Komunikaty PR

Ponad 102 tony żywności zebrano podczas zbiórek w sklepach Lidl Polska

2023-12-20  |  13:40
Biuro prasowe

Lidl Polska od lat angażuje się w pomoc osobom potrzebującym, organizując m.in. przedświąteczne zbiórki żywności z Federacją Polskich Banków Żywności i Caritas Polska oraz Caritas diecezjalnymi. W tym roku, w ramach przedświątecznych zbiórek żywności, klienci sieci przekazali obu organizacjom ponad 102 tony produktów spożywczych na rzecz osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.

Wzrost cen żywności oraz energii, a także wyższe koszty utrzymania sprawiają, że wielu osób nie stać na świąteczne zakupy.  Aby im pomóc, Lidl Polska ponownie zorganizował w swoich sklepach przedświąteczne zbiórki żywności. Dzięki współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności oraz Caritas zbiórki odbyły się kilkuset sklepach Lidl na terenie całej Polski. Klienci i pracownicy sieci mogli dokładać produkty spożywcze do specjalnych koszy, które w dniach 24-25 listopada oraz 8 i 9 grudnia 2023 roku znajdowały w sklepach Lidl Polska. 

W ciągu 4 dni zebrano ponad 102 tony artykułów spożywczych! To aż o 20 ton więcej niż przekazano w roku ubiegłym. W trakcie zbiórek zbierano produkty, które nie muszą być przechowywane w specjalnych warunkach i mają długi termin przydatności do spożycia: mąkę, makarony, cukier, bakalie, miód, kaszę, konserwy, słodycze, olej, kawę, ryż itp.

Tradycyjnie w okresie przedświątecznym organizujemy zbiórki żywności, aby pomóc osobom najbardziej potrzebującym. Dziękujemy naszym partnerom – Federacji Polskich Banków Żywności oraz organizacjom Caritas w Polsce – za organizację tego wielkiego przedsięwzięcia, jak również innych działań, które wspólnie podejmujemy na rzecz niemarnowania żywności, edukowania oraz pomagania innym. Dziękujemy także naszym pracownikom oraz klientom za ich chęć pomocy. Dzięki temu zaangażowaniu osoby potrzebujące będą mogły w pełni cieszyć się Świętami – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.