Nowe zabezpieczenia w branży spożywczej – ekologia w centrum uwagi
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Biorąc pod uwagę cele zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym, gdzie jednym z nim jest ograniczenie ilości odpadów opakowaniowych, coraz więcej firm poszukuje opakowań w pełni przyjaznych środowisku. Dlatego już dziś firma Silny&Salamon wprowadza zamknięcia do opakowań produktów spożywczych wykonane w całości z biomateriałów i nadające się do przetworzenia.
Zamknięcia, choć stanowią niewielki element całego opakowania, odgrywają ważną rolę w zapewnieniu świeżości produktów spożywczych i ochrony podczas przechowywania i transportu.
Dzięki nowości Silny&Salamon, papierowym klipsom wykonanym w 100% z biomateriałów i nadającym się do biodegradacji czy kompostowania, producenci żywności i sieci handlowe zyskają rozwiązanie wpisujące się w unijne wymogi opakowaniowe. Zamknięcia na rolce, wraz z urządzeniem do ręcznego klipsowania, tworzą zestaw, który ułatwia proces pakowania chleba, warzyw, owoców i innych artykułów spożywczych w siatki i torby plastikowe. Dostępna jest też opcja klipsów w kartoniku.
– Ze względu na regulacje prawne i rosnącą świadomość ekologiczną rynku stale poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą naszym klientom prowadzić działalność w sposób zrównoważony redukując zużycie surowców i generowanie odpadów. Dlatego zapraszam, by przetestować nowość w najbliższych dniach na naszym stoisku na Targach Warsaw Pack – zachęca Katarzyna Bieńkowska, prezes zarządu Silny&Salamon.
Papierowe zamknięcia pasują do obecnych maszyn do zamykania worków, co ułatwia producentom żywności i sieciom handlowym wdrażanie zasad gospodarki obiegu zamkniętego, bez konieczności zakupu dodatkowych urządzeń.
Przyjazny dla środowiska drobiazg
Nowy produkt to alternatywa dla plastikowych lub wielomateriałowych zamknięć np. drucików w syntetycznej powłoce. Jego skład eliminuje konieczność oddzielania materiałów z wieloskładnikowych produktów i zmniejsza całkowitą masę opakowań.
Klipsy dostępne są w dwóch kolorach (beżowy i biały) i różnych rozmiarach, można na nich także nanieść spersonalizowany nadruk. To proekologiczne i funkcjonalne rozwiązanie pozwoli dużym podmiotom zadbać o to, aby ich klienci korzystali ze zrównoważonych produktów w codziennych zakupach spożywczych.
Z pełną ofertę Silny&Salamon będzie można zapoznać się na stoisku F4.05 w dniach 23-25 kwietnia na Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack w Warsaw Ptak Expo w Nadarzynie.
Więcej informacji o zabezpieczeniach dla różnych produktów w całym łańcuch dostaw można znaleźć w bezpłatnym Poradniku 2023 - Jak dobrać skuteczne zabezpieczenie oraz na www.plomby.biz i www.pakowanie.biz oraz na profilach LinkedIn: Silny & Salamon Sp. z o.o. (profil główny) i Silny & Salamon - autoryzowany dystrybutor SEE - Autobag.
***
O firmie
Firma Silny&Salamon dysponuje ponad 30-letnim doświadczeniem w dostarczaniu rozwiązań, zwiększających bezpieczeństwo w transporcie i logistyce, oraz w automatyzacji procesów pakowania w wielu branżach. Rozpoczęła działalność w 1989 roku jako mała rodzinna firma handlowa, której celem było wprowadzenie nowoczesnych sposobów pakowania, zamykania i zabezpieczania produktów. Dziś to sprawdzony partner w biznesie, zapewniający skuteczne rozwiązania w transporcie, logistyce i produkcji. Wielu klientów jest związanych z firmą ciągłą współpracą od wielu lat, należą do nich m.in.: PCC Intermodal, Grupa Azoty, Carrefour czy Neuca.
Firma znalazła się w narodowym rankingu „Lider Kraju 2023”, będącym niezależnym programem oceny przedsiębiorstw w Polsce, który bazuje na danych finansowo-ekonomicznych, takich jak: dochód ze sprzedaży, zysk netto i aktywa. Spółka figuruje też na liście Diamentów 2022 miesięcznika Forbes Polska, wśród firm wyróżniających się tempem rozwoju, z pozytywnym ratingiem wiarygodności i ryzyka współpracy, które jednocześnie mają wysoką płynność bieżącą i nie zalegają z płatnościami w ciągu ostatnich trzech lat.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.