Komunikaty PR

Mazurska Manufaktura nawiązała współpracę z siecią handlową Netto

2023-11-30  |  10:06
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl

Mazurska Manufaktura, producent kraftowych alkoholi mocnych oraz regionalnych i rzemieślniczych piw, nawiązała współpracę z siecią handlową Netto. W ramach umowy, na półki sklepów w całej Polsce, sygnowanych tą marką, trafi na stałe regionalne piwo Jurand oraz czeskie piwa: Holba i Litovel.

Mazurska Manufaktura S.A. działa na rynku alkoholowym od 2019 roku. Specjalizuje się w produkcji wysokoprocentowych wódek, likierów i nalewek, jak również regionalnych piw. Spółka ma swoją siedzibę w zabytkowym Browarze Szczytno, gdzie niegdyś produkowano historyczne piwo Jurand. Wraz z odzyskaniem przez Mazurską Manufakturę praw do marki Jurand, firma rozpoczęła jeden ze swoich flagowych projektów, czyli przywracanie na rynek kolejnych historycznych marek piw z różnych regionów. W międzyczasie Spółka budowała dystrybucję, nawiązując współpracę z sieciami handlowymi oraz hurtowniami i dystrybutorami. Z końcem 2022 roku rozpoczęła też proces konsolidacji rynku alkoholowego, w wyniku którego przejęła m.in. część udziałów hurtowni Sajon importującej czeskie piwa z grupy Pivovary Cz Group.

Trzy marki w sieci Netto

W październiku Mazurska Manufaktura S.A. podpisała umowę o współpracy z Netto - jedną z najbardziej znanych sieci handlowych w Polsce. W sklepach Netto pojawią się, tym samym trzy piwne marki: Jurand, Holba i Litovel.

Jurand to legendarna marka piwa z Warmii i Mazur, która została reaktywowana przez Mazurską Manufakturę na bazie historycznych receptur. Równocześnie firma konsekwentnie działa na rzecz wskrzeszenia i przywrócenia dawnej, piwowarskiej świetności wspomnianemu Browarowi Szczytno. Od kilku lat trwa więc rewitalizacja tego ponad 120-letniego, zabytkowego kompleksu budynków Browaru. Piwo z rycerzem ciężkiej jazdy na etykiecie jest dostępne w trzech wersjach: Jurand Jasne Pełne, Jurand Pils oraz Jurand Ciemne, a także w opcji bezalkoholowej.

Litovel to jedne z najpopularniejszych piw z morawskiego browaru słynącego z tradycyjnych metod warzenia piwa, którego historia sięga końca XIX wieku. Równie znany miłośnikom czeskich piw jest kolejny morawski Browar - Holba, założony w 1874 roku u podnóża gór jesionickich, na granicy polsko-czeskiej. Holba znany jest z kunsztu piwowarstwa wzbogaconego o nowoczesne technologie.  

- Nie jest tajemnicą, że budowanie szerokiej dystrybucji w niepewnych gospodarczo czasach jest dla małych producentów piwa sporym wyzwaniem. Cieszymy się, że pozyskaliśmy kolejnego, tak dużego partnera handlowego. To dla nas szansa na dalszy rozwój i generowanie pozytywnych wyników finansowych, zwłaszcza wobec planowanego debiutu na giełdzie. Liczymy na to, że dzięki tej współpracy Jurand, który ma wielu zwolenników na warmińsko-lokalnym rynku, zyska jeszcze większe grono fanów w całej Polsce - mówi Jakub Gromek, dyrektor generalny Mazurskiej Manufaktury S.A.

Poza siecią Netto produkty Mazurskiej Manufaktury można znaleźć, na stałe czy w ramach akcji in-out, w takich sieciach, jak: Biedronka, Carrefour, Auchan, Kaufland, Stokrotka, POLO Market czy Aldi. Ponadto spółka współpracuje z hurtowniami w całej Polsce, a także ze sklepami specjalistycznymi, takimi jak: Duży Ben, Al Capone czy Winoteka.

Mazurska Manufaktura to założona w 2019 r. rodzinna spółka specjalizująca się w produkcji mocnych alkoholi segmentu premium, ale też aktywnie działająca na rynku piw regionalnych i rzemieślniczych. Głośnym dokonaniem firmy jest rewitalizacja zabytkowego browaru w Szczytnie na Mazurach, do którego wkrótce powróci produkcja lokalnej marki Jurand. To jedna z wielu reaktywowanych przez Mazurską Manufakturę historycznych marek piwa, które po latach nieobecności ponownie trafią na rynek. Spółka rozwija także swoje portfolio piw rzemieślniczych, do których należy wrocławska marka Profesja oraz lęborski AleBrowar.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu Biuro prasowe
2024-11-26 | 03:22

Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu

Gdy słyszysz „Knorr”, myślisz o kostkach bulionowych, Gorącym Kubku, gotowych daniach typu fix i sosach sałatkowych. Marka Knorr, znana i ceniona na całym świecie, ma już 186
Przemysł spożywczy Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
2024-11-19 | 14:00

Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce

  Lantmannen Unibake, wiodący dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie działalności w Polsce. W tym czasie wprowadził na rynek szereg innowacyjnych produktów,
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.