Komunikaty PR

Nestlé Pure Life z nowością dedykowaną nastolatkom

2021-05-12  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.

Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Do pobrania IP_NPL ( 0.06 MB )

Nestlé Pure Life, marka wysokiej jakości wody źródlanej, wprowadza do sprzedaży nowy wariant butelki, dedykowany szczególnie nastolatkom. Butelka o pojemności 1 L, z wygodną sportową zakrętką, to propozycja idealna zarówno na długie dni pełne nauki, jak i na maraton – treningów albo seriali i gier.

Nestlé Pure Life o pojemności 1L została zaprojektowana tak, by zaspokoić wszelkie potrzeby współczesnego nastolatka. Butelka ma intuicyjną pojemność – łatwo zapamiętać, że wypijanie dwóch takich dziennie zaspokaja dzienne zapotrzebowanie młodego organizmu na wodę. Produkt bez problemu zmieści się w plecaku, torbie sportowej czy modnej torebce, a wygodna sportowa zakrętka ułatwia regularne korzystanie z wody, nawet w biegu. To szczególnie ważne, bowiem prawidłowemu nawodnieniu sprzyja właśnie picie wody w mniejszych ilościach, lecz częściej.

Na tym jednak nie koniec. Kolorowe i świeże etykiety, z wyrazistym hasłem #WEŹŁYKA zachęcają nastolatków do częstego sięgania po litrowe butelki Nestlé Pure Life, które sprzedawane są w wygodnych zgrzewkach po 6 sztuk. Na nastolatków czekają trzy warianty etykiet, na różne młodzieżowe okazje – długi dzień z nauką, maraton seriali czy wieczór z grą komputerową.

W ramach kampanii promującej nowość dla nastolatków od Nestlé Pure Life przewidziany jest szereg działań, skierowanych zarówno do rodziców, jak i nastolatków. O innowacji informować będzie w swoich mediach społecznościowych nowa ambasadorka marki – mistrzyni olimpijska Otylia Jędrzejczak. Równolegle młodzieżowa komunikacja pojawi się na popularnych platformach społecznościowych, takich jak YouTube, Tik Tok czy Instagram, także za pośrednictwem influencerów. Całość uzupełni komunikacja w sklepach i prasie handlowej. Za projekt etykiet odpowiada agencja HiBrands, za koncept i realizację kampanii marketingowej – agencja Spin Off, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy UM Thrive, zaś za działania public relations – agencja PR Hub.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.