Komunikaty PR

Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!

2024-07-02  |  08:00
Biuro prasowe

Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są atrakcyjne nagrody, w tym wycieczki do Amsterdamu. Konsumenci mogą wziąć udział w loterii, kupując dowolne chrupki Monster Munch, a wszystko to pod hasłem „Rower Dobry Dla Ducha!”.

Monster Munch od Lorenz to kultowa marka chrupek o wyjątkowym i niezapomnianym smaku. Ich niepowtarzalny kształt oraz atmosfera beztroskiego dzieciństwa sprawia, że popularne „Duszki” od wielu lat są jedną z najbardziej rozpoznawalnych przekąsek w Polsce.

Misją firmy Lorenz jest jednoczesne łączenie radości z życia i wywieranie pozytywnego wpływu na środowisko oraz społeczeństwo. Dlatego kultowe chrupki Monster Munch startują ze specjalną loterią pod nazwą „Rower Dobry Dla Ducha!”.

- Główne hasło loterii wskazuje na benefity, jakie płyną z jazdy na rowerze. Chcemy w ramach naszych działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu, wskazać na fizyczne i psychiczne korzyści płynące z uprawiania kolarstwa, a także zwrócić uwagę na zasady bezpieczeństwa: noszenie kasków, odpowiednie przygotowanie roweru do jazdy, czy znajomość zasad ruchu. Zależy nam na dotarciu do konsumenta z Generacji Z, który nie miał okazji nawiązać relacji z marką, oczywiście nie zapominając przy tym o naszych stałych konsumentach - mówi Sylwia Liske, Brand Manager w Lorenz.

Loteria potrwa od 1 lipca do 25 sierpnia br. Aby mieć szansę na wygraną należy kupić dowolne opakowanie Monster Munch i zarejestrować paragon na stronie rowerdobrydladucha.pl. Tam będzie można sprawdzić, czy udało się wygrać nagrodę natychmiastową, czy też należy czekać na losowanie nagród.

Do wygrania są wycieczki do Amsterdamu (4x) dla dwóch osób, karty podarunkowe do sklepu Decathlon (120 x 500 zł) na zakup ekwipunku rowerowego oraz nagrody pieniężne (1120 x 100 zł) wypłacane bezpośrednio na konto. 

Aby konsumenci jak najłatwiej odnaleźli informację o loterii, przygotowane zostały specjalne opakowania produktu. Dobrze widoczne żółte powierzchnie z nadrukowanym hasłem i wesoły duszek komunikujący kod QR, który przekieruje na stronę zgłoszeniową, od razu rzucą się w oczy. 

Loterię wspierać będą działania marketingowe. Zaplanowano kampanię telewizyjną oraz video z nowym spotem, a także liczne aktywności digital z wykorzystaniem kanałów własnych. Produkty będą też promowane w punktach sprzedaży – poprzez specjalne materiały POSM, ekspozycje, toppery, wobblery. To co, jedziemy? 

Więcej o loterii: http://rowerdobrydladucha.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.