Komunikaty PR

MINIczekolady z Wawelu – na słodką przekąskę okazja zawsze się znajdzie!

2023-04-04  |  01:00
Biuro prasowe

Wraz z nadejściem wiosny marka Wawel prezentuje nowoczesną, odświeżoną odsłonę pysznych MINIczekolad. Nowe opakowania znanej i lubianej linii przekąsek zostały wzbogacone hasłami sugerującymi najlepsze okazje do ich spożycia. Do rodziny MINIczekolad z Wawelu dołączył także nowy, wyjątkowy smak – Peanut Butter, opatrzony znakiem „przyjazny dla wegan”.

Wszystkie MINIczekolady z Wawelu mają formę umożliwiającą dzielenie na kostki, dzięki czemu można je spożywać jak czekoladę. Poręczny rozmiar tej pysznej przekąski pozwala rozkoszować się jej smakiem zarówno w różnych miejscach, jak i podczas wielu okazji. Jest idealna do zjedzenia w drodze, na wycieczce, jako przekąska do kawy czy dodatek do słodkiej chwili tylko dla siebie.

Idealne na każdą okazję!

Odkryj całe portfolio MINIczekolad z Wawelu! Sięgnij po Advocat z kremowym nadzieniem o smaku likieru advocat, poczuj głębię intensywnego czekoladowego smaku skrytego w Choco, pozwól zatopić się swoim zmysłom w słodkim krówkowym nadzieniu, zamkniętym w kultowej Krówkowej. Spróbuj też łagodnego mlecznego smaku połączonego z delikatnie karmelowym wnętrzem, subtelnie ukrytym w MINIczekoladzie Toffi.

Tegoroczną nowością wśród popularnych MINIczekolad z Wawelu jest Peanut Butter. To doskonale zbalansowany słodko-słony smak masła orzechowego z kremowym nadzieniem wzbogaconym warstwą orzeszków arachidowych. To także pierwsza MINIczekolada z linii produktów przyjaznych dla wegan (Vegan Friendly).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.