Komunikaty PR

Mini Krakersy od marki Lajkonik z nowymi opakowaniami

2024-04-22  |  12:00
Biuro prasowe

Apetyczne, nowoczesne i wpisujące się w styl młodych konsumentów – takie są nowe opakowania Mini Krakersów Lajkonik, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Marka zdecydowała się na odświeżenie ich szaty graficznej. 

Krakersy od Lajkonik stale zyskują na popularności. Marka jest liderem rynku w segmencie słonego pieczywa z udziałami wartościowymi wynoszącymi obecnie 57,5 proc.,* a wzrost sprzedaży wartościowej w stosunku do poprzedniego roku wyniósł 34,8 proc.* Mini Krakersy Lajkonik pojawiły się na rynku w 2020 roku w dwóch smakach, tj. Solone oraz Ser i Cebulka. Od tego czasu producent nieustannie dba o ich rozwój - obecnie oprócz dwóch powyższych wersji smakowych, na rynku dostępne są również: Bekon, Papryka, a także Edycja Limitowana Chakalaka oraz Smakorini. Co istotne, Mini Krakersy są coraz bardziej popularne zwłaszcza wśród młodych odbiorców. To głównie z myślą o tej grupie i w odpowiedzi na ich upodobania producent zdecydował się na wizualne odświeżenie opakowań. 

- Tworząc nową szatę graficzną na 2024 r., postawiliśmy sobie za cel „odmłodzenie” opakowań Mini Krakersów, aby były one lepiej widoczne na sklepowych półkach i wpisywały się w estetykę odbiorców z generacji Z oraz Y. Dzięki wprowadzonym zmianom nasze produkty zyskały jeszcze ciekawszy, nowoczesny wygląd, ponadto wyróżniają się w tej kategorii produktowej – mówi Małgorzata Stojanowska-Szulejko, Brand Manager Lajkonik.

Jakie zatem konkretnie zmiany wprowadziła marka? Nowe opakowania zyskały spójny design, który charakteryzuje się m.in. wyrazistym, własnym kolorem tła dopasowanym do odpowiedniej wersji smakowej. Z kolei symbole wersji smakowych są spójne kolorystycznie z resztą projektu i tworzą atrakcyjny estetycznie wzór. Całość została wzbogacona o nowoczesną typografię dla nazw wariantów, której zadaniem jest przyciągnięcie wzroku i ukazanie aspektów smakowitości na pierwszym planie. Co ważne, zachowane zostały charakterystyczne elementy marki, takie jak: logo, żółty kolor oraz napis „Krakersy”. 

Produkty dostępne są w gramaturze: 100g. 

*Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udział w sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży wartościowej w okresach skumulowanych w14 2023 – w13 2024 vs. W14 2022 – w13 2023 kategoria: SALTY BAKERY INCL. BREAD STICKS segment: Crackers (klasyfikacja własna klienta)

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.