Nowość w Costa Coffee - Latte+ - kawa wzbogacona o witaminy i białko
Do menu Costa Coffee dołączyła właśnie wyjątkowa nowość! Latte+ to prawdziwa innowacja na rynku – trzy nowe dostępne w ofercie warianty kawy zostały wzbogacone o witaminę B12 oraz białko. Odkryj je już dziś.
Korzyści dla Gości kawiarni
Kawa jest często pierwszym wyborem, po który sięgamy zaraz po przebudzeniu. Warto odkryć więc nowe propozycje Costa Coffee, które będą idealnym sposobem na dostarczenie naszemu organizmowi odpowiednich witamin oraz białek, które dodadzą energii na codzienne wyzwania. Linia Latte+ to trzy smakowe kawy – karmelowa i kokosowo-waniliowa, obie wzbogacone o witaminę B12 oraz orzechowa - zawierająca dodatkowe ekologiczne białko roślinne pochodzące z grochu i słonecznika. Warto wiedzieć, że jedna kawa karmelowa lub kokosowo-waniliowa wystarczy do zaspokojenia większości zalecanego dziennego spożycia witaminy B12.
- „Latte+ to niesamowita innowacja w świecie kawy. Zazwyczaj do kawy dodajemy przeróżne dodatki, takie jak np. syropy, posypki, bitą śmietanę. Costa Coffee po raz pierwszy w swojej działalności dodaje do kaw… witaminę! Przygotowaliśmy całą linię produktów w różnych smakach dających naszym Gościom różne korzyści. Karmelowa Latte+ oraz Kokosowo-Waniliowa Latte+ przygotowane są z witaminą B12, a Orzechowa Latte+ jest z dodatkiem białka. Wszystkie kawy przygotowane są na bezcukrowych syropach, aby obniżyć ich wartość kaloryczną. Każdy znajdzie dla siebie swój ulubiony smak oraz plusy! – mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.
Obok korzyści, które może przynieść Latte+ nie można również zapomnieć o jej smaku. Trzy wariacje zostały dobrane tak, aby jak najlepiej komponować się z kawą. Wersja karmelowa to propozycja kuszącej słodyczy o zniewalająco maślanych nutach i pełnym charakteru aromacie. Latte+ kokosowo-waniliowe to doskonałe połączenie egzotycznego smaku wanilii oraz tropikalności świeżego kokosa. Latte+ orzechowa to klasyka w nowoczesnym wydaniu – kawa i orzechy łączą się w kremową konsystencję i współgrają ze sobą w przepyszny sposób.
Nowości na wyciągnięcie ręki
Nowe smakowe kawy Latte+ z dodatkiem witaminy B12 oraz białka lub inne dostępne w menu Costa Coffee propozycje można zamawiać na wynos w kawiarniach lub z dostawą w dowolne miejsce korzystając z aplikacji Uber Eats.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.