Komunikaty PR

Nowe zabezpieczenia w branży spożywczej – ekologia w centrum uwagi

2024-04-22  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.03 MB )

Biorąc pod uwagę cele zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym, gdzie jednym z nim  jest ograniczenie ilości odpadów opakowaniowych, coraz więcej firm poszukuje opakowań w pełni przyjaznych środowisku. Dlatego już dziś firma Silny&Salamon wprowadza zamknięcia do opakowań produktów spożywczych wykonane w całości z biomateriałów i nadające się do przetworzenia.

Zamknięcia, choć stanowią niewielki element całego opakowania, odgrywają ważną rolę w zapewnieniu świeżości produktów spożywczych i ochrony podczas przechowywania i transportu.

Dzięki nowości Silny&Salamon, papierowym klipsom wykonanym w 100% z biomateriałów i nadającym się do biodegradacji czy kompostowania, producenci żywności i sieci handlowe zyskają rozwiązanie wpisujące się w unijne wymogi opakowaniowe. Zamknięcia na rolce, wraz z urządzeniem do ręcznego klipsowania, tworzą zestaw, który ułatwia proces pakowania chleba, warzyw, owoców i innych artykułów spożywczych w siatki i torby plastikowe. Dostępna jest też opcja klipsów w kartoniku.

Ze względu na regulacje prawne i rosnącą świadomość ekologiczną rynku stale poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą naszym klientom prowadzić działalność w sposób zrównoważony redukując zużycie surowców i generowanie odpadów. Dlatego zapraszam, by przetestować nowość w najbliższych dniach na naszym stoisku na Targach Warsaw Pack – zachęca Katarzyna Bieńkowska, prezes zarządu Silny&Salamon.

Papierowe zamknięcia pasują do obecnych maszyn do zamykania worków, co ułatwia producentom żywności i sieciom handlowym wdrażanie zasad gospodarki obiegu zamkniętego, bez konieczności zakupu dodatkowych urządzeń.

Przyjazny dla środowiska drobiazg

Nowy produkt to alternatywa dla plastikowych lub wielomateriałowych zamknięć np. drucików w syntetycznej  powłoce. Jego skład  eliminuje konieczność oddzielania materiałów z wieloskładnikowych produktów i zmniejsza całkowitą masę opakowań.

Klipsy dostępne są w dwóch kolorach (beżowy i biały) i różnych rozmiarach, można na nich także nanieść spersonalizowany nadruk. To proekologiczne i funkcjonalne rozwiązanie pozwoli dużym podmiotom zadbać o to, aby ich klienci korzystali ze zrównoważonych produktów w codziennych zakupach spożywczych.   

Z pełną ofertę Silny&Salamon będzie można zapoznać się na stoisku F4.05 w dniach 23-25 kwietnia na Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack w Warsaw Ptak Expo w Nadarzynie.

Więcej informacji o zabezpieczeniach dla różnych produktów w całym łańcuch dostaw można znaleźć w bezpłatnym Poradniku 2023 - Jak dobrać skuteczne zabezpieczenie oraz na www.plomby.biz i www.pakowanie.biz oraz na profilach LinkedIn: Silny & Salamon Sp. z o.o. (profil główny) i Silny & Salamon - autoryzowany dystrybutor SEE - Autobag.

***

O firmie

Firma Silny&Salamon dysponuje ponad 30-letnim doświadczeniem w dostarczaniu rozwiązań, zwiększających bezpieczeństwo w transporcie i logistyce, oraz w automatyzacji procesów pakowania w wielu branżach. Rozpoczęła działalność w 1989 roku jako mała rodzinna firma handlowa, której celem było wprowadzenie nowoczesnych sposobów pakowania, zamykania i zabezpieczania produktów. Dziś to sprawdzony partner w biznesie, zapewniający skuteczne rozwiązania w transporcie, logistyce i produkcji. Wielu klientów jest związanych z firmą ciągłą współpracą od wielu lat, należą do nich m.in.: PCC Intermodal, Grupa Azoty, Carrefour czy Neuca.  

Firma znalazła się w narodowym rankingu „Lider Kraju 2023”, będącym niezależnym programem oceny przedsiębiorstw w Polsce, który bazuje na danych finansowo-ekonomicznych, takich jak: dochód ze sprzedaży, zysk netto i aktywa. Spółka figuruje też na liście Diamentów 2022 miesięcznika Forbes Polska, wśród firm wyróżniających się tempem rozwoju, z pozytywnym ratingiem wiarygodności i ryzyka współpracy, które jednocześnie mają wysoką płynność bieżącą i nie zalegają z płatnościami w ciągu ostatnich trzech lat. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.