Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!
Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są atrakcyjne nagrody, w tym wycieczki do Amsterdamu. Konsumenci mogą wziąć udział w loterii, kupując dowolne chrupki Monster Munch, a wszystko to pod hasłem „Rower Dobry Dla Ducha!”.
Monster Munch od Lorenz to kultowa marka chrupek o wyjątkowym i niezapomnianym smaku. Ich niepowtarzalny kształt oraz atmosfera beztroskiego dzieciństwa sprawia, że popularne „Duszki” od wielu lat są jedną z najbardziej rozpoznawalnych przekąsek w Polsce.
Misją firmy Lorenz jest jednoczesne łączenie radości z życia i wywieranie pozytywnego wpływu na środowisko oraz społeczeństwo. Dlatego kultowe chrupki Monster Munch startują ze specjalną loterią pod nazwą „Rower Dobry Dla Ducha!”.
- Główne hasło loterii wskazuje na benefity, jakie płyną z jazdy na rowerze. Chcemy w ramach naszych działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu, wskazać na fizyczne i psychiczne korzyści płynące z uprawiania kolarstwa, a także zwrócić uwagę na zasady bezpieczeństwa: noszenie kasków, odpowiednie przygotowanie roweru do jazdy, czy znajomość zasad ruchu. Zależy nam na dotarciu do konsumenta z Generacji Z, który nie miał okazji nawiązać relacji z marką, oczywiście nie zapominając przy tym o naszych stałych konsumentach - mówi Sylwia Liske, Brand Manager w Lorenz.
Loteria potrwa od 1 lipca do 25 sierpnia br. Aby mieć szansę na wygraną należy kupić dowolne opakowanie Monster Munch i zarejestrować paragon na stronie rowerdobrydladucha.pl. Tam będzie można sprawdzić, czy udało się wygrać nagrodę natychmiastową, czy też należy czekać na losowanie nagród.
Do wygrania są wycieczki do Amsterdamu (4x) dla dwóch osób, karty podarunkowe do sklepu Decathlon (120 x 500 zł) na zakup ekwipunku rowerowego oraz nagrody pieniężne (1120 x 100 zł) wypłacane bezpośrednio na konto.
Aby konsumenci jak najłatwiej odnaleźli informację o loterii, przygotowane zostały specjalne opakowania produktu. Dobrze widoczne żółte powierzchnie z nadrukowanym hasłem i wesoły duszek komunikujący kod QR, który przekieruje na stronę zgłoszeniową, od razu rzucą się w oczy.
Loterię wspierać będą działania marketingowe. Zaplanowano kampanię telewizyjną oraz video z nowym spotem, a także liczne aktywności digital z wykorzystaniem kanałów własnych. Produkty będą też promowane w punktach sprzedaży – poprzez specjalne materiały POSM, ekspozycje, toppery, wobblery. To co, jedziemy?
Więcej o loterii: http://rowerdobrydladucha.pl

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.