Komunikaty PR

Mazurska Manufaktura S.A. rozwija portfolio

2021-03-31  |  20:51
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.19 MB )

Mazurska Manufaktura S.A., specjalizująca się jak dotąd w kraftowych alkoholach wysokoprocentowych, rozpoczęła zapowiadaną od jakiegoś czasu produkcję reaktywowanego, regionalnego piwa Jurand. Na rynku dostępny jest już Jurand w wersji pils, jasne pełne oraz ciemne. Spółka poszerza także portfolio alkoholi mocnych. Flagowa wódka Bielik, z kategorii trunków premium, doczekała się nowej odsłony, w wersji ziemniaczanej.

Mazurska Manufaktura S.A. to rodzinna spółka działająca w zabytkowym Browarze w Szczytnie, specjalizująca się w produkcji mocnych alkoholi kraftowych oraz środków dezynfekujących. Firma ma za sobą dwie kampanie crowdinvestingowe. Środki z pierwszej z nich zostały zainwestowane w rozwój portfolio rzemieślniczych alkoholi wysokoprocentowych. Z kolei pozyskane w listopadzie 4,4 mln z kolejnej akcji equity crowdfundingowej mają na celu rewitalizację wspomnianego Browaru w Szczytnie i wznowienie na miejscu, po latach, produkcji legendarnego na Warmii i Mazurach piwa Jurand.

Jurand w trzech odsłonach

Od miesięcy trwają pracę remontowe, mające na celu rewitalizację Browaru. Spółka planuje także wznowienie produkcji w oparciu o innowacje. Zakończony został także przetarg na instalację warzelniczą i rozlewniczą. Finalizacja prac jest planowana jeszcze w tym roku, w ostatnim kwartale. Właściciele spółki postanowili zrobić niespodziankę swoim klientom, czekającym na odrodzenie marki Jurand, a także skorzystać z faktu, że powoli startuje sezon piwny, stąd decyzja o okresowym rozlewie Juranda kontraktowo. Nad całością projektu czuwają pracownicy, którzy będą koordynować produkcję Juranda na miejscu, w Szczytnie. – Pierwsze butelki Juranda w wersji pils trafiły w lutym, w ramach akcji in-out, do sieci Biedronka i rozeszły się w bardzo szybkim tempie. Na tę chwilę mamy już dostępne w sprzedaży kolejne rodzaje naszego piwa – jasne pełne i ciemne. Jak dotąd, docierają do nas z rynku bardzo pozytywne głosy dotyczące reaktywowanej marki, co bardzo mnie cieszy - mówi Jakub Gromek, prezes zarządu Mazurskiej Manufaktury S.A.. Juranda można kupić w objętościach 0,5 oraz 0,33 litra. W sklepie zakładowym spółki w Szczytnie jest także dostępne niepasteryzowane piwo prosto z tanka.

Wódka Bielik w wersji ziemniaczanej

Mazurska Manufaktura S.A. wprowadza z końcem marca do sprzedaży wódkę Bielik Potato, czyli nowy rodzaj swojej reprezentacyjnej i najbardziej znanej marki premium. Bielik jest doceniany za swój smak na międzynarodowych konkursach branżowych. Za jego sukcesem stoi m.in. powolny, wielokrotny proces filtracji z użyciem węgla drzewnego aktywowanego srebrem, a także własne ujęcie najczystszej mazurskiej wody. – W naszych produktach odnosimy się do tradycji, lokalności, stąd też pomysł na wprowadzenie kolejnego rodzaju Bielika na bazie spirytusu ziemniaczanego. Wódka ziemniaczana była kiedyś w naszym kraju bardzo popularnym trunkiem, dzisiaj, ze względu na wysoki koszt produkcji, jest dużo rzadziej spotykana. A szkoda, bo charakteryzuje się ona bardzo szlachetnym, łagodniejszym niż wódki zbożowe, smakiem – dodaje Jakub Gromek. Bielik Potato jest wytwarzana na bazie polskich ziemniaków z Wielkopolski. Nowy produkt z portfolio firmy wchodzi do sprzedaży z końcem marca br.

Mazurska Manufaktura S.A. to rodzinna firma z siedzibą w zabytkowym, ponad 100-letnim browarze w Szczytnie. Spółka specjalizuje się w produkcji wysokoprocentowych alkoholi rzemieślniczych klasy premium. Wśród flagowych produktów firmy można wymienić wódkę Bielik – rzemieślniczy produkt klasy premium wyróżniony m.in. w konkursie Superior Taste Award w Brukseli, jak również Wódkę z Mazur stanowiącą wizytówkę regionu oraz serię kraftowych nalewek. Spółka rozwija także markę MM Hygienic, pod którą dostępna jest seria środków do dezynfekcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności Biuro prasowe
2024-07-11 | 10:00

Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności

39% dorosłych Polaków i 41% matek w imieniu swoich dzieci deklaruje zaangażowanie w ograniczenie zmian klimatycznych[1] – wynika z badania „Talerz Polaka – Nawyki
Przemysł spożywczy Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?
2024-07-10 | 17:00

Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?

  Nadchodzący Dzień Czekolady (7 lipca) jest doskonałą okazją do refleksji nad podejmowaniem bardziej zrównoważonych i proekologicznych praktyk w całym łańcuchu
Przemysł spożywczy DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO
2024-07-09 | 16:40

DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO

Grupa spółek DANONE dołączyła do Komitetu Technicznego Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Tym samym stała się częścią Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO[1]) i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.