Musli KolorLOVE – z miłości do różnorodności. Nowość od OneDayMore.
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
OneDayMore – producent zdrowej żywności typu musli, owsianki, granole oraz przekąski wprowadza do sprzedaży nowy smak w znanej już doskonale konsumentom kategorii produktowej. Musli KolorLOVE to nowość przygotowana na ocieplenie nastrojów i powitanie lata! Produkt trafił do oferty handlowej z dniem 20. maja br.
Musli Smakowe OneDayMore to kategoria produktowa przygotowana dla tych, którzy nie boją się śmiałych połączeń, cenią sobie wygodę, przejrzysty skład i są spragnieni smaku, do którego chce się wracać. Nowe Musli KolorLOVE powstało z miłości do różnorodności. Odważnie łączy płatki zbożowe, prażone orzeszki ziemne, ekspandowaną pszenicę i pestki dyni. Uzupełnieniem są liofilizowane truskawki, czarne porzeczki, suszone figi i wyrazista żurawina, przywołujące wspomnienie słonecznego lata. Wprowadzając nowy produkt, OneDayMore zachęca do otwartości na świat, który jest tak różnorodny, jak rozmaite są smaki w ofercie marki.
- Od początku istnienia firmy, najważniejszy jest dla nas skład. Każdego dnia wkładamy mnóstwo pracy w to, żeby nasze produkty były wyjątkowe i żeby swoją ofertą odpowiedzieć na różne potrzeby i różne preferencje smakowe konsumentów. Musli KolorLOVE to pyszna mieszanka wielobarwnych składników. Cieszy smakiem i różnorodnością, którą wspieramy i szanujemy – mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.
Pojawienie się nowego produktu w wyżej wspomnianej kategorii, jest kolejnym krokiem na drodze do rozszerzania oferty produktowej firmy. Kategoria Musli Smakowych OneDayMore obejmuje na ten moment 8 wariantów smakowych i firma nie mówi dość.
- Przygotowując recepturę nowego produktu braliśmy pod uwagę przede wszystkim użycie różnorodnych składników pochodzenia naturalnego – o różnych kolorach, zapachu, smaku czy odmiennej teksturze. Musli KolorLOVE stanowi źródło białka oraz zawiera wysoką zawartości błonnika pokarmowego, dzięki czemu wspaniale sprawdzi się jako pożywne pierwsze śniadanie lub smakowita przekąska w ciągu dnia – dodaje Dominika Kowalewska, kierownik ds. badań i rozwoju produktów OneDayMore.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.