Komunikaty PR

Piekarnia rzemieślnicza Chaud Pain otwiera nowe punkty w stolicy

2023-06-19  |  13:00
Biuro prasowe

Kawałek Paryża w centrum Warszawy – tak nazywano pierwszy lokal Chaud Pain (fr. gorący chleb) znajdujący się w budynku Hotelu Europejskiego przy ul. Ossolińskich 3. Po blisko półtora roku Project Warszawa otwiera trzy nowe punkty rzemieślniczej piekarni. Wszystkie znaleźć można w centrum Warszawy:

  • Pl. Konstytucji 6, 

  • al. Niepodległości 142A,

  • ul. Tamka 43.

Przy Placu Konstytucji 6 znajdziemy niedużą piekarnię Chaud Pain, w której otrzymamy świeże pieczywo oraz kawę przelewową wyłącznie na wynos. Przy alei Niepodległości 142A lokal posiada dodatkowo mały ogródek, w którym można usiąść i wypić kawę lub zjeść wypieki bezpośrednio na miejscu. Punkt przy Tamce 43 będzie największy i zostanie otwarty w czerwcu. Lokalem z najbogatszą różnorodnością oferty pozostaje piekarnia przy ul. Ossolińskich 3, zlokalizowana w budynku Hotelu Europejskiego, która poza wypiekami oferuje również wyborne wina, produkty delikatesowe premium, m.in. z Francji i Hiszpanii oraz klimatyczny ogródek.

Jak podkreślają przedstawiciele Chaud Pain, w nowej lokalizacji przy al. Niepodległości wprowadzono dodatkowo opcję drive thru. Wystarczy wcześniej zadzwonić, złożyć zamówienie i umówić się na odbiór pieczywa, które pracownik piekarni przyniesie do samochodu. Jak dodaje Antoine Azaïs, Dyrektor grupy Project Warszawa, w skład której wchodzi piekarnia Chaud Pain: W każdym z lokali warto również telefonicznie rezerwować wcześniej wypieki, ponieważ… znikają z lad niezwykle szybko! Tym, którzy nie mogą kupić ulubionych smakołyków w drodze na uczelnię czy do pracy, polecamy telefoniczną rezerwację wypieków i odbiór ich w godzinach popołudniowych. Studenci, za okazaniem legitymacji, otrzymają atrakcyjne rabaty na nasze produkty.

Proste składy, tradycyjne metody produkcji i w efekcie wyborny smak wypieków – w tym, zdaniem przedstawicieli Chaud Pain, tkwi sukces dzisiejszych piekarni rzemieślniczych. Chaud Pain to przykład marki, która pomimo pandemii czy kryzysu i inflacji, nie tylko przetrwała, ale także znacząco rozwinęła swoją działalność.

Na otwarcia nowych punktów nie tylko my, ale i fani naszych wypieków, czekali od dawna. Rzemieślnicze, wysokiej jakości pieczywo, przygotowane zgodnie z dawnymi recepturami stało się produktem pożądanym przez wielu miłośników jakościowych, tradycyjnych smaków. Wyszliśmy naprzeciw tym oczekiwaniom i oferujemy dziś mieszkańcom Warszawy świeże bagietki, chleby, croissanty, kanapki oraz wiele innych polskich i francuskich wypieków w różnych punktach stolicy – dodaje Antoine Azaïs.

Twórcy grupy Project Warszawa nie zdradzają dalszych planów dotyczących rozwoju sieci piekarni Chaid Pain. Mają nadzieję, że nowe lokalizacje przyniosą marce większą rozpoznawalność na warszawskiej mapie kulinarnej i pozwolą tym samym dotrzeć do szerszej grupy miłośników pieczywa przygotowywanego tradycyjnymi metodami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.