Komunikaty PR

Polska artystka zaprojektowała linię prezentów marki Nobilia

2023-08-18  |  13:00
Biuro prasowe

Autorskie kompozycje prezentowe z wybornymi produktami, których nie znajdzie się na sklepowych półkach, to dziś za mało dla marki oferującej upominki premium. Nobilia kontynuuje współpracę z artystkami, których projekty wzbogacają jej słodki asortyment. Od 17 sierpnia w sklepie internetowym Nobilia dostępna jest zupełnie odświeżona linia prezentowych zestawów oraz pojedynczych produktów z autorskiej linii Ovocnie, zaprojektowanych przez Annę Rudak. Ilustratorka na co dzień tworzy oprawy graficzne dla instytucji kulturalnych, ilustracje do magazynów, wydawnictw muzycznych czy na potrzeby opakowań. W pracach artystki znaleźć można wiele marzycielskich akcentów i symboli, które wprowadzają odbiorców w dobry nastrój. Inspiruje ją detal codzienności i kolor. Widać to wyraźnie w projektach nowej odsłony owocowej kolekcji, która zaskakuje świeżością i lekkością.

Ovocnie to jedna z autorskich linii marki Nobilia, w której znajdziemy zestawy upominkowe premium wzbogacone smakiem owoców, prawdziwego kakao czy miodu. Jak wskazuje Anna Garmada, właścicielka marki: Ovocnie łączy elegancję prezentu premium z naturą, co doskonale oddaje nowa szata graficzna produktów, stworzona przez panią Anię Rudak. Opakowania rzemieślniczo przygotowanych słodkości bogate są w motywy kwiatowe i kolorowe kształty, które wzbudzają pozytywne emocje i – nieprzypadkowo – kojarzą się z latem.

W odświeżonej linii Ovocnie znajdziemy wiele atrakcyjnych produktów dostępnych dla klientów detalicznych oraz zestawy upominkowe przeznaczone dla klientów biznesowych. Wśród nich:

  • Ovocnie Tabliczka Czekolady z Miodem – tabliczki z motywem pszczelim z czekolady top gourmet z dodatkiem miodu (15%);

  • Ovocnie Batoniki Daktylowe – 6 mini batoników daktylowych oblanych deserową czekoladą w eleganckim pudełku;

  • Ovocnie Baton Owocowy (48% owoców) – pyszny batonik z suszonych owoców, zapakowany w estetyczne opakowanie z roślinnym wzorem;

  • My Honey Box – drewniana skrzynia, a w niej: migdałowe ciasteczka słodzone syropem z agawy, batonik o zawartości 48% owoców, chipsy kokosowe, mini tabliczki z czekolady deserowej o zawartości 72% kakao z certyfikatem Cocoa Horizons, pełnoziarniste kule z morelą, słoiczek pestek dyni w miodzie;

  • Kuferek Hazelnut Twist – ręcznie kaszerowany kuferek kryjący czerwone, wytrawne BIO wino, asortyment pralinek z mlecznej czekolady z nadzieniem z sycylijskich orzechów laskowych 30%, mieloną kawę 100% Arabica, batoniki na bazie daktyli z dodatkiem orzechów włoskich i śliwek, chipsy jabłkowe, tabliczkę certyfikowanej mlecznej czekolady z solonymi migdałami, mini tabliczki z czekolady deserowej.

Produkty z linii Ovocnie inspirowane są naturą. Wszystkie czekolady i praliny dostępne w zestawach Nobilia posiadają certyfikat Cocoa Horizons, który potwierdza, że ich surowce pochodzą tylko i wyłącznie ze zrównoważonych źródeł. Opakowania słodyczy tworzone są w proekologiczny sposób z papieru z certyfikatem FSC, który gwarantuje, że materiał został pozyskany w sposób przyjazny dla środowiska. Folie wykorzystywane do opakowania są w pełni kompostowalne lub pochodzą w 80% z recyklingu. Motyw natury ujęty na opakowaniach linii Ovocnie jest więc odzwierciedleniem charakteru tej kolekcji.

Nowa odsłona linii Ovocnie to jednak nie koniec zmian i artystycznych związków z marką Nobilia. Od sierpnia do każdego zestawu upominkowego Nobilia można dołączyć karnet z życzeniami zaprojektowany przez Martynę Wójcik-Śmierską, kolejną graficzkę, ilustratorkę, związaną z marką. Choć artystka na co dzień współpracuje z instytucjami kultury, wydawnictwami oraz markami z Polski i zza granicy, to najchętniej rysuje ilustracje i murale, projektuje plakaty, okładki i nadruki.

Współpraca z ludźmi sztuki to kierunek, w którym od dawna pragnęłam rozwijać Nobilię. Nieprzypadkowo włączamy się w działalność warszawskich instytucji kultury czy fundacji działających na rzecz promocji i rozwoju kultury. Te dziedziny zawsze były bliskie DNA marki, a dziś, dzięki współpracy z wybitnymi ilustratorkami, możemy przełożyć te wartości bezpośrednio na nasze produkty – dodaje Anna Garmada.

Odświeżona linia Ovocnie, zaprojektowana przez Annę Rudak, oraz karnety stworzone przez Martynę Wójcik-Śmierską, dostępne są na stronie: www.nobilia.pl/pl/manufacturer/ovocnie

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.