Mini Krakersy od marki Lajkonik z nowymi opakowaniami
Apetyczne, nowoczesne i wpisujące się w styl młodych konsumentów – takie są nowe opakowania Mini Krakersów Lajkonik, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Marka zdecydowała się na odświeżenie ich szaty graficznej.
Krakersy od Lajkonik stale zyskują na popularności. Marka jest liderem rynku w segmencie słonego pieczywa z udziałami wartościowymi wynoszącymi obecnie 57,5 proc.,* a wzrost sprzedaży wartościowej w stosunku do poprzedniego roku wyniósł 34,8 proc.* Mini Krakersy Lajkonik pojawiły się na rynku w 2020 roku w dwóch smakach, tj. Solone oraz Ser i Cebulka. Od tego czasu producent nieustannie dba o ich rozwój - obecnie oprócz dwóch powyższych wersji smakowych, na rynku dostępne są również: Bekon, Papryka, a także Edycja Limitowana Chakalaka oraz Smakorini. Co istotne, Mini Krakersy są coraz bardziej popularne zwłaszcza wśród młodych odbiorców. To głównie z myślą o tej grupie i w odpowiedzi na ich upodobania producent zdecydował się na wizualne odświeżenie opakowań.
- Tworząc nową szatę graficzną na 2024 r., postawiliśmy sobie za cel „odmłodzenie” opakowań Mini Krakersów, aby były one lepiej widoczne na sklepowych półkach i wpisywały się w estetykę odbiorców z generacji Z oraz Y. Dzięki wprowadzonym zmianom nasze produkty zyskały jeszcze ciekawszy, nowoczesny wygląd, ponadto wyróżniają się w tej kategorii produktowej – mówi Małgorzata Stojanowska-Szulejko, Brand Manager Lajkonik.
Jakie zatem konkretnie zmiany wprowadziła marka? Nowe opakowania zyskały spójny design, który charakteryzuje się m.in. wyrazistym, własnym kolorem tła dopasowanym do odpowiedniej wersji smakowej. Z kolei symbole wersji smakowych są spójne kolorystycznie z resztą projektu i tworzą atrakcyjny estetycznie wzór. Całość została wzbogacona o nowoczesną typografię dla nazw wariantów, której zadaniem jest przyciągnięcie wzroku i ukazanie aspektów smakowitości na pierwszym planie. Co ważne, zachowane zostały charakterystyczne elementy marki, takie jak: logo, żółty kolor oraz napis „Krakersy”.
Produkty dostępne są w gramaturze: 100g.
*Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udział w sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży wartościowej w okresach skumulowanych w14 2023 – w13 2024 vs. W14 2022 – w13 2023 kategoria: SALTY BAKERY INCL. BREAD STICKS segment: Crackers (klasyfikacja własna klienta)

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polsko-brytyjska współpraca gospodarcza nabiera rozpędu. Dobre perspektywy dla wspólnych projektów energetycznych i obronnych
Pomimo brexitu relacje handlowe między Polską a Wielką Brytanią nie tylko się utrzymały, ale też nabrały nowej dynamiki. W 2023 roku wartość wymiany towarów i usług osiągnęła rekordowe 36,4 mld euro – wynika z raportu Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej. Rosną także obustronne inwestycje. W Polsce działa już ponad 1,4 tys. firm z kapitałem brytyjskim zatrudniających 113 tys. osób. Również polskie firmy coraz częściej eksplorują rynek brytyjski. Szczególnie dynamicznie rozwija się współpraca w sektorach strategicznych energetycznym, obronnym, technologicznym i finansowym.
Transport
Dziennie policjanci zatrzymują średnio 69 osób z zakazem prowadzenia pojazdów. Trwają prace nad zaostrzeniem przepisów dla kierowców

W 2024 roku policjanci przeprowadzili ponad 16 mln badań na zawartość alkoholu w organizmie i zatrzymali 91,3 tys. nietrzeźwych kierujących. W 2022 roku, przy mniejszej liczbie kontroli, było ich niemal 104,5 tys. Spadek jest zauważalny, ale problem wciąż jest poważny. Dodatkowo 16,5 tys. osób naruszyło sądowy zakaz prowadzenia pojazdów, a 8,2 tys. nie zastosowało się do decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania. Trwają prace nad przepisami, które zaostrzą kary w tym obszarze.
Handel
Branża AGD podnosi się po trudnym okresie. Liczy na wsparcie w walce z silną konkurencją z Chin

Polska jest nadal największym producentem sprzętu AGD w UE, ale traci na znaczeniu pod wpływem silnej konkurencji z krajów trzecich, przede wszystkim Chin. Ostatnie dwa lata były trudne dla branży, wciąż pojawiają się nowe zagrożenia, ale – jak podkreślają jej przedstawiciele – widać światełko w tunelu. Producenci AGD liczą na pozytywny wpływ deregulacji, również w obszarze środowiskowym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.