Komunikaty PR

Oferta Zimowa od marki Wawel

2023-12-01  |  07:00

Koniec roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają się produkty z limitowanej Oferty Zimowej marki Wawel. W tym roku firma przygotowała wiele ciekawych nowości w świątecznych odsłonach. Wśród nich znajdziemy także kultowe produkty w prezentowym wydaniu oraz propozycje dedykowane najmłodszym.  

 

Podarunki inspirowane zimą

W tegorocznej Ofercie Zimowej od marki Wawel znajdziemy wiele propozycji prezentowych. Wśród nich są m.in. czekoladki inspirowane popularnymi nalewkami wypełnione kremem z nutą alkoholu i oblane czekoladą Wawel. Do spróbowania Wiśniówka, Cytrynówka oraz nowość produktowa – Pigwówka o wytrawnym, kwaskowym smaku. Czekoladki dostępne są w prezentowych kartonikach w świątecznej szacie graficznej.

Świetnym pomysłem na słodki upominek będą również puszyste pianki oblane czekoladą Wawel – linia Królewskie Mleczko 330 g w kilku wariantach smakowych: Waniliowym, Śmietankowym oraz nowym – Piernikowym. Cała linia Królewskiego Mleczka dostępna jest w eleganckich, różowych, szkatułkowych kartonikach.

W zimowej ofercie marki Wawel nie mogło też zabraknąć znanych i lubianych słodyczy. Kultowe czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w tym roku są dostępne w formie bombonierek 330 g w limitowanej edycji z zimowymi nakładkami. W formie prezentu dostępne są także praliny Marcepan z wysoką zawartością migdałów, zamknięte w eleganckiej czarno-złotej puszce o gramaturze 200 g oraz Śliwka z czekoladą 180 g, pakowana w brązowy kartonik w kształcie kwiatka.

 

Czekolady inspirowane znanymi ciastami

Wawel przygotował także trzy ciekawe propozycje dużych tabliczek czekolady, inspirowane popularnymi ciastami. W zimowej ofercie znajdują się Brownie z wiśniami 275 g oraz nowości: Miodownik 275 g i Makowiec 275 g nawiązującymi smakowo do znanych wypieków.

Wśród standardowych czekolad nadziewanych znalazły się także ciekawe zimowe połączenia smakowe: Miód Malina 100 g, Migdał w Karmelu 100 g oraz nowość: Figa z makiem 90 g.

 

Słodki smak dzieciństwa

Do limitowanej zimowej edycji czekolad dużych dołączyły także wersje dedykowane najmłodszym: Czekolada Banan z Karmelem 270 g oraz Czekolada Ryż Dmuchany w Karmelu 260 g. Pierwsza z nich to połączenie płynnego karmelu z kremowym bananem w delikatnej mlecznej czekoladzie. Druga z propozycji to puszyste mleczne nadzienie połączone z ryżem dmuchanym w karmelu.

Wawel w swoich sezonowych nowościach nawiązał także do smaku cytrusów. Smak mandarynki w mlecznym kremie oblanym czekoladą ukryty jest w czekoladzie Mandarynkowej 100 g. Kolejna słodka propozycja to Herbatnikowa czekolada nadziewana 100 g z chrupiącymi drobinkami herbatników.

Wśród tegorocznych nowości znajdują się też słodkie zestawy dziecięce. Zestaw Krówkowy 187 g skrywa w środku czekoladę Krówkową 100 g, MINIczekoladę Krówkową 39 g i 4 pojedyncze Krówki. Całość zapakowana została w kartonik z zimową grafiką, w którego wnętrzu czeka rysowana niespodzianka dla najmłodszych. Oryginalnym pomysłem na prezent dla dzieci są również puszki zabawki 100 g w kształcie trzech świątecznych zwierzaków: pingwinka, misia polarnego i renifera. W środku każdej puszki kryją się znane galaretki w czekoladzie – Mieszanka Krakowska. Słodkie puszki zabawki wyróżniają się na sklepowej półce i są ciekawą propozycją prezentową dla dzieci.

 

Świąteczne słodkości do częstowania

W tegorocznej Ofercie Zimowej nie brakuje także nowości w sprzedaży na wagę. Wśród nich cukierek Czekoladowy ze słonym karmelem i cukierek Czekoladowy z galaretką pomarańczową. Do czekoladek nadziewanych dołączyła nowość – czekoladka Gruszka z imbirem i znana już konsumentom czekoladka Mandarynkowa. W sprzedaży będą też dostępne galaretki o owocowych smakach – kolorowa Mieszanka Choinkowa o smakach: mango, banan i kiwi w czekoladzie.

W świątecznej odsłonie pojawiły się także klasyki: Michałki z Wawelu Klasyczne i Białe oraz Mieszanka Krakowska, które dostępne są w większych, zimowych opakowaniach o gramaturze 300 g.

Zimową Ofertę od marki Wawel w tym roku dopełnia Kakao Wawel ciemne z zawartością 20% tłuszczu kakaowego. To produkt o głębokim smaku, doskonały do picia, pieczenia i jako dodatek w kuchni.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu Biuro prasowe
2024-11-26 | 03:22

Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu

Gdy słyszysz „Knorr”, myślisz o kostkach bulionowych, Gorącym Kubku, gotowych daniach typu fix i sosach sałatkowych. Marka Knorr, znana i ceniona na całym świecie, ma już 186
Przemysł spożywczy Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
2024-11-19 | 14:00

Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce

  Lantmannen Unibake, wiodący dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie działalności w Polsce. W tym czasie wprowadził na rynek szereg innowacyjnych produktów,
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.