Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!
Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są atrakcyjne nagrody, w tym wycieczki do Amsterdamu. Konsumenci mogą wziąć udział w loterii, kupując dowolne chrupki Monster Munch, a wszystko to pod hasłem „Rower Dobry Dla Ducha!”.
Monster Munch od Lorenz to kultowa marka chrupek o wyjątkowym i niezapomnianym smaku. Ich niepowtarzalny kształt oraz atmosfera beztroskiego dzieciństwa sprawia, że popularne „Duszki” od wielu lat są jedną z najbardziej rozpoznawalnych przekąsek w Polsce.
Misją firmy Lorenz jest jednoczesne łączenie radości z życia i wywieranie pozytywnego wpływu na środowisko oraz społeczeństwo. Dlatego kultowe chrupki Monster Munch startują ze specjalną loterią pod nazwą „Rower Dobry Dla Ducha!”.
- Główne hasło loterii wskazuje na benefity, jakie płyną z jazdy na rowerze. Chcemy w ramach naszych działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu, wskazać na fizyczne i psychiczne korzyści płynące z uprawiania kolarstwa, a także zwrócić uwagę na zasady bezpieczeństwa: noszenie kasków, odpowiednie przygotowanie roweru do jazdy, czy znajomość zasad ruchu. Zależy nam na dotarciu do konsumenta z Generacji Z, który nie miał okazji nawiązać relacji z marką, oczywiście nie zapominając przy tym o naszych stałych konsumentach - mówi Sylwia Liske, Brand Manager w Lorenz.
Loteria potrwa od 1 lipca do 25 sierpnia br. Aby mieć szansę na wygraną należy kupić dowolne opakowanie Monster Munch i zarejestrować paragon na stronie rowerdobrydladucha.pl. Tam będzie można sprawdzić, czy udało się wygrać nagrodę natychmiastową, czy też należy czekać na losowanie nagród.
Do wygrania są wycieczki do Amsterdamu (4x) dla dwóch osób, karty podarunkowe do sklepu Decathlon (120 x 500 zł) na zakup ekwipunku rowerowego oraz nagrody pieniężne (1120 x 100 zł) wypłacane bezpośrednio na konto.
Aby konsumenci jak najłatwiej odnaleźli informację o loterii, przygotowane zostały specjalne opakowania produktu. Dobrze widoczne żółte powierzchnie z nadrukowanym hasłem i wesoły duszek komunikujący kod QR, który przekieruje na stronę zgłoszeniową, od razu rzucą się w oczy.
Loterię wspierać będą działania marketingowe. Zaplanowano kampanię telewizyjną oraz video z nowym spotem, a także liczne aktywności digital z wykorzystaniem kanałów własnych. Produkty będą też promowane w punktach sprzedaży – poprzez specjalne materiały POSM, ekspozycje, toppery, wobblery. To co, jedziemy?
Więcej o loterii: http://rowerdobrydladucha.pl
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.