Komunikaty PR

MLEKOVITA liderem w produkcji serów miękkich - rocznie wytwarza 42 tys. ton

2021-03-30  |  10:40
Biuro prasowe

3,5 tys. ton – tyle serów miękkich wytwarzanych jest średnio każdego miesiąca we wszystkich zakładach Grupy MLEKOVITA. Taki wynik czyni firmę liderem w produkcji serów z tego segmentu. Konsumenci doceniają wysoką jakość serów miękkich, których bogaty asortyment pod marką MLEKOVITA obejmuje m.in. twarogi i twarożki, sery Favita, Mozzarella, Mascarpone czy sery pleśniowe.

Sery miękkie to kategoria, która cieszy się popularnością przez cały, ale znaczne tendencje wzrostowe notuje zwłaszcza w okresach świątecznych. Największa sprzedaż tradycyjnie odnotowywana jest w okresie poprzedzającym Wielkanoc, kiedy to klienci z myślą o świątecznych wypiekach częściej sięgają po twarogi sernikowe, a także po inne sery miękkie do przygotowania potraw na świąteczny stół.

Twaróg, potocznie zwany białym serem, jest obecny w polskiej kuchni od pokoleń. Kiedyś wytwarzany był przez gospodynie niemal w każdym domu, dzisiaj konsumenci sięgają po produkty MLEKOVITY, znanej i renomowanej marki o ugruntowanej pozycji na rynku. W naszym portfolio posiadamy szeroki wybór najwyższej jakości produktów, które doskonale odpowiadają na potrzeby konsumentów. Rocznie produkujemy 42 tys. ton serów miękkich, konsekwentnie rozszerzając asortyment w tej kategorii – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.Jako że wśród wielkanocnych ciast na polskich stołach od lat królują serniki, w okresie poprzedzającym święta odnotowujemy zwiększone zainteresowanie twarogami. Nasi klienci najchętniej wybierają twarogi sernikowe: Na Polski Stół oraz Hanusi. Wszystkie nasze sery miękkie to wyśmienite produkty najwyższej jakości – bez konserwantów, barwników i aromatów. A ponadto można je kupić w szybki i wygodny sposób, korzystając z oferty naszego sklepu internetowego mlekovitka.pl.

Kategoria serów miękkich Grupy MLEKOVITA jest bardzo bogata – samych twarogów i twarożków oferuje ponad dwadzieścia różnych rodzajów. Wśród tych sernikowych najpopularniejsze są twaróg sernikowy premium 18% Na Polski Stół 1 kg oraz twaróg Hanusi (6,5% tłuszczu) 500 g i 1 kg oferowane w wygodnych wiaderkach. Produkty są w pełni naturalne, bez konserwantów, barwników i aromatów. Twaróg Na Polski Stół dzięki zawartości 18% tłuszczu jest wyjątkowo kremowy. Oba mogą stanowić bazę do puszystych i delikatnych serników oraz innych ciast i deserów. Sprawdzają się też w takich potrawach, jak pierogi czy naleśniki. W ofercie MLEKOVITY znajdują się także twarogi regionalne, np. mielony z Trzebowniska.

Pod marką MLEKOVITA klienci znajdą oczywiście także tradycyjne twarogi w postaci kostki, krajanki czy klinka (także w wersji bez laktozy), o różnej zawartości tłuszczu i w różnych gramaturach. Poza twarogami do wielkanocnych deserów świetnie sprawdzi się też Mascarpone Kuchmistrza, czyli śmietankowo-kremowy ser typu włoskiego. Do sałatek warto zaś wybrać sery Mozzarella, Favita (również bez laktozy) czy nowość: Salatos – ser sałatkowy typu bałkańskiego. Szybko rosnącą kategorią są również sery pleśniowe, które są popularnym składnikiem deski serów, dodatkiem do wielu dań i przekąsek – podawanych także podczas wielkanocnego świętowania. MLEKOVITA oferuje tu sery w linii La Polle: Brie i Camembert z porostem szlachetnej pleśni oraz Polish Bleu z niebieską szlachetną pleśnią. Dla konsumentów poszukujących inspiracji w kuchniach świata polecamy natomiast serek śmietankowy „nie tylko do sushi”.

Szeroki asortyment serów miękkich, niezbędnych do wielkanocnych przygotowań, znaleźć można w szerokiej dystrybucji w sklepach spożywczych w całej Polsce, w hurtowniach firmowych i sklepach Mlekovitka, a także w wygodnym kanale sprzedaży, jakim jest sklep internetowy mlekovitka.pl. MLEKOVITA jako jedyna oferuje możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju, dzięki czemu jej produkty mogą docierać do wszystkich konsumentów w Polsce.      

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu Biuro prasowe
2024-11-26 | 03:22

Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu

Gdy słyszysz „Knorr”, myślisz o kostkach bulionowych, Gorącym Kubku, gotowych daniach typu fix i sosach sałatkowych. Marka Knorr, znana i ceniona na całym świecie, ma już 186
Przemysł spożywczy Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
2024-11-19 | 14:00

Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce

  Lantmannen Unibake, wiodący dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie działalności w Polsce. W tym czasie wprowadził na rynek szereg innowacyjnych produktów,
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.