Komunikaty PR

Nowość! Naturals od Żywiec Zdrój!

2021-04-13  |  12:53
Biuro prasowe

Wraz z nadejściem wiosny, Żywiec Zdrój poszerza swoją ofertę o innowacyjny, orzeźwiający produkt – Żywiec Zdrój Naturals. Nowość od marki to połączenie składników w 100% naturalnego pochodzenia – krystalicznej wody źródlanej i delikatnych, naturalnych nut smakowych, bez cukru, słodzików, kalorii i konserwantów. Produkt jest dostępny w szerokiej dystrybucji od kwietnia 2021 w 3 wariantach smakowych: limonki z miętą, cytryny z maliną oraz mandarynki z trawą cytrynową.

Sezon letni zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim coraz dłuższe i cieplejsze dni. To okres, kiedy chętniej sięgamy po produkty, które nas orzeźwią i będą miały przyjemny, naturalnie owocowy smak. Żywiec Zdrój Naturals to idealne rozwiązanie dla osób poszukujących naturalnego orzeźwienia, które cenią sobie produkty z krótkim i prostym składem, ale jednocześnie poszukują delikatnego owocowego smaku bez nadmiernej słodkości. Nowość od marki to połączenie krystalicznej wody źródlanej Żywiec Zdrój i wyłącznie naturalnych aromatów. Żywiec Zdrój Naturals dostępny jest w trzech smakach: limonki z miętą, cytryny z maliną oraz mandarynki z trawą cytrynową w butelkach o pojemności 0,5l oraz 1,2l. Produkty nie zawierają cukru oraz substancji słodzących. Co więcej, nie zawierają również kalorii, barwników czy konserwantów, a jak wskazuje nazwa wszystkie zawarte w produkcie składniki są wyłącznie naturalnego pochodzenia.

„Cieszymy się, że jesteśmy w stanie sprawnie odpowiadać na potrzeby konsumentów i systematycznie rozwijać naszą ofertę o tak innowacyjne produkty, jak Żywiec Zdrój Naturals. Jest to kolejna propozycja w naszym portfolio, która nie zawiera cukru, słodzików czy kalorii – dzięki prostemu składowi i naturalnemu pochodzeniu, każdy bez obaw może cieszyć się naturalnie owocowym smakiem bez wyrzutów sumienia. W składzie nie znajdziemy też sztucznych aromatów, konserwantów czy barwników. Żywiec Zdrój Naturals to nie tylko krok w kierunku zdrowszego stylu życia, ale także idealny sposób na orzeźwienie w letnie dni” – komentuje Elżbieta Olszewska, Starszy Kierownik marki w Żywiec Zdrój.

Produkty Żywiec Zdrój Naturals w butelkach o pojemności 0,5l oraz 1,2l są dostępne od kwietnia br. w szerokiej dystrybucji w całej Polsce. Produkty można również zamówić poprzez stronę zywiec-zdroj-sklep.pl. Rekomendowana cena detaliczna Żywiec Zdrój Nautrals wynosi 2,49 zł za butelkę o pojemności 0,5 l  oraz 3,59 zł za wersję 1,2l.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu Biuro prasowe
2024-11-26 | 03:22

Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu

Gdy słyszysz „Knorr”, myślisz o kostkach bulionowych, Gorącym Kubku, gotowych daniach typu fix i sosach sałatkowych. Marka Knorr, znana i ceniona na całym świecie, ma już 186
Przemysł spożywczy Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
2024-11-19 | 14:00

Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce

  Lantmannen Unibake, wiodący dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie działalności w Polsce. W tym czasie wprowadził na rynek szereg innowacyjnych produktów,
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.