Komunikaty PR

Premiera halloweenowych słodyczy reklamowych SLODKIE

2023-09-19  |  13:00
Biuro prasowe

„Takich słodyczy domagali się klienci”

Halloween – nieprzypadkowo kojarzone z kulturą amerykańską – obchodzone jest rokrocznie w ostatni październikowy wieczór. Zwyczaj ten od lat bije rekordy popularności, a w obchody Halloween angażują się dziś nie tylko dzieci. Wiele firm w USA, Kanadzie, Australii czy Wielkiej Brytanii także planuje na ten dzień różne atrakcje dla swoich pracowników, związane z halloweenowymi motywami, wśród których główne miejsce zajmuje oczywiście dynia. Pomysłów na świętowanie nie brakuje, a potrzeby zdają się być coraz większe. Odpowiedział na nie m.in. polski producent słodyczy reklamowych, SLODKIE, który stworzył premierową kolekcję słodkości na Halloween.

Działając aktywnie od lat na rynku europejskim, dostrzegliśmy wyraźną potrzebę stworzenia produktów dopasowanych do Halloween. Choć w Polsce obchody te są ciągle niszowe i zdecydowanie mają charakter konsumencki, to nasi sąsiedzi oczekiwali ciekawych, smacznych, atrakcyjnych produktów również w relacjach biznesowych. Takich słodyczy domagali się klienci, więc postanowiliśmy zapełnić tę lukę – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.

Halloweenowa oferta słodkości

W kolekcji halloweenowej SLODKIE znalazło się 18 produktów. Wśród nich m.in.:

PRALINY SPOOKY COFFIN – halloweenowa bombonierka w kształcie trumny to słodycz, która z pewnością zaskoczy każdego obdarowanego. W środku znaleźć można czekoladki w kształcie czaszek wykonane z czekolady mlecznej z certyfikatem Cocoa Horizons z nadzieniem z dodatkiem hibiskusa i cytryny. 

PRALINY SWEET GRAVESTONES 6 SZT – piorunujące słodycze w formie nagrobków wykonane są z mlecznej czekolady z nadzieniem na bazie deserowej czekolady i sycylijskich orzechów laskowych.

CZEKOLADOWY LIZAK DYNIA – to zarówno symbol jesieni jak i zbliżającego się Halloween. Lizak wykonany jest z czekolady certyfikowanej Cocoa Horizons i owinięty w folię kompostowalną lub nadającą się w 100% do recyklingu.

SŁODYCZE REKLAMOWE CANDY BOX – to podłużne pudełko wypełnione karmelkami o smaku owoców leśnych, przypomina klasyczny cukierek, który jest nieodzownym elementem halloweenowej tradycji trick or treat.

Projekty opakowań edycji Halloween stworzyła artystka związana z marką – Anna Rudak – ceniona polska ilustratorka. Zamówienia na halloweenowe słodkości składać można, kontaktując się z doradcą handlowym SLODKIE. Cała oferta dostępna jest w zakładce: slodkie.com/katalog/slodycze-reklamowe/slodycze-na-halloween.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.