Polska artystka zaprojektowała linię prezentów marki Nobilia
Autorskie kompozycje prezentowe z wybornymi produktami, których nie znajdzie się na sklepowych półkach, to dziś za mało dla marki oferującej upominki premium. Nobilia kontynuuje współpracę z artystkami, których projekty wzbogacają jej słodki asortyment. Od 17 sierpnia w sklepie internetowym Nobilia dostępna jest zupełnie odświeżona linia prezentowych zestawów oraz pojedynczych produktów z autorskiej linii Ovocnie, zaprojektowanych przez Annę Rudak. Ilustratorka na co dzień tworzy oprawy graficzne dla instytucji kulturalnych, ilustracje do magazynów, wydawnictw muzycznych czy na potrzeby opakowań. W pracach artystki znaleźć można wiele marzycielskich akcentów i symboli, które wprowadzają odbiorców w dobry nastrój. Inspiruje ją detal codzienności i kolor. Widać to wyraźnie w projektach nowej odsłony owocowej kolekcji, która zaskakuje świeżością i lekkością.
Ovocnie to jedna z autorskich linii marki Nobilia, w której znajdziemy zestawy upominkowe premium wzbogacone smakiem owoców, prawdziwego kakao czy miodu. Jak wskazuje Anna Garmada, właścicielka marki: Ovocnie łączy elegancję prezentu premium z naturą, co doskonale oddaje nowa szata graficzna produktów, stworzona przez panią Anię Rudak. Opakowania rzemieślniczo przygotowanych słodkości bogate są w motywy kwiatowe i kolorowe kształty, które wzbudzają pozytywne emocje i – nieprzypadkowo – kojarzą się z latem.
W odświeżonej linii Ovocnie znajdziemy wiele atrakcyjnych produktów dostępnych dla klientów detalicznych oraz zestawy upominkowe przeznaczone dla klientów biznesowych. Wśród nich:
-
Ovocnie Tabliczka Czekolady z Miodem – tabliczki z motywem pszczelim z czekolady top gourmet z dodatkiem miodu (15%);
-
Ovocnie Batoniki Daktylowe – 6 mini batoników daktylowych oblanych deserową czekoladą w eleganckim pudełku;
-
Ovocnie Baton Owocowy (48% owoców) – pyszny batonik z suszonych owoców, zapakowany w estetyczne opakowanie z roślinnym wzorem;
-
My Honey Box – drewniana skrzynia, a w niej: migdałowe ciasteczka słodzone syropem z agawy, batonik o zawartości 48% owoców, chipsy kokosowe, mini tabliczki z czekolady deserowej o zawartości 72% kakao z certyfikatem Cocoa Horizons, pełnoziarniste kule z morelą, słoiczek pestek dyni w miodzie;
-
Kuferek Hazelnut Twist – ręcznie kaszerowany kuferek kryjący czerwone, wytrawne BIO wino, asortyment pralinek z mlecznej czekolady z nadzieniem z sycylijskich orzechów laskowych 30%, mieloną kawę 100% Arabica, batoniki na bazie daktyli z dodatkiem orzechów włoskich i śliwek, chipsy jabłkowe, tabliczkę certyfikowanej mlecznej czekolady z solonymi migdałami, mini tabliczki z czekolady deserowej.
Produkty z linii Ovocnie inspirowane są naturą. Wszystkie czekolady i praliny dostępne w zestawach Nobilia posiadają certyfikat Cocoa Horizons, który potwierdza, że ich surowce pochodzą tylko i wyłącznie ze zrównoważonych źródeł. Opakowania słodyczy tworzone są w proekologiczny sposób z papieru z certyfikatem FSC, który gwarantuje, że materiał został pozyskany w sposób przyjazny dla środowiska. Folie wykorzystywane do opakowania są w pełni kompostowalne lub pochodzą w 80% z recyklingu. Motyw natury ujęty na opakowaniach linii Ovocnie jest więc odzwierciedleniem charakteru tej kolekcji.
Nowa odsłona linii Ovocnie to jednak nie koniec zmian i artystycznych związków z marką Nobilia. Od sierpnia do każdego zestawu upominkowego Nobilia można dołączyć karnet z życzeniami zaprojektowany przez Martynę Wójcik-Śmierską, kolejną graficzkę, ilustratorkę, związaną z marką. Choć artystka na co dzień współpracuje z instytucjami kultury, wydawnictwami oraz markami z Polski i zza granicy, to najchętniej rysuje ilustracje i murale, projektuje plakaty, okładki i nadruki.
Współpraca z ludźmi sztuki to kierunek, w którym od dawna pragnęłam rozwijać Nobilię. Nieprzypadkowo włączamy się w działalność warszawskich instytucji kultury czy fundacji działających na rzecz promocji i rozwoju kultury. Te dziedziny zawsze były bliskie DNA marki, a dziś, dzięki współpracy z wybitnymi ilustratorkami, możemy przełożyć te wartości bezpośrednio na nasze produkty – dodaje Anna Garmada.
Odświeżona linia Ovocnie, zaprojektowana przez Annę Rudak, oraz karnety stworzone przez Martynę Wójcik-Śmierską, dostępne są na stronie: www.nobilia.pl/pl/manufacturer/ovocnie

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.