Mazurska Manufaktura wkracza w branżę eventów

Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Mazurska Manufaktura, producent kraftowych alkoholi mocnych oraz regionalnych i rzemieślniczych piw, rozpoczyna współpracę z organizatorami Ostróda Reggae Festival. Obejmuje ona kompleksową dystrybucję produktów alkoholowych i bezalkoholowych wśród gości wydarzenia. To pierwszy, duży krok firmy na drodze wejścia do branży eventowej i obsługi imprez masowych.
Pojawienie się w branży eventowej było celem Mazurskiej Manufaktury już od dłuższego czasu. Plany obsługi imprez masowych przyspieszyły m.in. dzięki przejęciu przez spółkę części udziałów AleBrowaru w marcu br., a także uruchomieniu produkcji piwa w zrewitalizowanym Browarze w Szczytnie, gdzie firma ma swoją siedzibę. Pozwoliło to nie tylko na urozmaicenie portfolio alkoholowego, ale także na zwiększenie skali produkcji.
Regionalna współpraca
Mazurska Manufaktura rozpoczyna swoją przygodę z eventami od podpisania umowy z organizatorami Ostróda Reggae Festival. To największy i najbardziej znany festiwal muzyki reggae o światowej marce. Wydarzenie jest organizowane w Ostródzie od 2001 roku i od tego czasu przyciąga co roku tysiące pasjonatów muzyki reggae, stając się ważnym punktem w kalendarzu letnich festiwali muzycznych. Tegoroczna edycja imprezy odbędzie się w dniach 6-9 lipca.
Wybór festiwalowego partnera nie był przypadkowy. - Zależało nam, by przetarcie festiwalowych szlaków rozpocząć od wydarzenia organizowanego w naszym regionie. Idea połączenia sił na poziomie regionalnym wydaje się dla nas słuszna i spójna. Wartością dodaną dla gości festiwalu będzie bowiem możliwość spróbowania lokalnych alkoholi. Cieszymy się, że Ostróda Reggae Festival odbywa się właśnie na Mazurach. Dzięki temu zaczynamy od obsługi wydarzenia z najwyższej półki – mówi Jakub Gromek, dyrektor generalny Mazurskiej Manufaktury S.A.
Festiwal z kraftem w tle
W ramach obsługi festiwalu Mazurska Manufaktura przygotuje na terenie wydarzenia specjalne strefy alkoholowe. W pierwszej z nich będzie można znaleźć piwa regionalne na czele z Jurandem – legendarną, historyczną marką piwa przywróconą na rynek przez spółkę. Druga strefa będzie zaopatrzona w kraftową, piwną ofertę spółki, czyli marki AleBrowar i Profesja. Z kolei w strefie koktajli goście festiwalu będą mogli spróbować miksowanych na miejscu koktajli alkoholowych bazujących na szerokim wyborze kraftowych alkoholi mocnych Mazurskiej Manufaktury. We wszystkich wspomnianych strefach będą też dostępne napoje bezalkoholowe.
- Festiwale muzyczne kojarzą się zwykle z okrojoną ofertą koncernowych piw. W tym przypadku uczestnicy wydarzenia będą mieli do wyboru naprawdę szeroką i nietuzinkową ofertę alkoholi kraftowych i regionalnych. Myślę, że tego typu wydarzenia to fajny kanał do promocji kraftu i lokalnych marek wśród obecnych i potencjalnych klientów – dodaje Jakub Gromek.
Limitowana edycja piwa festiwalowego
Dodatkową atrakcją dla festiwalowiczów będzie przygotowane specjalnie z myślą o tym wydarzeniu piwo festiwalowe. Pojawi się w limitowanej wersji w butelkach, jak i, na większą skalę, na kranach dostępnych na terenie imprezy. Obecnie, na fanpage’u Ostróda Reggae Festival trwa konkurs na nazwę wspomnianego piwa. Zostanie uwarzone w stylu Hazy APA przez AleBrowar.
***
Mazurska Manufaktura to założona w 2019 r. rodzinna spółka specjalizująca się w produkcji mocnych alkoholi segmentu premium, ale też aktywnie działająca na rynku piw regionalnych i rzemieślniczych. Głośnym dokonaniem firmy jest rewitalizacja zabytkowego browaru w Szczytnie na Mazurach, do którego wkrótce powróci produkcja lokalnej marki Jurand. To jedna z wielu reaktywowanych przez Mazurską Manufakturę historycznych marek piwa, które po latach nieobecności ponownie trafią na rynek. Spółka rozwija także swoje portfolio piw rzemieślniczych, do których należy wrocławska marka Profesja oraz lęborski AleBrowar.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.