Nowy producent airfryerów na polskim rynku
Cosori rozszerza działalność o polski rynek, chcąc zdobyć pozycję w TOP3 producentów
Marka Cosori, ciesząca się wysoką pozycją na rynkach zagranicznych, wchodzi do Polski. Lider branży technologicznej wielofunkcyjnych urządzeń kuchennych wprowadza nową jakość usług. Oferowane towary cieszą się zaufaniem klientów z zagranicy, a marka osiąga sukcesy, zdobywając wysokie pozycje w rankingach sprzedaży i jej wartości w krajach Unii Europejskiej.
Cosori to producent innowacyjnych urządzeń kuchennych, specjalizujący się w wysokiej jakości frytkownicach beztłuszczowych, multicookerach oraz czajnikach elektrycznych. Obecnie firma funkcjonuje na ponad 20 rynkach Unii Europejskiej, pośród nich znajdują się dwa największe sektory w Europie – Norwegia i Hiszpania. Wszechstronna obecność brandu sprzyja pozyskiwaniu nowych klientów, a także budowaniu pozycji lidera w branży.
W 2023 roku firma odniosła sukcesy na kluczowych rynkach Unii Europejskiej, zdobywając czołowe miejsca w rankingach. Norwedzy docenili jakość urządzeń marki Cosori, co spowodowało, że zdobyła pierwsze miejsce w kategorii AirFryer zarówno pod względem wolumenu sprzedaży, jak i jej wartości. Cosori triumfowało podobnie w Hiszpanii, zdobywając pierwsze miejsce pod względem wartości sprzedaży oraz drugie w zakresie jej skali. Na Węgrzech z kolei marka zajęła trzecie miejsce w kategorii AirFryer, będąc w czołówce zarówno pod względem ilości, jak i wartości sprzedaży. Firma posiada ugruntowaną i stabilną pozycję na rynku międzynarodowym oraz zaufanie wśród klientów.
Pod koniec 2023 roku marka umocniła swoją pozycję również w mediach społecznościowych, zdobywając 523 818 obserwujących ze wszystkich krajów Unii Europejskiej. Działania komunikacyjne obejmowały platformy, takie jak Instagram, Facebook, Twitter i YouTube. Wysoki wskaźnik zaangażowania i zainteresowania, pokazuje, że marka cieszy się coraz większą popularność i zyskuje uznanie wśród klientów na całym obszarze Unii Europejskiej.
Jednym z głównych celów strategicznych marki Cosori na polskim rynku jest umocnienie pozycji w segmencie AirFryer oraz uzyskanie pozycji lidera poprzez obecność wśród TOP 3 marek AirFryer w Polsce. Działania te ukierunkowane są na ciągły rozwój i budowanie zaufania wśród klientów poprzez wysoką jakość produktów oraz innowacyjne podejście do technologii kuchennych.
Strategia rozwoju biznesu opiera się na solidnych fundamentach, szczególny nacisk kładzie ona na budowanie silnej marki, która jest kluczowym aktywem niematerialnym. Wybierając Cosori, klienci nie tylko nabywają produkty, ale także angażują się w relację z marką, która stawia na wyjątkowe doświadczenia kulinarno-technologiczne. Firma działa według sprawdzonego modelu, który pozwolił odnieść jej sukces na innych rynkach UE. Istotnym elementem tej strategii jest bycie partnerem użytkowników AirFryera zarówno w kuchni, jak i w codziennym życiu.
Więcej informacji na temat Cosori i jej oferty produktów można znaleźć na stronie internetowej.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.