Musli KolorLOVE – z miłości do różnorodności. Nowość od OneDayMore.
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
OneDayMore – producent zdrowej żywności typu musli, owsianki, granole oraz przekąski wprowadza do sprzedaży nowy smak w znanej już doskonale konsumentom kategorii produktowej. Musli KolorLOVE to nowość przygotowana na ocieplenie nastrojów i powitanie lata! Produkt trafił do oferty handlowej z dniem 20. maja br.
Musli Smakowe OneDayMore to kategoria produktowa przygotowana dla tych, którzy nie boją się śmiałych połączeń, cenią sobie wygodę, przejrzysty skład i są spragnieni smaku, do którego chce się wracać. Nowe Musli KolorLOVE powstało z miłości do różnorodności. Odważnie łączy płatki zbożowe, prażone orzeszki ziemne, ekspandowaną pszenicę i pestki dyni. Uzupełnieniem są liofilizowane truskawki, czarne porzeczki, suszone figi i wyrazista żurawina, przywołujące wspomnienie słonecznego lata. Wprowadzając nowy produkt, OneDayMore zachęca do otwartości na świat, który jest tak różnorodny, jak rozmaite są smaki w ofercie marki.
- Od początku istnienia firmy, najważniejszy jest dla nas skład. Każdego dnia wkładamy mnóstwo pracy w to, żeby nasze produkty były wyjątkowe i żeby swoją ofertą odpowiedzieć na różne potrzeby i różne preferencje smakowe konsumentów. Musli KolorLOVE to pyszna mieszanka wielobarwnych składników. Cieszy smakiem i różnorodnością, którą wspieramy i szanujemy – mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.
Pojawienie się nowego produktu w wyżej wspomnianej kategorii, jest kolejnym krokiem na drodze do rozszerzania oferty produktowej firmy. Kategoria Musli Smakowych OneDayMore obejmuje na ten moment 8 wariantów smakowych i firma nie mówi dość.
- Przygotowując recepturę nowego produktu braliśmy pod uwagę przede wszystkim użycie różnorodnych składników pochodzenia naturalnego – o różnych kolorach, zapachu, smaku czy odmiennej teksturze. Musli KolorLOVE stanowi źródło białka oraz zawiera wysoką zawartości błonnika pokarmowego, dzięki czemu wspaniale sprawdzi się jako pożywne pierwsze śniadanie lub smakowita przekąska w ciągu dnia – dodaje Dominika Kowalewska, kierownik ds. badań i rozwoju produktów OneDayMore.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.