MV Poland z nowym dyrektorem generalnym
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Spółka dystrybucyjna MV Poland, należąca do MV GROUP, jednej z największych grup przedsiębiorstw w krajach bałtyckich, ma nowego dyrektora generalnego. Od 1 marca stanowisko to obejmie Donatas Zykus. Zastąpi on Arūnasa Rokasa, który kierował oddziałem firmy od 9 lat.
Głównym zadaniem nowego dyrektora generalnego MV Poland będzie poprawa wyników operacyjnych Grupy i kontynuacja realizacji strategii opierającej się o zrównoważony rozwój. Donatas Zykus będzie także odpowiedzialny za poprawę jakości usług dystrybucyjnych oraz podnoszenie kompetencji pracowników.
- MV Poland zyskuje kierownika, którego nowoczesne podejście i umiejętność realizacji nowych projektów, pomoże firmie osiągnąć założone cele. Wierzę, że dzięki świeżemu spojrzeniu, konsekwencji i pracy zespołowej, MV Poland będzie w stanie sprostać obecnym wyzwaniom, poprawić wyniki i dalej umacniać swoją pozycję na polskim rynku – mówi Marijus Cilcius, dyrektor generalny MV GROUP.
Jednym z priorytetów nowego dyrektora generalnego będzie wdrożenie zasad pracy zespołowej opartej na ciągłym doskonaleniu, wzajemnym szacunku i wsparciu. – Otwarty, spójny i działający na zasadzie współpracy zespół to podstawa. Jako cel dla siebie i innych stawiam stworzenie środowiska, w którym wszyscy będą mogli wydajnie pracować i każdego dnia podnosić swoje kompetencje – dodaje Zykus.
Nowy kierownik pracuje w MV GROUP od 2016 r. W ciągu ostatnich kilku lat Donatas Zykus zajmował się m.in. rozwojem e-commerce w krajach bałtyckich oraz ekspansją marki Nespresso na Litwie, Łotwie i w Estonii. Pod jego kierownictwem powstał zespół Nespresso Baltics, który zainicjował sprzedaż kapsułek i urządzeń do kawy oraz otworzył pierwsze butiki Nespresso na Litwie.
O MV Poland
Spółka dystrybucyjna MV Poland należy do jednej z największych grup przedsiębiorstw w krajach bałtyckich, MV GROUP, zarządzającej spółkami na Litwie, w Polsce, na Łotwie i w Estonii. MV Poland działa w Polsce od 2005 r. Obecnie firma reprezentuje ponad 35 marek i zatrudnia ponad 60 pracowników.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.