Pierwsza edycja International V-Labels Awards

Barbara Rożyńska
ProVeg
ul. Dygata 2/3
01-748 Warszawa
barbara.rozynska|proveg.com| |barbara.rozynska|proveg.com
668448566
https://proveg.com/pl/
Nagrody V-Label promują: jakość, innowacyjność i pozytywny wpływ na branżę produktów roślinnych.
International V-Label Awards powstały po to, aby wyróżnić innowacyjne sposoby, dzięki którym przedsiębiorstwa przyczyniają się do powiększania bogatej i zróżnicowanej gamy produktów roślinnych, oraz aby docenić firmy, które dokonują pozytywnych zmian w swoich lokalnych społecznościach, jak również działają na rzecz globalnego zrównoważonego rozwoju. Nagrody przyznawane będa w 9 kategoriach takich jak m.in. najlepsza alternatywa mięsa, najlepsza alternatywa mleczna, innowacje czy zrównoważony rozwój . Zgłoszenia konkursowe można przesyłać do 31 lipca.
Jako lider branży, V-Label ma na celu zwiększanie świadomości w mediach na temat postępu i rozwoju przemysłu opartego produktach roślinnych i zrównoważonych praktykach biznesowych, zachęcając więcej organizacji do wejścia do sektora roślinnego i zaangażowania się w odpowiedzialne praktyki biznesowe.
Doświadczamy obecnie bezprecedensowej zmiany w przemyśle spożywczym - w miejsce żywności roślinnej przeznaczonej do karmienia zwierząt, opracowuje się coraz więcej produktów do bezpośredniego spożycia przez ludzi, bez niepotrzebnego uboju zwierząt - mówi Renato Pichler, dyrektor generalny V-Label GmbH. Takie działanie nie tylko skraca łańcuch pokarmowy, ale ma wiele innych zalet - chroni zasoby naturalne, ogranicza cierpienia zwierząt, a nawet pozytywnie wpływa na zdrowie.
Nagrody przyznawane będą w 9 kategoriach, w tym kategoriach produktowych, takich jak najlepsza alternatywa mięsna lub najlepsza alternatywa mleczna, a także kategoriach, które mają na celu promowanie odpowiedzialnych praktyk biznesowych, takich jak zrównoważony rozwój, innowacje i pozytywny wpływ. Kategoria innowacji będzie otwarta dla każdej firmy oferującej produkty wegańskie, poza bazą klientów V-Label. W panelu jury zasiądą doświadczeni liderzy z branży, mediów oraz organizacji pozarządowych. International V-Label Awards będą również obejmowały rundę publicznego głosowania oraz nagrodę specjalną przyznawaną przez panel influencerów, w skład którego wchodzą zyskujące popularność profile, takie jak Addicted to Humus, jak również strony o ugruntowanej pozycji, takie jak Danza de Fogones, najbardziej poczytny blog o wegańskich przepisach w Hiszpanii.
Zgłoszenia można przesyłać do 31 lipca 2021 roku. Finaliści zostaną ogłoszeni w październiku 2021, po podjęciu ostatecznej decyzji przez jury, natomiast zwycięzcy zostaną wyłonieni podczas wirtualnej ceremonii wręczenia nagród w listopadzie 2021 roku.
Aby zachęcić uczestników do zgłaszania się do konkursu V-Label postanowił, że udział będzie bezpłatny. Naszym celem jest pokazanie najlepszych przykładów z branży i zainspirowanie większej liczby firm do podążania za nimi. - mówi Przemysław Chojnicki dyrektor ds. certyfikacji V-Label w Polsce
Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy zalogować się na stronie awards.v-label.com i przesłać zgłoszenie, wyjaśniając, dlaczego i w jaki sposób spełnia się wymagania poszczególnej kategorii.
Finaliści i zwycięzcy International V-Label Awards będą mogli pochwalić się swoim sukcesem za pomocą specjalnie zaprojektowanego na tę okazję logo. Będą również aktywnie promowani poprzez kanały V-Label oraz kanały partnerów. Dodatkowe nagrody to bezpłatna roczna licencja V-Label, pakiet medialny do dzielenia się swoim sukcesem, trofea oraz gotówka na wsparcie wybranych przez siebie organizacji charytatywnych.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej wydarzenia: awards.v-label.com

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.