Pierwsza edycja International V-Labels Awards

Barbara Rożyńska
ProVeg
ul. Dygata 2/3
01-748 Warszawa
barbara.rozynska|proveg.com| |barbara.rozynska|proveg.com
668448566
https://proveg.com/pl/
Nagrody V-Label promują: jakość, innowacyjność i pozytywny wpływ na branżę produktów roślinnych.
International V-Label Awards powstały po to, aby wyróżnić innowacyjne sposoby, dzięki którym przedsiębiorstwa przyczyniają się do powiększania bogatej i zróżnicowanej gamy produktów roślinnych, oraz aby docenić firmy, które dokonują pozytywnych zmian w swoich lokalnych społecznościach, jak również działają na rzecz globalnego zrównoważonego rozwoju. Nagrody przyznawane będa w 9 kategoriach takich jak m.in. najlepsza alternatywa mięsa, najlepsza alternatywa mleczna, innowacje czy zrównoważony rozwój . Zgłoszenia konkursowe można przesyłać do 31 lipca.
Jako lider branży, V-Label ma na celu zwiększanie świadomości w mediach na temat postępu i rozwoju przemysłu opartego produktach roślinnych i zrównoważonych praktykach biznesowych, zachęcając więcej organizacji do wejścia do sektora roślinnego i zaangażowania się w odpowiedzialne praktyki biznesowe.
Doświadczamy obecnie bezprecedensowej zmiany w przemyśle spożywczym - w miejsce żywności roślinnej przeznaczonej do karmienia zwierząt, opracowuje się coraz więcej produktów do bezpośredniego spożycia przez ludzi, bez niepotrzebnego uboju zwierząt - mówi Renato Pichler, dyrektor generalny V-Label GmbH. Takie działanie nie tylko skraca łańcuch pokarmowy, ale ma wiele innych zalet - chroni zasoby naturalne, ogranicza cierpienia zwierząt, a nawet pozytywnie wpływa na zdrowie.
Nagrody przyznawane będą w 9 kategoriach, w tym kategoriach produktowych, takich jak najlepsza alternatywa mięsna lub najlepsza alternatywa mleczna, a także kategoriach, które mają na celu promowanie odpowiedzialnych praktyk biznesowych, takich jak zrównoważony rozwój, innowacje i pozytywny wpływ. Kategoria innowacji będzie otwarta dla każdej firmy oferującej produkty wegańskie, poza bazą klientów V-Label. W panelu jury zasiądą doświadczeni liderzy z branży, mediów oraz organizacji pozarządowych. International V-Label Awards będą również obejmowały rundę publicznego głosowania oraz nagrodę specjalną przyznawaną przez panel influencerów, w skład którego wchodzą zyskujące popularność profile, takie jak Addicted to Humus, jak również strony o ugruntowanej pozycji, takie jak Danza de Fogones, najbardziej poczytny blog o wegańskich przepisach w Hiszpanii.
Zgłoszenia można przesyłać do 31 lipca 2021 roku. Finaliści zostaną ogłoszeni w październiku 2021, po podjęciu ostatecznej decyzji przez jury, natomiast zwycięzcy zostaną wyłonieni podczas wirtualnej ceremonii wręczenia nagród w listopadzie 2021 roku.
Aby zachęcić uczestników do zgłaszania się do konkursu V-Label postanowił, że udział będzie bezpłatny. Naszym celem jest pokazanie najlepszych przykładów z branży i zainspirowanie większej liczby firm do podążania za nimi. - mówi Przemysław Chojnicki dyrektor ds. certyfikacji V-Label w Polsce
Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy zalogować się na stronie awards.v-label.com i przesłać zgłoszenie, wyjaśniając, dlaczego i w jaki sposób spełnia się wymagania poszczególnej kategorii.
Finaliści i zwycięzcy International V-Label Awards będą mogli pochwalić się swoim sukcesem za pomocą specjalnie zaprojektowanego na tę okazję logo. Będą również aktywnie promowani poprzez kanały V-Label oraz kanały partnerów. Dodatkowe nagrody to bezpłatna roczna licencja V-Label, pakiet medialny do dzielenia się swoim sukcesem, trofea oraz gotówka na wsparcie wybranych przez siebie organizacji charytatywnych.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej wydarzenia: awards.v-label.com

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.