Mini Krakersy od marki Lajkonik z nowymi opakowaniami
Apetyczne, nowoczesne i wpisujące się w styl młodych konsumentów – takie są nowe opakowania Mini Krakersów Lajkonik, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Marka zdecydowała się na odświeżenie ich szaty graficznej.
Krakersy od Lajkonik stale zyskują na popularności. Marka jest liderem rynku w segmencie słonego pieczywa z udziałami wartościowymi wynoszącymi obecnie 57,5 proc.,* a wzrost sprzedaży wartościowej w stosunku do poprzedniego roku wyniósł 34,8 proc.* Mini Krakersy Lajkonik pojawiły się na rynku w 2020 roku w dwóch smakach, tj. Solone oraz Ser i Cebulka. Od tego czasu producent nieustannie dba o ich rozwój - obecnie oprócz dwóch powyższych wersji smakowych, na rynku dostępne są również: Bekon, Papryka, a także Edycja Limitowana Chakalaka oraz Smakorini. Co istotne, Mini Krakersy są coraz bardziej popularne zwłaszcza wśród młodych odbiorców. To głównie z myślą o tej grupie i w odpowiedzi na ich upodobania producent zdecydował się na wizualne odświeżenie opakowań.
- Tworząc nową szatę graficzną na 2024 r., postawiliśmy sobie za cel „odmłodzenie” opakowań Mini Krakersów, aby były one lepiej widoczne na sklepowych półkach i wpisywały się w estetykę odbiorców z generacji Z oraz Y. Dzięki wprowadzonym zmianom nasze produkty zyskały jeszcze ciekawszy, nowoczesny wygląd, ponadto wyróżniają się w tej kategorii produktowej – mówi Małgorzata Stojanowska-Szulejko, Brand Manager Lajkonik.
Jakie zatem konkretnie zmiany wprowadziła marka? Nowe opakowania zyskały spójny design, który charakteryzuje się m.in. wyrazistym, własnym kolorem tła dopasowanym do odpowiedniej wersji smakowej. Z kolei symbole wersji smakowych są spójne kolorystycznie z resztą projektu i tworzą atrakcyjny estetycznie wzór. Całość została wzbogacona o nowoczesną typografię dla nazw wariantów, której zadaniem jest przyciągnięcie wzroku i ukazanie aspektów smakowitości na pierwszym planie. Co ważne, zachowane zostały charakterystyczne elementy marki, takie jak: logo, żółty kolor oraz napis „Krakersy”.
Produkty dostępne są w gramaturze: 100g.
*Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udział w sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży wartościowej w okresach skumulowanych w14 2023 – w13 2024 vs. W14 2022 – w13 2023 kategoria: SALTY BAKERY INCL. BREAD STICKS segment: Crackers (klasyfikacja własna klienta)

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.