Perla Pełna Dobra wchodzi do sieci Intermarché
Asortyment wiodącego europejskiego producenta hummusu, Perla Polska, za sprawą poszerzania sieci dystrybucji, staje się coraz łatwiej dostępny dla klientów. Od początku czerwca pięć hummusów z szerokiej oferty marki Pełna Dobra znaleźć można także w sieci Intermarché. Klienci tych sklepów będą mogli spróbować:
-
Hummusu Trio (mix klasyczny, papryka, pomidor),
-
Hummusu Trio (mix klasyczny, burak, pikantny),
-
Hummusu klasycznego,
-
Hummusu paprykowego,
-
Hummusu z suszonym pomidorem.
Hummusy Trio zamknięte są w 210-gramowych pojemniczkach, pozostałe w mniejszych – 130-gramowych wariantach. Producent podkreśla, że wejście do kolejnej sieci sklepów to krok w kierunku zwiększania dostępności produktów Pełna Dobra dla polskiego konsumenta, a oferowanie ich w mniejszych opakowaniach to odpowiedź na trend zakupów dopasowanych do potrzeb konsumentów.
Do premiery produktów Pełna Dobra w sieci Intermarché przygotowywaliśmy się od wielu tygodni. Cieszymy się, że dziś również na półkach tych sklepów widnieją nasze hummusy. Mamy nadzieję, że to dobry początek kolejnej owocnej współpracy – komentuje Dawid Zielkowski, Marketing Manager Perla Polska.
W asortymencie marki, poza szeroką gamą hummusów, znaleźć można także apetyczne antipasti, sałatki czy wrapy. Produkty dostępne są m.in. w sieciach takich jak: Lidl, Auchan, Netto, Stokrotka czy Dino.
Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju
Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.