Nestlé Pure Life z nowością dedykowaną nastolatkom

Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Nestlé Pure Life, marka wysokiej jakości wody źródlanej, wprowadza do sprzedaży nowy wariant butelki, dedykowany szczególnie nastolatkom. Butelka o pojemności 1 L, z wygodną sportową zakrętką, to propozycja idealna zarówno na długie dni pełne nauki, jak i na maraton – treningów albo seriali i gier.
Nestlé Pure Life o pojemności 1L została zaprojektowana tak, by zaspokoić wszelkie potrzeby współczesnego nastolatka. Butelka ma intuicyjną pojemność – łatwo zapamiętać, że wypijanie dwóch takich dziennie zaspokaja dzienne zapotrzebowanie młodego organizmu na wodę. Produkt bez problemu zmieści się w plecaku, torbie sportowej czy modnej torebce, a wygodna sportowa zakrętka ułatwia regularne korzystanie z wody, nawet w biegu. To szczególnie ważne, bowiem prawidłowemu nawodnieniu sprzyja właśnie picie wody w mniejszych ilościach, lecz częściej.
Na tym jednak nie koniec. Kolorowe i świeże etykiety, z wyrazistym hasłem #WEŹŁYKA zachęcają nastolatków do częstego sięgania po litrowe butelki Nestlé Pure Life, które sprzedawane są w wygodnych zgrzewkach po 6 sztuk. Na nastolatków czekają trzy warianty etykiet, na różne młodzieżowe okazje – długi dzień z nauką, maraton seriali czy wieczór z grą komputerową.
W ramach kampanii promującej nowość dla nastolatków od Nestlé Pure Life przewidziany jest szereg działań, skierowanych zarówno do rodziców, jak i nastolatków. O innowacji informować będzie w swoich mediach społecznościowych nowa ambasadorka marki – mistrzyni olimpijska Otylia Jędrzejczak. Równolegle młodzieżowa komunikacja pojawi się na popularnych platformach społecznościowych, takich jak YouTube, Tik Tok czy Instagram, także za pośrednictwem influencerów. Całość uzupełni komunikacja w sklepach i prasie handlowej. Za projekt etykiet odpowiada agencja HiBrands, za koncept i realizację kampanii marketingowej – agencja Spin Off, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy UM Thrive, zaś za działania public relations – agencja PR Hub.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.