Pepsi startuje z cyklem brandowych podcastów #MAX10minut
Pepsi wchodzi na rynek polski z własnym cyklem podcastów #MAX10minut, zapewniającym żywiołowe dyskusje w formie 10-minutowych odcinków. Od 4 listopada na platformach YouTube i Spotify prezentowane są intensywne rozmowy prowadzone przez znanego YouTubera, Dominika Bosa. Bez lania wody, bez cukru - te podcasty to maxymalna dawka jakościowych treści.
Z początkiem listopada na kanałach YouTube Pepsi Polska oraz Spotify Pepsi Polska (Podcast) do końca miesiąca opublikowana zostanie seria 10-minutowych podcastów. Rozmowy przeprowadzane są przez Dominika Bosa - youtubera, który zyskał popularność dzięki treściom commentary - można nie tylko posłuchać, ale i obejrzeć na obu platformach. Wśród gości Dominika i Pepsi MAX znajdziemy przedstawicieli najróżniejszych środowisk, m.in.: OjWojtka (vlogera i podróżnika), Wiktorię Kaczmarczyk (rolniczkę), Miłego ATZ (rapera). Każdy z odcinków to konkretne i treściwe spotkanie, podczas którego goście prezentują esencję poruszanych tematów dotyczących swoich zainteresowań.
- Podcasty są świetnym narzędziem do tworzenia jakościowej komunikacji marki, dając jednocześnie konsumentom wartość dodaną – w podcaście Pepsi „Max 10 minut” są to ciekawe rozmowy z nietuzinkowymi gośćmi, w krótkiej i zwięzłej formie. Naszym odbiorcom bardzo podpasowała koncepcja zapraszania nie tylko szeroko rozpoznawanych artystów i influencerów, lecz także danie platformy osobom o znacznie mniejszych zasięgach, a prezentujących ciekawe i niecodzienne hobby czy zawód - mówi Zofia Kopczyńska, Brand Manager Pepsi Max w PepsiCo.
Cały cykl brandowego podcastu tworzyć będą aż 28 odcinki. Od 4 listopada do końca miesiąca codziennie o godz. 17.00 publikowany jest nowy odcinek.
- Widzieliśmy, że wchodząc na przesycony rynek podcastów, musimy się wyróżnić. Dlatego powstał format najkrótszego podcastu ever, który można przesłuchać podczas 10 minutowej jazdy do szkoły lub podczas przerwy w pracy. Bez zbędnych treści, bez cukru - mówi Paweł Szlęk, Senior Creative w Agencji Feeders.
Za strategię, koncept kreatywny, social media oraz koordynację produkcji i całościową obsługę odpowiedzialna jest agencja Feeders. Zakup mediów: Agencja Zenith.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.