Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się czerwony piętrowy autobus 7Days funkcjonujący w ramach komunikacji miejskiej.
Rogalik 7Days sprawdzi się w każdym zadaniu – jako szybkie śniadanie w biegu, słodka przekąska pomiędzy zajęciami czy drugie śniadanie w podróży, którą można mieć zawsze przy sobie o każdej porze dnia.
„Każdy z nas miał taki dzień, w którym wyszedł z domu bez śniadania bądź po prostu miał ochotę na coś słodkiego w przerwie pomiędzy zajęciami. Wtedy właśnie często sięgamy po rogalika 7Days. Szczelnie zapakowany, zawsze świeży, jest tym, czego potrzebujemy podczas zabieganego dnia. Chcemy pokazać, że 7Days jest idealną przekąską właśnie do szybkiego złapania „na drogę!”. – mówi Gergely Szilagyi, Brand Manager 7Days Poland&Baltics, Mondelez Polska.
Kampania promocyjna
Z początkiem czerwca w mediach ruszy ogólnopolska kampania z hasłem „Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę!”. We wszystkich materiałach będzie można zobaczyć kadry z Warszawy, Gdańska i Krakowa.
Od początku maja natomiast na ulice Lublina wyjedzie dedykowana, darmowa linia 7Days. Lublin pełen jest studentów, dla których komunikacja miejska jest kluczowa, by sprawnie poruszać się po mieście – na zajęcia, ale też pomiędzy nimi. Czerwony autobus 7Days będzie kursował od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 łącząc ze sobą najważniejsze dla studentów punkty – uczelnie, akademiki oraz centrum – dodaje Gergely Szilagyi. Dedykowany autobus to nie tylko dodatkowe połączenie, ale także lokalna atrakcja – na wybranych przystankach z autobusu zostanie rozstawiona zjeżdżalnia, a pasażerowie będą mogli skorzystać z samplingu i poczęstować się produktem. Cała aktywacja zostanie wsparta również niestandardowymi działaniami takimi jak materiały FOOH widoczne w social mediach.
Rogalik dla każdego
W ramach kampanii została zorganizowana również ogólnopolska promocja cash back „Złap 7Days”. W maju przy zakupie rogalika 7Days można odebrać 100% zwrotu gotówki. Udział w akcji jest bardzo prosty – wystarczy zakupić produkt 7Days, zachować paragon, zarejestrować zakup na stronie www i uzyskać 100% zwrotu. Akcja potrwa od 01.05.2024 r. do 31.05.2024 r. Szczegóły znaleźć można w regulaminie zamieszczonym na stronie https://zlap7days.pl/7dayslp/7days
Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. Za przygotowanie na polski rynek spotu i kreacji digitalowych odpowiadała Publicis. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja Publicis, aktywację w Lublinie koordynuje agencja Get WOW. Komunikacją PR zajmuje się Big Picture.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.