Komunikaty PR

Pierwsza edycja International V-Labels Awards

2021-05-24  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Rożyńska
ProVeg

ul. Dygata 2/3
01-748 Warszawa
barbara.rozynska|proveg.com| |barbara.rozynska|proveg.com
668448566
https://proveg.com/pl/
Do pobrania IP ( 18.29 MB )

Nagrody V-Label promują: jakość, innowacyjność i pozytywny wpływ na branżę produktów roślinnych.

International V-Label Awards powstały po to, aby wyróżnić innowacyjne sposoby, dzięki którym przedsiębiorstwa przyczyniają się do powiększania bogatej i zróżnicowanej gamy produktów roślinnych, oraz aby docenić firmy, które dokonują pozytywnych zmian w swoich lokalnych społecznościach, jak również działają na rzecz globalnego zrównoważonego rozwoju. Nagrody przyznawane będa w 9 kategoriach takich jak m.in. najlepsza alternatywa mięsa, najlepsza alternatywa mleczna, innowacje czy zrównoważony rozwój . Zgłoszenia konkursowe można przesyłać do 31 lipca.

Jako lider branży, V-Label ma na celu zwiększanie świadomości w mediach na temat postępu i rozwoju przemysłu opartego produktach roślinnych i zrównoważonych praktykach biznesowych, zachęcając więcej organizacji do wejścia do sektora roślinnego i zaangażowania się w odpowiedzialne praktyki biznesowe. 

Doświadczamy obecnie bezprecedensowej zmiany w przemyśle spożywczym - w miejsce żywności roślinnej przeznaczonej do karmienia zwierząt, opracowuje się coraz więcej produktów do bezpośredniego spożycia przez ludzi, bez niepotrzebnego uboju zwierząt - mówi Renato Pichler, dyrektor generalny V-Label GmbH. Takie działanie nie tylko skraca łańcuch pokarmowy, ale ma wiele innych zalet -  chroni zasoby naturalne, ogranicza cierpienia zwierząt, a nawet pozytywnie wpływa na zdrowie.

Nagrody przyznawane będą w 9 kategoriach, w tym kategoriach produktowych, takich jak najlepsza alternatywa mięsna lub najlepsza alternatywa mleczna, a także kategoriach, które mają na celu promowanie odpowiedzialnych praktyk biznesowych, takich jak zrównoważony rozwój, innowacje i pozytywny wpływ. Kategoria innowacji będzie otwarta dla każdej firmy oferującej produkty wegańskie, poza bazą klientów V-Label. W panelu jury zasiądą doświadczeni liderzy z branży, mediów oraz organizacji pozarządowych. International V-Label Awards będą również obejmowały rundę publicznego głosowania oraz nagrodę specjalną przyznawaną przez panel influencerów, w skład którego wchodzą zyskujące popularność profile, takie jak Addicted to Humus, jak również strony o ugruntowanej pozycji, takie jak Danza de Fogones, najbardziej poczytny blog o wegańskich przepisach w Hiszpanii. 

Zgłoszenia można przesyłać do 31 lipca 2021 roku. Finaliści zostaną ogłoszeni w październiku 2021, po podjęciu ostatecznej decyzji przez jury, natomiast zwycięzcy zostaną wyłonieni podczas wirtualnej ceremonii wręczenia nagród w listopadzie 2021 roku. 

Aby zachęcić uczestników do zgłaszania się do konkursu V-Label postanowił, że udział  będzie bezpłatny. Naszym celem jest pokazanie najlepszych przykładów z branży i zainspirowanie większej liczby firm do podążania za nimi. - mówi Przemysław Chojnicki dyrektor ds. certyfikacji V-Label w Polsce

Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy zalogować się na stronie awards.v-label.com i przesłać zgłoszenie, wyjaśniając, dlaczego i w jaki sposób spełnia się wymagania poszczególnej kategorii.

Finaliści i zwycięzcy International V-Label Awards będą mogli pochwalić się swoim sukcesem za pomocą specjalnie zaprojektowanego na tę okazję logo. Będą również aktywnie promowani poprzez kanały V-Label oraz kanały partnerów. Dodatkowe nagrody to bezpłatna roczna licencja V-Label, pakiet medialny do dzielenia się swoim sukcesem, trofea oraz gotówka na wsparcie wybranych przez siebie organizacji charytatywnych. 

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej wydarzenia: awards.v-label.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ProVeg
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.