„Pełna Dobra” – firma Perla Polska ruszyła z kampanią nowego subbrandu
Nowa kampania reklamowa firmy Perla Polska – związana z powstaniem subbrandu Pełna Dobra – potrwa od marca do czerwca 2023 roku. Obejmuje zarówno spoty w telewizji, reklamę w sieciach kina Multikino oraz na platformach VOD. W ramach kampanii prowadzone są również działania w digitalu i mediach społecznościowych Perla Pełna Dobra.
Kluczowym elementem kampanii są spoty reklamowe ,,Pełna Dobra” wyświetlane w wersji 30- i 15-sekundowej. Video będzie można oglądać przez cały marzec w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych Polsat oraz TVN, a także w kanałach tematycznych należących do tych dwóch stacji oraz do TVP. Natomiast od 13 marca do 13 kwietnia spot będzie można zobaczyć również w serwisach VOD, w tym: Player TVN, TVP VOD, Polsat Go oraz na platformach streamingowych należących do Wirtualnej Polski, Onetu oraz Agory.
Ze spotem będą mogli zapoznać się także widzowie Multikina, którzy odwiedzą sale kinowe w największych miastach Polski. W serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych marki dostępna jest skrócona, 15-sekundowa wersja reklamy.
W produkcję spotu zaangażowany był warszawski dom produkcyjny F25, reżyserem spotu jest Mikołaj Sadowski, natomiast za media plan i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare. Perla Pełna Dobra nawiązała także współpracę z agencją kreatywną Od kuchni, odpowiedzialną za komunikację m.in. w mediach społecznościowych.
O subbrandzie Pełna Dobra
Strategia subbrandu Pełna Dobra zakłada budowę nowoczesnej, otwartej na nowych odbiorców marki producenckiej oraz rozpowszechnienie hummusu wśród Polaków jako idealnej, pełnowartościowej przekąski nie tylko dla wegetarian. Wszystkie elementy nowej komunikacji zostaną spięte w spójny system identyfikacji wizualnej, dzięki czemu konsumenci łatwo zidentyfikują komunikaty Perli w mediach, a produkty w sklepach.
Jak zapowiedział prezes Perla Polska, Michał Perel: Kampania reklamowa Pełna Dobra to dopiero początek naszych aktywności marketingowych skoncentrowanych wokół nowego subbrandu. Konsumenci oraz klienci współpracujący z naszą marką mogą spodziewać się wkrótce kolejnych działań związanych z nową odsłoną naszej marki.
Więcej informacji na temat prowadzonej kampanii reklamowej Perla Pełna Dobra znaleźć można w mediach społecznościowych marki:
FB: https://www.facebook.com/Perla.PELNA.DOBRA
IG: https://www.instagram.com/Perla_pelna_dobra/
Perla Polska to wiodący europejski producent hummusu i antipasti z ponad 15-letnim doświadczeniem i lider w swojej branży na rynku polskim. W ofercie posiada pełną gamę smacznych i zdrowych przekąsek, które dostarcza do kilkudziesięciu krajów na świecie. Jako jeden z największych pracodawców w regionie zatrudnia już ponad tysiąc osób.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.