Mini Krakersy od marki Lajkonik z nowymi opakowaniami
Apetyczne, nowoczesne i wpisujące się w styl młodych konsumentów – takie są nowe opakowania Mini Krakersów Lajkonik, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Marka zdecydowała się na odświeżenie ich szaty graficznej.
Krakersy od Lajkonik stale zyskują na popularności. Marka jest liderem rynku w segmencie słonego pieczywa z udziałami wartościowymi wynoszącymi obecnie 57,5 proc.,* a wzrost sprzedaży wartościowej w stosunku do poprzedniego roku wyniósł 34,8 proc.* Mini Krakersy Lajkonik pojawiły się na rynku w 2020 roku w dwóch smakach, tj. Solone oraz Ser i Cebulka. Od tego czasu producent nieustannie dba o ich rozwój - obecnie oprócz dwóch powyższych wersji smakowych, na rynku dostępne są również: Bekon, Papryka, a także Edycja Limitowana Chakalaka oraz Smakorini. Co istotne, Mini Krakersy są coraz bardziej popularne zwłaszcza wśród młodych odbiorców. To głównie z myślą o tej grupie i w odpowiedzi na ich upodobania producent zdecydował się na wizualne odświeżenie opakowań.
- Tworząc nową szatę graficzną na 2024 r., postawiliśmy sobie za cel „odmłodzenie” opakowań Mini Krakersów, aby były one lepiej widoczne na sklepowych półkach i wpisywały się w estetykę odbiorców z generacji Z oraz Y. Dzięki wprowadzonym zmianom nasze produkty zyskały jeszcze ciekawszy, nowoczesny wygląd, ponadto wyróżniają się w tej kategorii produktowej – mówi Małgorzata Stojanowska-Szulejko, Brand Manager Lajkonik.
Jakie zatem konkretnie zmiany wprowadziła marka? Nowe opakowania zyskały spójny design, który charakteryzuje się m.in. wyrazistym, własnym kolorem tła dopasowanym do odpowiedniej wersji smakowej. Z kolei symbole wersji smakowych są spójne kolorystycznie z resztą projektu i tworzą atrakcyjny estetycznie wzór. Całość została wzbogacona o nowoczesną typografię dla nazw wariantów, której zadaniem jest przyciągnięcie wzroku i ukazanie aspektów smakowitości na pierwszym planie. Co ważne, zachowane zostały charakterystyczne elementy marki, takie jak: logo, żółty kolor oraz napis „Krakersy”.
Produkty dostępne są w gramaturze: 100g.
*Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udział w sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży wartościowej w okresach skumulowanych w14 2023 – w13 2024 vs. W14 2022 – w13 2023 kategoria: SALTY BAKERY INCL. BREAD STICKS segment: Crackers (klasyfikacja własna klienta)

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.