Musli KolorLOVE – z miłości do różnorodności. Nowość od OneDayMore.
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
OneDayMore – producent zdrowej żywności typu musli, owsianki, granole oraz przekąski wprowadza do sprzedaży nowy smak w znanej już doskonale konsumentom kategorii produktowej. Musli KolorLOVE to nowość przygotowana na ocieplenie nastrojów i powitanie lata! Produkt trafił do oferty handlowej z dniem 20. maja br.
Musli Smakowe OneDayMore to kategoria produktowa przygotowana dla tych, którzy nie boją się śmiałych połączeń, cenią sobie wygodę, przejrzysty skład i są spragnieni smaku, do którego chce się wracać. Nowe Musli KolorLOVE powstało z miłości do różnorodności. Odważnie łączy płatki zbożowe, prażone orzeszki ziemne, ekspandowaną pszenicę i pestki dyni. Uzupełnieniem są liofilizowane truskawki, czarne porzeczki, suszone figi i wyrazista żurawina, przywołujące wspomnienie słonecznego lata. Wprowadzając nowy produkt, OneDayMore zachęca do otwartości na świat, który jest tak różnorodny, jak rozmaite są smaki w ofercie marki.
- Od początku istnienia firmy, najważniejszy jest dla nas skład. Każdego dnia wkładamy mnóstwo pracy w to, żeby nasze produkty były wyjątkowe i żeby swoją ofertą odpowiedzieć na różne potrzeby i różne preferencje smakowe konsumentów. Musli KolorLOVE to pyszna mieszanka wielobarwnych składników. Cieszy smakiem i różnorodnością, którą wspieramy i szanujemy – mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.
Pojawienie się nowego produktu w wyżej wspomnianej kategorii, jest kolejnym krokiem na drodze do rozszerzania oferty produktowej firmy. Kategoria Musli Smakowych OneDayMore obejmuje na ten moment 8 wariantów smakowych i firma nie mówi dość.
- Przygotowując recepturę nowego produktu braliśmy pod uwagę przede wszystkim użycie różnorodnych składników pochodzenia naturalnego – o różnych kolorach, zapachu, smaku czy odmiennej teksturze. Musli KolorLOVE stanowi źródło białka oraz zawiera wysoką zawartości błonnika pokarmowego, dzięki czemu wspaniale sprawdzi się jako pożywne pierwsze śniadanie lub smakowita przekąska w ciągu dnia – dodaje Dominika Kowalewska, kierownik ds. badań i rozwoju produktów OneDayMore.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.