Komunikaty PR

Musli KolorLOVE – z miłości do różnorodności. Nowość od OneDayMore.

2021-05-21  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

OneDayMore – producent zdrowej żywności typu musli, owsianki, granole oraz przekąski wprowadza do sprzedaży nowy smak w znanej już doskonale konsumentom kategorii produktowej. Musli KolorLOVE to nowość przygotowana na ocieplenie nastrojów i powitanie lata! Produkt trafił do oferty handlowej z dniem 20. maja br.

 

Musli Smakowe OneDayMore to kategoria produktowa przygotowana dla tych, którzy nie boją się śmiałych połączeń, cenią sobie wygodę, przejrzysty skład i są spragnieni smaku, do którego chce się wracać. Nowe Musli KolorLOVE powstało z miłości do różnorodności. Odważnie łączy płatki zbożowe, prażone orzeszki ziemne, ekspandowaną pszenicę i pestki dyni. Uzupełnieniem są liofilizowane truskawki, czarne porzeczki, suszone figi i wyrazista żurawina, przywołujące wspomnienie słonecznego lata. Wprowadzając nowy produkt, OneDayMore zachęca do otwartości na świat, który jest tak różnorodny, jak rozmaite są smaki w ofercie marki.

 

- Od początku istnienia firmy, najważniejszy jest dla nas skład. Każdego dnia wkładamy mnóstwo pracy w to, żeby nasze produkty były wyjątkowe i żeby swoją ofertą odpowiedzieć na różne potrzeby i różne preferencje smakowe konsumentów. Musli KolorLOVE to pyszna mieszanka wielobarwnych składników. Cieszy smakiem i różnorodnością, którą wspieramy i szanujemy – mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.

 

Pojawienie się nowego produktu w wyżej wspomnianej kategorii, jest kolejnym krokiem na drodze do rozszerzania oferty produktowej firmy. Kategoria Musli Smakowych OneDayMore obejmuje na ten moment 8 wariantów smakowych i firma nie mówi dość.

 

- Przygotowując recepturę nowego produktu braliśmy pod uwagę przede wszystkim użycie różnorodnych składników pochodzenia naturalnego – o różnych kolorach, zapachu, smaku czy odmiennej teksturze. Musli KolorLOVE stanowi  źródło białka oraz zawiera wysoką zawartości błonnika pokarmowego, dzięki czemu wspaniale sprawdzi się jako pożywne pierwsze śniadanie lub smakowita przekąska w ciągu dnia – dodaje Dominika Kowalewska, kierownik ds. badań i rozwoju produktów OneDayMore.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.