Komunikaty PR

Nowość w Costa Coffee - Latte+ - kawa wzbogacona o witaminy i białko

2021-04-19  |  11:10
Biuro prasowe

Do menu Costa Coffee dołączyła właśnie wyjątkowa nowość! Latte+ to prawdziwa innowacja na rynku – trzy nowe dostępne w ofercie warianty kawy zostały wzbogacone o witaminę B12 oraz białko. Odkryj je już dziś.

 

Korzyści dla Gości kawiarni

 

Kawa jest często pierwszym wyborem, po który sięgamy zaraz po przebudzeniu. Warto odkryć więc nowe propozycje Costa Coffee, które będą idealnym sposobem na dostarczenie naszemu organizmowi odpowiednich witamin oraz białek, które dodadzą energii na codzienne wyzwania. Linia Latte+ to trzy smakowe kawy – karmelowa i kokosowo-waniliowa, obie wzbogacone o witaminę B12 oraz orzechowa - zawierająca dodatkowe ekologiczne białko roślinne pochodzące z grochu i słonecznika. Warto wiedzieć, że jedna kawa karmelowa lub kokosowo-waniliowa wystarczy do zaspokojenia większości zalecanego dziennego spożycia witaminy B12.

 

- „Latte+ to niesamowita innowacja w świecie kawy. Zazwyczaj do kawy dodajemy przeróżne dodatki, takie jak np. syropy, posypki, bitą śmietanę. Costa Coffee po raz pierwszy w swojej działalności dodaje do kaw… witaminę! Przygotowaliśmy całą linię produktów w różnych smakach dających naszym Gościom różne korzyści. Karmelowa Latte+ oraz Kokosowo-Waniliowa Latte+ przygotowane są z witaminą B12, a Orzechowa Latte+ jest z dodatkiem białka. Wszystkie kawy przygotowane są na bezcukrowych syropach, aby obniżyć ich wartość kaloryczną. Każdy znajdzie dla siebie swój ulubiony smak oraz plusy!mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.

 

Obok korzyści, które może przynieść Latte+ nie można również zapomnieć o jej smaku. Trzy wariacje zostały dobrane tak, aby jak najlepiej komponować się z kawą. Wersja karmelowa to propozycja kuszącej słodyczy o zniewalająco maślanych nutach i pełnym charakteru aromacie. Latte+ kokosowo-waniliowe to doskonałe połączenie egzotycznego smaku wanilii oraz tropikalności świeżego kokosa. Latte+ orzechowa to klasyka w nowoczesnym wydaniu – kawa i orzechy łączą się w kremową konsystencję i współgrają ze sobą w przepyszny sposób.

 

Nowości na wyciągnięcie ręki

 

Nowe smakowe kawy Latte+ z dodatkiem witaminy B12 oraz białka lub inne dostępne w menu Costa Coffee propozycje można zamawiać na wynos w kawiarniach lub z dostawą w dowolne miejsce korzystając z aplikacji Uber Eats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.