Komunikaty PR

Mazurska Manufaktura nawiązała współpracę z siecią handlową Netto

2023-11-30  |  10:06
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl

Mazurska Manufaktura, producent kraftowych alkoholi mocnych oraz regionalnych i rzemieślniczych piw, nawiązała współpracę z siecią handlową Netto. W ramach umowy, na półki sklepów w całej Polsce, sygnowanych tą marką, trafi na stałe regionalne piwo Jurand oraz czeskie piwa: Holba i Litovel.

Mazurska Manufaktura S.A. działa na rynku alkoholowym od 2019 roku. Specjalizuje się w produkcji wysokoprocentowych wódek, likierów i nalewek, jak również regionalnych piw. Spółka ma swoją siedzibę w zabytkowym Browarze Szczytno, gdzie niegdyś produkowano historyczne piwo Jurand. Wraz z odzyskaniem przez Mazurską Manufakturę praw do marki Jurand, firma rozpoczęła jeden ze swoich flagowych projektów, czyli przywracanie na rynek kolejnych historycznych marek piw z różnych regionów. W międzyczasie Spółka budowała dystrybucję, nawiązując współpracę z sieciami handlowymi oraz hurtowniami i dystrybutorami. Z końcem 2022 roku rozpoczęła też proces konsolidacji rynku alkoholowego, w wyniku którego przejęła m.in. część udziałów hurtowni Sajon importującej czeskie piwa z grupy Pivovary Cz Group.

Trzy marki w sieci Netto

W październiku Mazurska Manufaktura S.A. podpisała umowę o współpracy z Netto - jedną z najbardziej znanych sieci handlowych w Polsce. W sklepach Netto pojawią się, tym samym trzy piwne marki: Jurand, Holba i Litovel.

Jurand to legendarna marka piwa z Warmii i Mazur, która została reaktywowana przez Mazurską Manufakturę na bazie historycznych receptur. Równocześnie firma konsekwentnie działa na rzecz wskrzeszenia i przywrócenia dawnej, piwowarskiej świetności wspomnianemu Browarowi Szczytno. Od kilku lat trwa więc rewitalizacja tego ponad 120-letniego, zabytkowego kompleksu budynków Browaru. Piwo z rycerzem ciężkiej jazdy na etykiecie jest dostępne w trzech wersjach: Jurand Jasne Pełne, Jurand Pils oraz Jurand Ciemne, a także w opcji bezalkoholowej.

Litovel to jedne z najpopularniejszych piw z morawskiego browaru słynącego z tradycyjnych metod warzenia piwa, którego historia sięga końca XIX wieku. Równie znany miłośnikom czeskich piw jest kolejny morawski Browar - Holba, założony w 1874 roku u podnóża gór jesionickich, na granicy polsko-czeskiej. Holba znany jest z kunsztu piwowarstwa wzbogaconego o nowoczesne technologie.  

- Nie jest tajemnicą, że budowanie szerokiej dystrybucji w niepewnych gospodarczo czasach jest dla małych producentów piwa sporym wyzwaniem. Cieszymy się, że pozyskaliśmy kolejnego, tak dużego partnera handlowego. To dla nas szansa na dalszy rozwój i generowanie pozytywnych wyników finansowych, zwłaszcza wobec planowanego debiutu na giełdzie. Liczymy na to, że dzięki tej współpracy Jurand, który ma wielu zwolenników na warmińsko-lokalnym rynku, zyska jeszcze większe grono fanów w całej Polsce - mówi Jakub Gromek, dyrektor generalny Mazurskiej Manufaktury S.A.

Poza siecią Netto produkty Mazurskiej Manufaktury można znaleźć, na stałe czy w ramach akcji in-out, w takich sieciach, jak: Biedronka, Carrefour, Auchan, Kaufland, Stokrotka, POLO Market czy Aldi. Ponadto spółka współpracuje z hurtowniami w całej Polsce, a także ze sklepami specjalistycznymi, takimi jak: Duży Ben, Al Capone czy Winoteka.

Mazurska Manufaktura to założona w 2019 r. rodzinna spółka specjalizująca się w produkcji mocnych alkoholi segmentu premium, ale też aktywnie działająca na rynku piw regionalnych i rzemieślniczych. Głośnym dokonaniem firmy jest rewitalizacja zabytkowego browaru w Szczytnie na Mazurach, do którego wkrótce powróci produkcja lokalnej marki Jurand. To jedna z wielu reaktywowanych przez Mazurską Manufakturę historycznych marek piwa, które po latach nieobecności ponownie trafią na rynek. Spółka rozwija także swoje portfolio piw rzemieślniczych, do których należy wrocławska marka Profesja oraz lęborski AleBrowar.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.