Premiera halloweenowych słodyczy reklamowych SLODKIE
„Takich słodyczy domagali się klienci”
Halloween – nieprzypadkowo kojarzone z kulturą amerykańską – obchodzone jest rokrocznie w ostatni październikowy wieczór. Zwyczaj ten od lat bije rekordy popularności, a w obchody Halloween angażują się dziś nie tylko dzieci. Wiele firm w USA, Kanadzie, Australii czy Wielkiej Brytanii także planuje na ten dzień różne atrakcje dla swoich pracowników, związane z halloweenowymi motywami, wśród których główne miejsce zajmuje oczywiście dynia. Pomysłów na świętowanie nie brakuje, a potrzeby zdają się być coraz większe. Odpowiedział na nie m.in. polski producent słodyczy reklamowych, SLODKIE, który stworzył premierową kolekcję słodkości na Halloween.
Działając aktywnie od lat na rynku europejskim, dostrzegliśmy wyraźną potrzebę stworzenia produktów dopasowanych do Halloween. Choć w Polsce obchody te są ciągle niszowe i zdecydowanie mają charakter konsumencki, to nasi sąsiedzi oczekiwali ciekawych, smacznych, atrakcyjnych produktów również w relacjach biznesowych. Takich słodyczy domagali się klienci, więc postanowiliśmy zapełnić tę lukę – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.
Halloweenowa oferta słodkości
W kolekcji halloweenowej SLODKIE znalazło się 18 produktów. Wśród nich m.in.:
PRALINY SPOOKY COFFIN – halloweenowa bombonierka w kształcie trumny to słodycz, która z pewnością zaskoczy każdego obdarowanego. W środku znaleźć można czekoladki w kształcie czaszek wykonane z czekolady mlecznej z certyfikatem Cocoa Horizons z nadzieniem z dodatkiem hibiskusa i cytryny.
PRALINY SWEET GRAVESTONES 6 SZT – piorunujące słodycze w formie nagrobków wykonane są z mlecznej czekolady z nadzieniem na bazie deserowej czekolady i sycylijskich orzechów laskowych.
CZEKOLADOWY LIZAK DYNIA – to zarówno symbol jesieni jak i zbliżającego się Halloween. Lizak wykonany jest z czekolady certyfikowanej Cocoa Horizons i owinięty w folię kompostowalną lub nadającą się w 100% do recyklingu.
SŁODYCZE REKLAMOWE CANDY BOX – to podłużne pudełko wypełnione karmelkami o smaku owoców leśnych, przypomina klasyczny cukierek, który jest nieodzownym elementem halloweenowej tradycji trick or treat.
Projekty opakowań edycji Halloween stworzyła artystka związana z marką – Anna Rudak – ceniona polska ilustratorka. Zamówienia na halloweenowe słodkości składać można, kontaktując się z doradcą handlowym SLODKIE. Cała oferta dostępna jest w zakładce: slodkie.com/katalog/slodycze-reklamowe/slodycze-na-halloween.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.