Komunikaty PR

Piekarnia rzemieślnicza Chaud Pain otwiera nowe punkty w stolicy

2023-06-19  |  13:00
Biuro prasowe

Kawałek Paryża w centrum Warszawy – tak nazywano pierwszy lokal Chaud Pain (fr. gorący chleb) znajdujący się w budynku Hotelu Europejskiego przy ul. Ossolińskich 3. Po blisko półtora roku Project Warszawa otwiera trzy nowe punkty rzemieślniczej piekarni. Wszystkie znaleźć można w centrum Warszawy:

  • Pl. Konstytucji 6, 

  • al. Niepodległości 142A,

  • ul. Tamka 43.

Przy Placu Konstytucji 6 znajdziemy niedużą piekarnię Chaud Pain, w której otrzymamy świeże pieczywo oraz kawę przelewową wyłącznie na wynos. Przy alei Niepodległości 142A lokal posiada dodatkowo mały ogródek, w którym można usiąść i wypić kawę lub zjeść wypieki bezpośrednio na miejscu. Punkt przy Tamce 43 będzie największy i zostanie otwarty w czerwcu. Lokalem z najbogatszą różnorodnością oferty pozostaje piekarnia przy ul. Ossolińskich 3, zlokalizowana w budynku Hotelu Europejskiego, która poza wypiekami oferuje również wyborne wina, produkty delikatesowe premium, m.in. z Francji i Hiszpanii oraz klimatyczny ogródek.

Jak podkreślają przedstawiciele Chaud Pain, w nowej lokalizacji przy al. Niepodległości wprowadzono dodatkowo opcję drive thru. Wystarczy wcześniej zadzwonić, złożyć zamówienie i umówić się na odbiór pieczywa, które pracownik piekarni przyniesie do samochodu. Jak dodaje Antoine Azaïs, Dyrektor grupy Project Warszawa, w skład której wchodzi piekarnia Chaud Pain: W każdym z lokali warto również telefonicznie rezerwować wcześniej wypieki, ponieważ… znikają z lad niezwykle szybko! Tym, którzy nie mogą kupić ulubionych smakołyków w drodze na uczelnię czy do pracy, polecamy telefoniczną rezerwację wypieków i odbiór ich w godzinach popołudniowych. Studenci, za okazaniem legitymacji, otrzymają atrakcyjne rabaty na nasze produkty.

Proste składy, tradycyjne metody produkcji i w efekcie wyborny smak wypieków – w tym, zdaniem przedstawicieli Chaud Pain, tkwi sukces dzisiejszych piekarni rzemieślniczych. Chaud Pain to przykład marki, która pomimo pandemii czy kryzysu i inflacji, nie tylko przetrwała, ale także znacząco rozwinęła swoją działalność.

Na otwarcia nowych punktów nie tylko my, ale i fani naszych wypieków, czekali od dawna. Rzemieślnicze, wysokiej jakości pieczywo, przygotowane zgodnie z dawnymi recepturami stało się produktem pożądanym przez wielu miłośników jakościowych, tradycyjnych smaków. Wyszliśmy naprzeciw tym oczekiwaniom i oferujemy dziś mieszkańcom Warszawy świeże bagietki, chleby, croissanty, kanapki oraz wiele innych polskich i francuskich wypieków w różnych punktach stolicy – dodaje Antoine Azaïs.

Twórcy grupy Project Warszawa nie zdradzają dalszych planów dotyczących rozwoju sieci piekarni Chaid Pain. Mają nadzieję, że nowe lokalizacje przyniosą marce większą rozpoznawalność na warszawskiej mapie kulinarnej i pozwolą tym samym dotrzeć do szerszej grupy miłośników pieczywa przygotowywanego tradycyjnymi metodami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.