Nestlé Pure Life z nowością dedykowaną nastolatkom

Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Nestlé Pure Life, marka wysokiej jakości wody źródlanej, wprowadza do sprzedaży nowy wariant butelki, dedykowany szczególnie nastolatkom. Butelka o pojemności 1 L, z wygodną sportową zakrętką, to propozycja idealna zarówno na długie dni pełne nauki, jak i na maraton – treningów albo seriali i gier.
Nestlé Pure Life o pojemności 1L została zaprojektowana tak, by zaspokoić wszelkie potrzeby współczesnego nastolatka. Butelka ma intuicyjną pojemność – łatwo zapamiętać, że wypijanie dwóch takich dziennie zaspokaja dzienne zapotrzebowanie młodego organizmu na wodę. Produkt bez problemu zmieści się w plecaku, torbie sportowej czy modnej torebce, a wygodna sportowa zakrętka ułatwia regularne korzystanie z wody, nawet w biegu. To szczególnie ważne, bowiem prawidłowemu nawodnieniu sprzyja właśnie picie wody w mniejszych ilościach, lecz częściej.
Na tym jednak nie koniec. Kolorowe i świeże etykiety, z wyrazistym hasłem #WEŹŁYKA zachęcają nastolatków do częstego sięgania po litrowe butelki Nestlé Pure Life, które sprzedawane są w wygodnych zgrzewkach po 6 sztuk. Na nastolatków czekają trzy warianty etykiet, na różne młodzieżowe okazje – długi dzień z nauką, maraton seriali czy wieczór z grą komputerową.
W ramach kampanii promującej nowość dla nastolatków od Nestlé Pure Life przewidziany jest szereg działań, skierowanych zarówno do rodziców, jak i nastolatków. O innowacji informować będzie w swoich mediach społecznościowych nowa ambasadorka marki – mistrzyni olimpijska Otylia Jędrzejczak. Równolegle młodzieżowa komunikacja pojawi się na popularnych platformach społecznościowych, takich jak YouTube, Tik Tok czy Instagram, także za pośrednictwem influencerów. Całość uzupełni komunikacja w sklepach i prasie handlowej. Za projekt etykiet odpowiada agencja HiBrands, za koncept i realizację kampanii marketingowej – agencja Spin Off, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy UM Thrive, zaś za działania public relations – agencja PR Hub.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.