Komunikaty PR

Pierwsza edycja International V-Labels Awards

2021-05-24  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Rożyńska
ProVeg

ul. Dygata 2/3
01-748 Warszawa
barbara.rozynska|proveg.com| |barbara.rozynska|proveg.com
668448566
https://proveg.com/pl/
Do pobrania IP ( 18.29 MB )

Nagrody V-Label promują: jakość, innowacyjność i pozytywny wpływ na branżę produktów roślinnych.

International V-Label Awards powstały po to, aby wyróżnić innowacyjne sposoby, dzięki którym przedsiębiorstwa przyczyniają się do powiększania bogatej i zróżnicowanej gamy produktów roślinnych, oraz aby docenić firmy, które dokonują pozytywnych zmian w swoich lokalnych społecznościach, jak również działają na rzecz globalnego zrównoważonego rozwoju. Nagrody przyznawane będa w 9 kategoriach takich jak m.in. najlepsza alternatywa mięsa, najlepsza alternatywa mleczna, innowacje czy zrównoważony rozwój . Zgłoszenia konkursowe można przesyłać do 31 lipca.

Jako lider branży, V-Label ma na celu zwiększanie świadomości w mediach na temat postępu i rozwoju przemysłu opartego produktach roślinnych i zrównoważonych praktykach biznesowych, zachęcając więcej organizacji do wejścia do sektora roślinnego i zaangażowania się w odpowiedzialne praktyki biznesowe. 

Doświadczamy obecnie bezprecedensowej zmiany w przemyśle spożywczym - w miejsce żywności roślinnej przeznaczonej do karmienia zwierząt, opracowuje się coraz więcej produktów do bezpośredniego spożycia przez ludzi, bez niepotrzebnego uboju zwierząt - mówi Renato Pichler, dyrektor generalny V-Label GmbH. Takie działanie nie tylko skraca łańcuch pokarmowy, ale ma wiele innych zalet -  chroni zasoby naturalne, ogranicza cierpienia zwierząt, a nawet pozytywnie wpływa na zdrowie.

Nagrody przyznawane będą w 9 kategoriach, w tym kategoriach produktowych, takich jak najlepsza alternatywa mięsna lub najlepsza alternatywa mleczna, a także kategoriach, które mają na celu promowanie odpowiedzialnych praktyk biznesowych, takich jak zrównoważony rozwój, innowacje i pozytywny wpływ. Kategoria innowacji będzie otwarta dla każdej firmy oferującej produkty wegańskie, poza bazą klientów V-Label. W panelu jury zasiądą doświadczeni liderzy z branży, mediów oraz organizacji pozarządowych. International V-Label Awards będą również obejmowały rundę publicznego głosowania oraz nagrodę specjalną przyznawaną przez panel influencerów, w skład którego wchodzą zyskujące popularność profile, takie jak Addicted to Humus, jak również strony o ugruntowanej pozycji, takie jak Danza de Fogones, najbardziej poczytny blog o wegańskich przepisach w Hiszpanii. 

Zgłoszenia można przesyłać do 31 lipca 2021 roku. Finaliści zostaną ogłoszeni w październiku 2021, po podjęciu ostatecznej decyzji przez jury, natomiast zwycięzcy zostaną wyłonieni podczas wirtualnej ceremonii wręczenia nagród w listopadzie 2021 roku. 

Aby zachęcić uczestników do zgłaszania się do konkursu V-Label postanowił, że udział  będzie bezpłatny. Naszym celem jest pokazanie najlepszych przykładów z branży i zainspirowanie większej liczby firm do podążania za nimi. - mówi Przemysław Chojnicki dyrektor ds. certyfikacji V-Label w Polsce

Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy zalogować się na stronie awards.v-label.com i przesłać zgłoszenie, wyjaśniając, dlaczego i w jaki sposób spełnia się wymagania poszczególnej kategorii.

Finaliści i zwycięzcy International V-Label Awards będą mogli pochwalić się swoim sukcesem za pomocą specjalnie zaprojektowanego na tę okazję logo. Będą również aktywnie promowani poprzez kanały V-Label oraz kanały partnerów. Dodatkowe nagrody to bezpłatna roczna licencja V-Label, pakiet medialny do dzielenia się swoim sukcesem, trofea oraz gotówka na wsparcie wybranych przez siebie organizacji charytatywnych. 

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej wydarzenia: awards.v-label.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ProVeg
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.