Komunikaty PR

Nowość! Naturals od Żywiec Zdrój!

2021-04-13  |  12:53
Biuro prasowe

Wraz z nadejściem wiosny, Żywiec Zdrój poszerza swoją ofertę o innowacyjny, orzeźwiający produkt – Żywiec Zdrój Naturals. Nowość od marki to połączenie składników w 100% naturalnego pochodzenia – krystalicznej wody źródlanej i delikatnych, naturalnych nut smakowych, bez cukru, słodzików, kalorii i konserwantów. Produkt jest dostępny w szerokiej dystrybucji od kwietnia 2021 w 3 wariantach smakowych: limonki z miętą, cytryny z maliną oraz mandarynki z trawą cytrynową.

Sezon letni zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim coraz dłuższe i cieplejsze dni. To okres, kiedy chętniej sięgamy po produkty, które nas orzeźwią i będą miały przyjemny, naturalnie owocowy smak. Żywiec Zdrój Naturals to idealne rozwiązanie dla osób poszukujących naturalnego orzeźwienia, które cenią sobie produkty z krótkim i prostym składem, ale jednocześnie poszukują delikatnego owocowego smaku bez nadmiernej słodkości. Nowość od marki to połączenie krystalicznej wody źródlanej Żywiec Zdrój i wyłącznie naturalnych aromatów. Żywiec Zdrój Naturals dostępny jest w trzech smakach: limonki z miętą, cytryny z maliną oraz mandarynki z trawą cytrynową w butelkach o pojemności 0,5l oraz 1,2l. Produkty nie zawierają cukru oraz substancji słodzących. Co więcej, nie zawierają również kalorii, barwników czy konserwantów, a jak wskazuje nazwa wszystkie zawarte w produkcie składniki są wyłącznie naturalnego pochodzenia.

„Cieszymy się, że jesteśmy w stanie sprawnie odpowiadać na potrzeby konsumentów i systematycznie rozwijać naszą ofertę o tak innowacyjne produkty, jak Żywiec Zdrój Naturals. Jest to kolejna propozycja w naszym portfolio, która nie zawiera cukru, słodzików czy kalorii – dzięki prostemu składowi i naturalnemu pochodzeniu, każdy bez obaw może cieszyć się naturalnie owocowym smakiem bez wyrzutów sumienia. W składzie nie znajdziemy też sztucznych aromatów, konserwantów czy barwników. Żywiec Zdrój Naturals to nie tylko krok w kierunku zdrowszego stylu życia, ale także idealny sposób na orzeźwienie w letnie dni” – komentuje Elżbieta Olszewska, Starszy Kierownik marki w Żywiec Zdrój.

Produkty Żywiec Zdrój Naturals w butelkach o pojemności 0,5l oraz 1,2l są dostępne od kwietnia br. w szerokiej dystrybucji w całej Polsce. Produkty można również zamówić poprzez stronę zywiec-zdroj-sklep.pl. Rekomendowana cena detaliczna Żywiec Zdrój Nautrals wynosi 2,49 zł za butelkę o pojemności 0,5 l  oraz 3,59 zł za wersję 1,2l.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty Biuro prasowe
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz
Przemysł spożywczy DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych
2024-04-23 | 14:05

DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych

DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów cieplarnianych do 2030 roku. Określone przez organizację cele zostały pozytywnie zweryfikowane zgodnie z metodyką SBTI. W ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.