Perla Pełna Dobra wchodzi do sieci Intermarché
Asortyment wiodącego europejskiego producenta hummusu, Perla Polska, za sprawą poszerzania sieci dystrybucji, staje się coraz łatwiej dostępny dla klientów. Od początku czerwca pięć hummusów z szerokiej oferty marki Pełna Dobra znaleźć można także w sieci Intermarché. Klienci tych sklepów będą mogli spróbować:
-
Hummusu Trio (mix klasyczny, papryka, pomidor),
-
Hummusu Trio (mix klasyczny, burak, pikantny),
-
Hummusu klasycznego,
-
Hummusu paprykowego,
-
Hummusu z suszonym pomidorem.
Hummusy Trio zamknięte są w 210-gramowych pojemniczkach, pozostałe w mniejszych – 130-gramowych wariantach. Producent podkreśla, że wejście do kolejnej sieci sklepów to krok w kierunku zwiększania dostępności produktów Pełna Dobra dla polskiego konsumenta, a oferowanie ich w mniejszych opakowaniach to odpowiedź na trend zakupów dopasowanych do potrzeb konsumentów.
Do premiery produktów Pełna Dobra w sieci Intermarché przygotowywaliśmy się od wielu tygodni. Cieszymy się, że dziś również na półkach tych sklepów widnieją nasze hummusy. Mamy nadzieję, że to dobry początek kolejnej owocnej współpracy – komentuje Dawid Zielkowski, Marketing Manager Perla Polska.
W asortymencie marki, poza szeroką gamą hummusów, znaleźć można także apetyczne antipasti, sałatki czy wrapy. Produkty dostępne są m.in. w sieciach takich jak: Lidl, Auchan, Netto, Stokrotka czy Dino.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.