Komunikaty PR

Mazurska Manufaktura S.A. rozwija portfolio

2021-03-31  |  20:51
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.19 MB )

Mazurska Manufaktura S.A., specjalizująca się jak dotąd w kraftowych alkoholach wysokoprocentowych, rozpoczęła zapowiadaną od jakiegoś czasu produkcję reaktywowanego, regionalnego piwa Jurand. Na rynku dostępny jest już Jurand w wersji pils, jasne pełne oraz ciemne. Spółka poszerza także portfolio alkoholi mocnych. Flagowa wódka Bielik, z kategorii trunków premium, doczekała się nowej odsłony, w wersji ziemniaczanej.

Mazurska Manufaktura S.A. to rodzinna spółka działająca w zabytkowym Browarze w Szczytnie, specjalizująca się w produkcji mocnych alkoholi kraftowych oraz środków dezynfekujących. Firma ma za sobą dwie kampanie crowdinvestingowe. Środki z pierwszej z nich zostały zainwestowane w rozwój portfolio rzemieślniczych alkoholi wysokoprocentowych. Z kolei pozyskane w listopadzie 4,4 mln z kolejnej akcji equity crowdfundingowej mają na celu rewitalizację wspomnianego Browaru w Szczytnie i wznowienie na miejscu, po latach, produkcji legendarnego na Warmii i Mazurach piwa Jurand.

Jurand w trzech odsłonach

Od miesięcy trwają pracę remontowe, mające na celu rewitalizację Browaru. Spółka planuje także wznowienie produkcji w oparciu o innowacje. Zakończony został także przetarg na instalację warzelniczą i rozlewniczą. Finalizacja prac jest planowana jeszcze w tym roku, w ostatnim kwartale. Właściciele spółki postanowili zrobić niespodziankę swoim klientom, czekającym na odrodzenie marki Jurand, a także skorzystać z faktu, że powoli startuje sezon piwny, stąd decyzja o okresowym rozlewie Juranda kontraktowo. Nad całością projektu czuwają pracownicy, którzy będą koordynować produkcję Juranda na miejscu, w Szczytnie. – Pierwsze butelki Juranda w wersji pils trafiły w lutym, w ramach akcji in-out, do sieci Biedronka i rozeszły się w bardzo szybkim tempie. Na tę chwilę mamy już dostępne w sprzedaży kolejne rodzaje naszego piwa – jasne pełne i ciemne. Jak dotąd, docierają do nas z rynku bardzo pozytywne głosy dotyczące reaktywowanej marki, co bardzo mnie cieszy - mówi Jakub Gromek, prezes zarządu Mazurskiej Manufaktury S.A.. Juranda można kupić w objętościach 0,5 oraz 0,33 litra. W sklepie zakładowym spółki w Szczytnie jest także dostępne niepasteryzowane piwo prosto z tanka.

Wódka Bielik w wersji ziemniaczanej

Mazurska Manufaktura S.A. wprowadza z końcem marca do sprzedaży wódkę Bielik Potato, czyli nowy rodzaj swojej reprezentacyjnej i najbardziej znanej marki premium. Bielik jest doceniany za swój smak na międzynarodowych konkursach branżowych. Za jego sukcesem stoi m.in. powolny, wielokrotny proces filtracji z użyciem węgla drzewnego aktywowanego srebrem, a także własne ujęcie najczystszej mazurskiej wody. – W naszych produktach odnosimy się do tradycji, lokalności, stąd też pomysł na wprowadzenie kolejnego rodzaju Bielika na bazie spirytusu ziemniaczanego. Wódka ziemniaczana była kiedyś w naszym kraju bardzo popularnym trunkiem, dzisiaj, ze względu na wysoki koszt produkcji, jest dużo rzadziej spotykana. A szkoda, bo charakteryzuje się ona bardzo szlachetnym, łagodniejszym niż wódki zbożowe, smakiem – dodaje Jakub Gromek. Bielik Potato jest wytwarzana na bazie polskich ziemniaków z Wielkopolski. Nowy produkt z portfolio firmy wchodzi do sprzedaży z końcem marca br.

Mazurska Manufaktura S.A. to rodzinna firma z siedzibą w zabytkowym, ponad 100-letnim browarze w Szczytnie. Spółka specjalizuje się w produkcji wysokoprocentowych alkoholi rzemieślniczych klasy premium. Wśród flagowych produktów firmy można wymienić wódkę Bielik – rzemieślniczy produkt klasy premium wyróżniony m.in. w konkursie Superior Taste Award w Brukseli, jak również Wódkę z Mazur stanowiącą wizytówkę regionu oraz serię kraftowych nalewek. Spółka rozwija także markę MM Hygienic, pod którą dostępna jest seria środków do dezynfekcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Nowe zabezpieczenia w branży spożywczej – ekologia w centrum uwagi Biuro prasowe
2024-04-22 | 14:30

Nowe zabezpieczenia w branży spożywczej – ekologia w centrum uwagi

Biorąc pod uwagę cele zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym, gdzie jednym z nim  jest ograniczenie ilości odpadów opakowaniowych, coraz więcej firm poszukuje
Przemysł spożywczy Mini Krakersy od marki Lajkonik z nowymi opakowaniami
2024-04-22 | 12:00

Mini Krakersy od marki Lajkonik z nowymi opakowaniami

Apetyczne, nowoczesne i wpisujące się w styl młodych konsumentów – takie są nowe opakowania Mini Krakersów Lajkonik, które można już znaleźć na sklepowych
Przemysł spożywczy Produkcja cukru Diamant zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju
2024-04-19 | 01:00

Produkcja cukru Diamant zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju

Jeden hektar uprawy buraków cukrowych pochłania rocznie 36 ton dwutlenku węgla i produkuje w tym samym czasie 26 ton tlenu, czyli najwięcej ze wszystkich rolniczych uprawianych w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.