Komunikaty PR

Perla Pełna Dobra wchodzi do sieci Intermarché

2023-06-09  |  11:00
Biuro prasowe

Asortyment wiodącego europejskiego producenta hummusu, Perla Polska, za sprawą poszerzania sieci dystrybucji, staje się coraz łatwiej dostępny dla klientów. Od początku czerwca pięć hummusów z szerokiej oferty marki Pełna Dobra znaleźć można także w sieci Intermarché. Klienci tych sklepów będą mogli spróbować:

  • Hummusu Trio (mix klasyczny, papryka, pomidor),

  • Hummusu Trio (mix klasyczny, burak, pikantny),

  • Hummusu klasycznego,

  • Hummusu paprykowego,

  • Hummusu z suszonym pomidorem.

Hummusy Trio zamknięte są w 210-gramowych pojemniczkach, pozostałe w mniejszych – 130-gramowych wariantach. Producent podkreśla, że wejście do kolejnej sieci sklepów to krok w kierunku zwiększania dostępności produktów Pełna Dobra dla polskiego konsumenta, a oferowanie ich w mniejszych opakowaniach to odpowiedź na trend zakupów dopasowanych do potrzeb konsumentów.

Do premiery produktów Pełna Dobra w sieci Intermarché przygotowywaliśmy się od wielu tygodni. Cieszymy się, że dziś również na półkach tych sklepów widnieją nasze hummusy. Mamy nadzieję, że to dobry początek kolejnej owocnej współpracy – komentuje Dawid Zielkowski, Marketing Manager Perla Polska.

W asortymencie marki, poza szeroką gamą hummusów, znaleźć można także apetyczne antipasti, sałatki czy wrapy. Produkty dostępne są m.in. w sieciach takich jak: Lidl, Auchan, Netto, Stokrotka czy Dino.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.