Komunikaty PR

Piekarnia rzemieślnicza Chaud Pain otwiera nowe punkty w stolicy

2023-06-19  |  13:00
Biuro prasowe

Kawałek Paryża w centrum Warszawy – tak nazywano pierwszy lokal Chaud Pain (fr. gorący chleb) znajdujący się w budynku Hotelu Europejskiego przy ul. Ossolińskich 3. Po blisko półtora roku Project Warszawa otwiera trzy nowe punkty rzemieślniczej piekarni. Wszystkie znaleźć można w centrum Warszawy:

  • Pl. Konstytucji 6, 

  • al. Niepodległości 142A,

  • ul. Tamka 43.

Przy Placu Konstytucji 6 znajdziemy niedużą piekarnię Chaud Pain, w której otrzymamy świeże pieczywo oraz kawę przelewową wyłącznie na wynos. Przy alei Niepodległości 142A lokal posiada dodatkowo mały ogródek, w którym można usiąść i wypić kawę lub zjeść wypieki bezpośrednio na miejscu. Punkt przy Tamce 43 będzie największy i zostanie otwarty w czerwcu. Lokalem z najbogatszą różnorodnością oferty pozostaje piekarnia przy ul. Ossolińskich 3, zlokalizowana w budynku Hotelu Europejskiego, która poza wypiekami oferuje również wyborne wina, produkty delikatesowe premium, m.in. z Francji i Hiszpanii oraz klimatyczny ogródek.

Jak podkreślają przedstawiciele Chaud Pain, w nowej lokalizacji przy al. Niepodległości wprowadzono dodatkowo opcję drive thru. Wystarczy wcześniej zadzwonić, złożyć zamówienie i umówić się na odbiór pieczywa, które pracownik piekarni przyniesie do samochodu. Jak dodaje Antoine Azaïs, Dyrektor grupy Project Warszawa, w skład której wchodzi piekarnia Chaud Pain: W każdym z lokali warto również telefonicznie rezerwować wcześniej wypieki, ponieważ… znikają z lad niezwykle szybko! Tym, którzy nie mogą kupić ulubionych smakołyków w drodze na uczelnię czy do pracy, polecamy telefoniczną rezerwację wypieków i odbiór ich w godzinach popołudniowych. Studenci, za okazaniem legitymacji, otrzymają atrakcyjne rabaty na nasze produkty.

Proste składy, tradycyjne metody produkcji i w efekcie wyborny smak wypieków – w tym, zdaniem przedstawicieli Chaud Pain, tkwi sukces dzisiejszych piekarni rzemieślniczych. Chaud Pain to przykład marki, która pomimo pandemii czy kryzysu i inflacji, nie tylko przetrwała, ale także znacząco rozwinęła swoją działalność.

Na otwarcia nowych punktów nie tylko my, ale i fani naszych wypieków, czekali od dawna. Rzemieślnicze, wysokiej jakości pieczywo, przygotowane zgodnie z dawnymi recepturami stało się produktem pożądanym przez wielu miłośników jakościowych, tradycyjnych smaków. Wyszliśmy naprzeciw tym oczekiwaniom i oferujemy dziś mieszkańcom Warszawy świeże bagietki, chleby, croissanty, kanapki oraz wiele innych polskich i francuskich wypieków w różnych punktach stolicy – dodaje Antoine Azaïs.

Twórcy grupy Project Warszawa nie zdradzają dalszych planów dotyczących rozwoju sieci piekarni Chaid Pain. Mają nadzieję, że nowe lokalizacje przyniosą marce większą rozpoznawalność na warszawskiej mapie kulinarnej i pozwolą tym samym dotrzeć do szerszej grupy miłośników pieczywa przygotowywanego tradycyjnymi metodami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.