Komunikaty PR

Polska artystka zaprojektowała linię prezentów marki Nobilia

2023-08-18  |  13:00
Biuro prasowe

Autorskie kompozycje prezentowe z wybornymi produktami, których nie znajdzie się na sklepowych półkach, to dziś za mało dla marki oferującej upominki premium. Nobilia kontynuuje współpracę z artystkami, których projekty wzbogacają jej słodki asortyment. Od 17 sierpnia w sklepie internetowym Nobilia dostępna jest zupełnie odświeżona linia prezentowych zestawów oraz pojedynczych produktów z autorskiej linii Ovocnie, zaprojektowanych przez Annę Rudak. Ilustratorka na co dzień tworzy oprawy graficzne dla instytucji kulturalnych, ilustracje do magazynów, wydawnictw muzycznych czy na potrzeby opakowań. W pracach artystki znaleźć można wiele marzycielskich akcentów i symboli, które wprowadzają odbiorców w dobry nastrój. Inspiruje ją detal codzienności i kolor. Widać to wyraźnie w projektach nowej odsłony owocowej kolekcji, która zaskakuje świeżością i lekkością.

Ovocnie to jedna z autorskich linii marki Nobilia, w której znajdziemy zestawy upominkowe premium wzbogacone smakiem owoców, prawdziwego kakao czy miodu. Jak wskazuje Anna Garmada, właścicielka marki: Ovocnie łączy elegancję prezentu premium z naturą, co doskonale oddaje nowa szata graficzna produktów, stworzona przez panią Anię Rudak. Opakowania rzemieślniczo przygotowanych słodkości bogate są w motywy kwiatowe i kolorowe kształty, które wzbudzają pozytywne emocje i – nieprzypadkowo – kojarzą się z latem.

W odświeżonej linii Ovocnie znajdziemy wiele atrakcyjnych produktów dostępnych dla klientów detalicznych oraz zestawy upominkowe przeznaczone dla klientów biznesowych. Wśród nich:

  • Ovocnie Tabliczka Czekolady z Miodem – tabliczki z motywem pszczelim z czekolady top gourmet z dodatkiem miodu (15%);

  • Ovocnie Batoniki Daktylowe – 6 mini batoników daktylowych oblanych deserową czekoladą w eleganckim pudełku;

  • Ovocnie Baton Owocowy (48% owoców) – pyszny batonik z suszonych owoców, zapakowany w estetyczne opakowanie z roślinnym wzorem;

  • My Honey Box – drewniana skrzynia, a w niej: migdałowe ciasteczka słodzone syropem z agawy, batonik o zawartości 48% owoców, chipsy kokosowe, mini tabliczki z czekolady deserowej o zawartości 72% kakao z certyfikatem Cocoa Horizons, pełnoziarniste kule z morelą, słoiczek pestek dyni w miodzie;

  • Kuferek Hazelnut Twist – ręcznie kaszerowany kuferek kryjący czerwone, wytrawne BIO wino, asortyment pralinek z mlecznej czekolady z nadzieniem z sycylijskich orzechów laskowych 30%, mieloną kawę 100% Arabica, batoniki na bazie daktyli z dodatkiem orzechów włoskich i śliwek, chipsy jabłkowe, tabliczkę certyfikowanej mlecznej czekolady z solonymi migdałami, mini tabliczki z czekolady deserowej.

Produkty z linii Ovocnie inspirowane są naturą. Wszystkie czekolady i praliny dostępne w zestawach Nobilia posiadają certyfikat Cocoa Horizons, który potwierdza, że ich surowce pochodzą tylko i wyłącznie ze zrównoważonych źródeł. Opakowania słodyczy tworzone są w proekologiczny sposób z papieru z certyfikatem FSC, który gwarantuje, że materiał został pozyskany w sposób przyjazny dla środowiska. Folie wykorzystywane do opakowania są w pełni kompostowalne lub pochodzą w 80% z recyklingu. Motyw natury ujęty na opakowaniach linii Ovocnie jest więc odzwierciedleniem charakteru tej kolekcji.

Nowa odsłona linii Ovocnie to jednak nie koniec zmian i artystycznych związków z marką Nobilia. Od sierpnia do każdego zestawu upominkowego Nobilia można dołączyć karnet z życzeniami zaprojektowany przez Martynę Wójcik-Śmierską, kolejną graficzkę, ilustratorkę, związaną z marką. Choć artystka na co dzień współpracuje z instytucjami kultury, wydawnictwami oraz markami z Polski i zza granicy, to najchętniej rysuje ilustracje i murale, projektuje plakaty, okładki i nadruki.

Współpraca z ludźmi sztuki to kierunek, w którym od dawna pragnęłam rozwijać Nobilię. Nieprzypadkowo włączamy się w działalność warszawskich instytucji kultury czy fundacji działających na rzecz promocji i rozwoju kultury. Te dziedziny zawsze były bliskie DNA marki, a dziś, dzięki współpracy z wybitnymi ilustratorkami, możemy przełożyć te wartości bezpośrednio na nasze produkty – dodaje Anna Garmada.

Odświeżona linia Ovocnie, zaprojektowana przez Annę Rudak, oraz karnety stworzone przez Martynę Wójcik-Śmierską, dostępne są na stronie: www.nobilia.pl/pl/manufacturer/ovocnie

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.