Mazurska Manufaktura wkracza w branżę eventów

Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Mazurska Manufaktura, producent kraftowych alkoholi mocnych oraz regionalnych i rzemieślniczych piw, rozpoczyna współpracę z organizatorami Ostróda Reggae Festival. Obejmuje ona kompleksową dystrybucję produktów alkoholowych i bezalkoholowych wśród gości wydarzenia. To pierwszy, duży krok firmy na drodze wejścia do branży eventowej i obsługi imprez masowych.
Pojawienie się w branży eventowej było celem Mazurskiej Manufaktury już od dłuższego czasu. Plany obsługi imprez masowych przyspieszyły m.in. dzięki przejęciu przez spółkę części udziałów AleBrowaru w marcu br., a także uruchomieniu produkcji piwa w zrewitalizowanym Browarze w Szczytnie, gdzie firma ma swoją siedzibę. Pozwoliło to nie tylko na urozmaicenie portfolio alkoholowego, ale także na zwiększenie skali produkcji.
Regionalna współpraca
Mazurska Manufaktura rozpoczyna swoją przygodę z eventami od podpisania umowy z organizatorami Ostróda Reggae Festival. To największy i najbardziej znany festiwal muzyki reggae o światowej marce. Wydarzenie jest organizowane w Ostródzie od 2001 roku i od tego czasu przyciąga co roku tysiące pasjonatów muzyki reggae, stając się ważnym punktem w kalendarzu letnich festiwali muzycznych. Tegoroczna edycja imprezy odbędzie się w dniach 6-9 lipca.
Wybór festiwalowego partnera nie był przypadkowy. - Zależało nam, by przetarcie festiwalowych szlaków rozpocząć od wydarzenia organizowanego w naszym regionie. Idea połączenia sił na poziomie regionalnym wydaje się dla nas słuszna i spójna. Wartością dodaną dla gości festiwalu będzie bowiem możliwość spróbowania lokalnych alkoholi. Cieszymy się, że Ostróda Reggae Festival odbywa się właśnie na Mazurach. Dzięki temu zaczynamy od obsługi wydarzenia z najwyższej półki – mówi Jakub Gromek, dyrektor generalny Mazurskiej Manufaktury S.A.
Festiwal z kraftem w tle
W ramach obsługi festiwalu Mazurska Manufaktura przygotuje na terenie wydarzenia specjalne strefy alkoholowe. W pierwszej z nich będzie można znaleźć piwa regionalne na czele z Jurandem – legendarną, historyczną marką piwa przywróconą na rynek przez spółkę. Druga strefa będzie zaopatrzona w kraftową, piwną ofertę spółki, czyli marki AleBrowar i Profesja. Z kolei w strefie koktajli goście festiwalu będą mogli spróbować miksowanych na miejscu koktajli alkoholowych bazujących na szerokim wyborze kraftowych alkoholi mocnych Mazurskiej Manufaktury. We wszystkich wspomnianych strefach będą też dostępne napoje bezalkoholowe.
- Festiwale muzyczne kojarzą się zwykle z okrojoną ofertą koncernowych piw. W tym przypadku uczestnicy wydarzenia będą mieli do wyboru naprawdę szeroką i nietuzinkową ofertę alkoholi kraftowych i regionalnych. Myślę, że tego typu wydarzenia to fajny kanał do promocji kraftu i lokalnych marek wśród obecnych i potencjalnych klientów – dodaje Jakub Gromek.
Limitowana edycja piwa festiwalowego
Dodatkową atrakcją dla festiwalowiczów będzie przygotowane specjalnie z myślą o tym wydarzeniu piwo festiwalowe. Pojawi się w limitowanej wersji w butelkach, jak i, na większą skalę, na kranach dostępnych na terenie imprezy. Obecnie, na fanpage’u Ostróda Reggae Festival trwa konkurs na nazwę wspomnianego piwa. Zostanie uwarzone w stylu Hazy APA przez AleBrowar.
***
Mazurska Manufaktura to założona w 2019 r. rodzinna spółka specjalizująca się w produkcji mocnych alkoholi segmentu premium, ale też aktywnie działająca na rynku piw regionalnych i rzemieślniczych. Głośnym dokonaniem firmy jest rewitalizacja zabytkowego browaru w Szczytnie na Mazurach, do którego wkrótce powróci produkcja lokalnej marki Jurand. To jedna z wielu reaktywowanych przez Mazurską Manufakturę historycznych marek piwa, które po latach nieobecności ponownie trafią na rynek. Spółka rozwija także swoje portfolio piw rzemieślniczych, do których należy wrocławska marka Profesja oraz lęborski AleBrowar.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.