będą mogli spróbować miksowanych na miejscu koktajli alkoholowych bazujących na szerokim wyborze kraftowych alkoholi mocnych Mazurskiej Manufaktury. We wszystkich wspomnianych strefach będą też dostępne napoje bezalkoholowe.

- Festiwale muzyczne kojarzą się zwykle z okrojoną ofertą koncernowych piw. W tym przypadku uczestnicy wydarzenia będą mieli do wyboru naprawdę szeroką i nietuzinkową ofertę alkoholi kraftowych i regionalnych. Myślę, że tego typu wydarzenia to fajny kanał do promocji kraftu i lokalnych marek wśród obecnych i potencjalnych klientów – dodaje Jakub Gromek.

Limitowana edycja piwa festiwalowego

Dodatkową atrakcją dla festiwalowiczów będzie przygotowane specjalnie z myślą o tym wydarzeniu piwo festiwalowe. Pojawi się w limitowanej wersji w butelkach, jak i, na większą skalę, na kranach dostępnych na terenie imprezy.  Obecnie, na fanpage’u Ostróda Reggae Festival trwa konkurs na nazwę wspomnianego piwa. Zostanie uwarzone w stylu Hazy APA przez AleBrowar.

***

Mazurska Manufaktura to założona w 2019 r. rodzinna spółka specjalizująca się w produkcji mocnych alkoholi segmentu premium, ale też aktywnie działająca na rynku piw regionalnych i rzemieślniczych. Głośnym dokonaniem firmy jest rewitalizacja zabytkowego browaru w Szczytnie na Mazurach, do którego wkrótce powróci produkcja lokalnej marki Jurand. To jedna z wielu reaktywowanych przez Mazurską Manufakturę historycznych marek piwa, które po latach nieobecności ponownie trafią na rynek. Spółka rozwija także swoje portfolio piw rzemieślniczych, do których należy wrocławska marka Profesja oraz lęborski AleBrowar.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.