Komunikaty PR

P&L Polska wraz z marką Diamant ponownie na Dożynkach Prezydenckich

2023-09-26  |  10:00
Biuro prasowe

Już drugi rok z rzędu przedstawiciele Grupy Pfeifer & Langen w Polsce wraz z marką Diamant zostali oficjalnie zaproszeni przez Parę Prezydencką do udziału w dorocznych Dożynkach Prezydenckich na terenie Pałacu Prezydenckiego w Warszawie. Takie zaproszenie to wielkie wyróżnienie i zaszczyt.

Dożynki Prezydenckie to tradycyjne zwieńczenie trudu polskich rolników, włożonego w ostatnie żniwa oraz uroczyste podziękowanie za tegoroczne zbiory. Nie mogło tu zabraknąć Grupy Pfeifer & Langen, która od ponad 25 lat w Polsce – ramię w ramię z prawie 8000 plantatorów, w zgodzie ze środowiskiem naturalnym, produkuje uwielbiany przez Polaków cukier o niemal nieograniczonych możliwościach zastosowania domowego i przemysłowego.

Na gości stoiska Pfeifer & Langen i marki Diamant czekał okazały stół, uginający się od lokalnych pyszności. Wypieki i desery przygotowały cukiernie działające po sąsiedzku czterech cukrowni Pfeifer & Langen Polska S.A. Gwoździem programu był ręcznie dekorowany tort przygotowany przez cukierników z Miejskiej Górki. Przedstawiono na nim etapy produkcji cukru: od uprawy buraka cukrowego, przez krystalizację cukru, po różnorodność jego wykorzystania do przeróżnych słodkości uwielbianych przez Polaków.

 

Stoisko Grupy Pfeifer & Langen w Polsce, jak w zeszłym roku, zdecydowanie wyróżniało się na tle innych i zrobiło na odwiedzających ogromne wrażenie. Nic dziwnego – do współpracy przy jego przygotowaniu zostały zaproszone utalentowane członkinie Kół Gospodyń Wiejskich, które dały się już wcześniej poznać z najlepszej strony w ramach autorskiego programu grantowego Diamant Dobre Działania. Zlokalizowane nieopodal cukrowni w Środzie Wlkp., sołectwo Winna Góra przygotowało wyjątkowy, dożynkowy wieniec, który ozdobił stoisko Diamant i budził zachwyt odwiedzających. 

Ekspozycję marki Diamant swoją obecnością zaszczyciła także Para Prezydencka oraz m.in Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi – Robert Telus, który skosztował lokalnych słodkości przygotowanych z wykorzystaniem cukru Diamant.

– Przepełnia nas duma, że nasza lokalna społeczność tak chętnie angażuje się we wspólne inicjatywy z marką Diamant. Staramy się być blisko naszych sąsiadów i promować ich wyroby tak często, jak to możliwe. W tym roku ponownie współpracujemy z lokalnymi dostawcami wypieków, miodów i innych wyrobów regionalnych. Przygotowane przez nich pyszności trafiły do kosza prezentowego i wraz z dożynkowym wieńcem zostały złożone na ręce Prezydenckiej Pary – mówiła Kamila Sikorska, marketing manager w Grupie Pfeifer & Langen w Polsce.

Tegoroczne Dożynki były bardzo udane. By przyszłoroczne były jeszcze lepsze, pozostaje nam trzymać kciuki za naszych sąsiadów, polskich rolników i aktywnie wspierać ich działania. Do zobaczenia jesienią 2024!

 

Fot. Biuro prasowe Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Pfeifer & Langen Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.