Komunikaty PR

Otwarcie pierwszego w Łodzi sklepu Candy Cat

2023-07-15  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Manufaktura spełnia marzenie łasuchów – właśnie otworzył się tu pierwszy w Łodzi sklep sieci Candy Cat

Europejska marka Candy Cat, poszerzając listę miast, w których jest obecna, o Łódź, wybrała Manufakturę. I była to z pewnością słuszna decyzja, bo sklep od pierwszych dni cieszy się niesłabnącą popularnością wśród gości Manufaktury. Nic dziwnego - można tu kupić m.in. żelki pająki, bezy przypominające banany, słodkie toffie… słowem: wszystko, o czym tylko marzą łasuchy. To miejsce, gdzie amatorzy słodkich propozycji mogą puścić wodzę fantazji i własnoręcznie skomponować swój wyjątkowy zestaw słodyczy lub zdecydować się na gotową paczkę.

Candy Cat zajął narożny lokal na piętrze galerii handlowej Manufaktury, w części skupiającej marki spożywcze. Klientów kusi bogaty wybór najwyższej jakości słodyczy, zadowalających nawet najbardziej wymagające podniebienia. Marka znana jest ze swojej pasji do tworzenia wyjątkowych smaków i innowacyjnych produktów.

Candy Cat to miejsce, w którym można kupić słodycze z Azji, Ameryki Południowej czy Europy. Wybór jest ogromny – żelki w różnych smakach, wariacjach i kształtach np. takie przypominające jajka lub pająki. Ciekawą propozycją są także żelki „spicy”, dla tych którzy szukają dodatkowych wrażeń. W ofercie znajdują się także różne smaki toffie, karmelków, bez, gum, orzechów, draży czy pianek. Dla fanów nietypowych smaków także znajdzie się coś ekstra – lukrecja prosto z Holandii oraz Hiszpanii.

Sklep w Manufakturze jest już dziesiątą placówką Candy Cat w Polsce. Znakiem charakterystycznym łódzkiego punktu są nawiązania do świata piratów. Słodycze, niczym skarby ze statku, niemalże wysypują się ze stylowych drewnianych beczek i można nabierać je samodzielnie do papierowych torebek. By uniknąć nieco mrocznego klimatu, dla przełamania konwencji pirackiej – na ścianach i w dodatkach zastosowano pastelowe kolory.

- Otwarcie Candy Cat to kolejny krok na drodze do poszerzania oferty Manufaktury. Cieszymy się, że kolejna europejska marka, planując ekspansję uwzględniła, że w Łodzi to właśnie w Manufakturze będzie rozwijać swój biznes najprężniej. Już teraz widzimy bardzo duże zainteresowanie salonem Candy Cat. To miejsce, które z pewnością szybko stanie się punktem obowiązkowym do odwiedzenia, np. podczas zakupów z dzieckiem. Wierzymy, że Candy Cat to kolejny powód, żeby odwiedzić Manufakturę mówi Monika Langner, rzecznik prasowy Manufaktury.

Candy Cat ma powierzchnię 104,87 mkw., znajduje się na 1. piętrze, obok lokali Czas na Herbatę oraz naprzeciwko piekarni Z pieca rodem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.