Komunikaty PR

Mazurska Manufaktura S.A. rozwija portfolio

2021-03-31  |  20:51
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.19 MB )

Mazurska Manufaktura S.A., specjalizująca się jak dotąd w kraftowych alkoholach wysokoprocentowych, rozpoczęła zapowiadaną od jakiegoś czasu produkcję reaktywowanego, regionalnego piwa Jurand. Na rynku dostępny jest już Jurand w wersji pils, jasne pełne oraz ciemne. Spółka poszerza także portfolio alkoholi mocnych. Flagowa wódka Bielik, z kategorii trunków premium, doczekała się nowej odsłony, w wersji ziemniaczanej.

Mazurska Manufaktura S.A. to rodzinna spółka działająca w zabytkowym Browarze w Szczytnie, specjalizująca się w produkcji mocnych alkoholi kraftowych oraz środków dezynfekujących. Firma ma za sobą dwie kampanie crowdinvestingowe. Środki z pierwszej z nich zostały zainwestowane w rozwój portfolio rzemieślniczych alkoholi wysokoprocentowych. Z kolei pozyskane w listopadzie 4,4 mln z kolejnej akcji equity crowdfundingowej mają na celu rewitalizację wspomnianego Browaru w Szczytnie i wznowienie na miejscu, po latach, produkcji legendarnego na Warmii i Mazurach piwa Jurand.

Jurand w trzech odsłonach

Od miesięcy trwają pracę remontowe, mające na celu rewitalizację Browaru. Spółka planuje także wznowienie produkcji w oparciu o innowacje. Zakończony został także przetarg na instalację warzelniczą i rozlewniczą. Finalizacja prac jest planowana jeszcze w tym roku, w ostatnim kwartale. Właściciele spółki postanowili zrobić niespodziankę swoim klientom, czekającym na odrodzenie marki Jurand, a także skorzystać z faktu, że powoli startuje sezon piwny, stąd decyzja o okresowym rozlewie Juranda kontraktowo. Nad całością projektu czuwają pracownicy, którzy będą koordynować produkcję Juranda na miejscu, w Szczytnie. – Pierwsze butelki Juranda w wersji pils trafiły w lutym, w ramach akcji in-out, do sieci Biedronka i rozeszły się w bardzo szybkim tempie. Na tę chwilę mamy już dostępne w sprzedaży kolejne rodzaje naszego piwa – jasne pełne i ciemne. Jak dotąd, docierają do nas z rynku bardzo pozytywne głosy dotyczące reaktywowanej marki, co bardzo mnie cieszy - mówi Jakub Gromek, prezes zarządu Mazurskiej Manufaktury S.A.. Juranda można kupić w objętościach 0,5 oraz 0,33 litra. W sklepie zakładowym spółki w Szczytnie jest także dostępne niepasteryzowane piwo prosto z tanka.

Wódka Bielik w wersji ziemniaczanej

Mazurska Manufaktura S.A. wprowadza z końcem marca do sprzedaży wódkę Bielik Potato, czyli nowy rodzaj swojej reprezentacyjnej i najbardziej znanej marki premium. Bielik jest doceniany za swój smak na międzynarodowych konkursach branżowych. Za jego sukcesem stoi m.in. powolny, wielokrotny proces filtracji z użyciem węgla drzewnego aktywowanego srebrem, a także własne ujęcie najczystszej mazurskiej wody. – W naszych produktach odnosimy się do tradycji, lokalności, stąd też pomysł na wprowadzenie kolejnego rodzaju Bielika na bazie spirytusu ziemniaczanego. Wódka ziemniaczana była kiedyś w naszym kraju bardzo popularnym trunkiem, dzisiaj, ze względu na wysoki koszt produkcji, jest dużo rzadziej spotykana. A szkoda, bo charakteryzuje się ona bardzo szlachetnym, łagodniejszym niż wódki zbożowe, smakiem – dodaje Jakub Gromek. Bielik Potato jest wytwarzana na bazie polskich ziemniaków z Wielkopolski. Nowy produkt z portfolio firmy wchodzi do sprzedaży z końcem marca br.

Mazurska Manufaktura S.A. to rodzinna firma z siedzibą w zabytkowym, ponad 100-letnim browarze w Szczytnie. Spółka specjalizuje się w produkcji wysokoprocentowych alkoholi rzemieślniczych klasy premium. Wśród flagowych produktów firmy można wymienić wódkę Bielik – rzemieślniczy produkt klasy premium wyróżniony m.in. w konkursie Superior Taste Award w Brukseli, jak również Wódkę z Mazur stanowiącą wizytówkę regionu oraz serię kraftowych nalewek. Spółka rozwija także markę MM Hygienic, pod którą dostępna jest seria środków do dezynfekcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu Biuro prasowe
2024-11-26 | 03:22

Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu

Gdy słyszysz „Knorr”, myślisz o kostkach bulionowych, Gorącym Kubku, gotowych daniach typu fix i sosach sałatkowych. Marka Knorr, znana i ceniona na całym świecie, ma już 186
Przemysł spożywczy Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
2024-11-19 | 14:00

Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce

  Lantmannen Unibake, wiodący dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie działalności w Polsce. W tym czasie wprowadził na rynek szereg innowacyjnych produktów,
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.