Komunikaty PR

P&L Polska wraz z marką Diamant ponownie na Dożynkach Prezydenckich

2023-09-26  |  10:00
Biuro prasowe

Już drugi rok z rzędu przedstawiciele Grupy Pfeifer & Langen w Polsce wraz z marką Diamant zostali oficjalnie zaproszeni przez Parę Prezydencką do udziału w dorocznych Dożynkach Prezydenckich na terenie Pałacu Prezydenckiego w Warszawie. Takie zaproszenie to wielkie wyróżnienie i zaszczyt.

Dożynki Prezydenckie to tradycyjne zwieńczenie trudu polskich rolników, włożonego w ostatnie żniwa oraz uroczyste podziękowanie za tegoroczne zbiory. Nie mogło tu zabraknąć Grupy Pfeifer & Langen, która od ponad 25 lat w Polsce – ramię w ramię z prawie 8000 plantatorów, w zgodzie ze środowiskiem naturalnym, produkuje uwielbiany przez Polaków cukier o niemal nieograniczonych możliwościach zastosowania domowego i przemysłowego.

Na gości stoiska Pfeifer & Langen i marki Diamant czekał okazały stół, uginający się od lokalnych pyszności. Wypieki i desery przygotowały cukiernie działające po sąsiedzku czterech cukrowni Pfeifer & Langen Polska S.A. Gwoździem programu był ręcznie dekorowany tort przygotowany przez cukierników z Miejskiej Górki. Przedstawiono na nim etapy produkcji cukru: od uprawy buraka cukrowego, przez krystalizację cukru, po różnorodność jego wykorzystania do przeróżnych słodkości uwielbianych przez Polaków.

 

Stoisko Grupy Pfeifer & Langen w Polsce, jak w zeszłym roku, zdecydowanie wyróżniało się na tle innych i zrobiło na odwiedzających ogromne wrażenie. Nic dziwnego – do współpracy przy jego przygotowaniu zostały zaproszone utalentowane członkinie Kół Gospodyń Wiejskich, które dały się już wcześniej poznać z najlepszej strony w ramach autorskiego programu grantowego Diamant Dobre Działania. Zlokalizowane nieopodal cukrowni w Środzie Wlkp., sołectwo Winna Góra przygotowało wyjątkowy, dożynkowy wieniec, który ozdobił stoisko Diamant i budził zachwyt odwiedzających. 

Ekspozycję marki Diamant swoją obecnością zaszczyciła także Para Prezydencka oraz m.in Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi – Robert Telus, który skosztował lokalnych słodkości przygotowanych z wykorzystaniem cukru Diamant.

– Przepełnia nas duma, że nasza lokalna społeczność tak chętnie angażuje się we wspólne inicjatywy z marką Diamant. Staramy się być blisko naszych sąsiadów i promować ich wyroby tak często, jak to możliwe. W tym roku ponownie współpracujemy z lokalnymi dostawcami wypieków, miodów i innych wyrobów regionalnych. Przygotowane przez nich pyszności trafiły do kosza prezentowego i wraz z dożynkowym wieńcem zostały złożone na ręce Prezydenckiej Pary – mówiła Kamila Sikorska, marketing manager w Grupie Pfeifer & Langen w Polsce.

Tegoroczne Dożynki były bardzo udane. By przyszłoroczne były jeszcze lepsze, pozostaje nam trzymać kciuki za naszych sąsiadów, polskich rolników i aktywnie wspierać ich działania. Do zobaczenia jesienią 2024!

 

Fot. Biuro prasowe Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Pfeifer & Langen Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.