Komunikaty PR

Premiera linii sugarfree w polskiej branży słodyczy reklamowych

2023-07-03  |  12:00
Biuro prasowe

Gwarantuje identyczne wrażenia po przełamaniu, tę samą konsystencję oraz kolor, co standardowa czekolada mleczna. Różnica jest tylko jedna – ma w składzie 0 gramów cukru. Czekolada mleczna z linii sugarfree od firmy SLODKIE to nowość na rynku słodyczy reklamowych, na którą od dawna czekali klienci.

Pastylki i gumy bez cukru to pewien standard na rynku słodyczy reklamowych. Postanowiliśmy więc podnieść poprzeczkę wyżej, oferując klientom karmelki, lizaki czy ciasteczka stworzone na bazie alternatywnych słodzików. Teraz w naszej linii sugarfree pojawiła się również czekolada mleczna, która smakiem nie odbiega od tradycyjnych słodyczy, a jednocześnie jest pozbawiona nawet śladowych ilości cukru. Na taki produkt czekali nasi klienci już od dawna, a czekolada jest dostępna w ponad 120 różnych wariantach! – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.

Produkty z linii sugarfree dosładzane są syropem z agawy oraz izomaltem. Cała oferta sugarfree to odpowiedź producenta na potrzeby klientów, którzy – pragnąc czegoś słodkiego – unikają jednocześnie białego cukru. Jak dodaje Anna Garmada: Długo czekaliśmy na wprowadzenie słodyczy bezcukrowych, czyli w pełni bezpiecznych dla diabetyków. Naszą nową ofertą chcemy pokazać, że można połączyć przyjemne z pożytecznym, czyli stworzyć atrakcyjną, spersonalizowaną reklamę swojej marki w wersji bez cukru.

Linię produktów sugarfree wzbogaconą o nową czekoladę bez grama cukru znaleźć można na stronie: www.slodkie.com/katalog/slodycze-reklamowe/linia-sugarfree/.

Promocję oferty bezcukrowej SLODKIE połączyło z wprowadzeniem nowego opakowania – papieru z dodatkiem włókien trawy. Jest to materiał wyprodukowany w trosce i z najwyższą dbałością o środowisko. Zawiera do 40% włókien trawy, a pozostałą część dopełniają tzw. włókna pierwotne. Trawa wykorzystana do tego papieru pochodzi z obszarów kompensacji ekologicznej, a sam produkt posiada doskonały bilans ekologiczny – jego produkcja pozwala zaoszczędzić zużycie wody, energii, nie wymaga stosowania dużej ilości substancji chemicznych, co wpływa także na zmniejszenie emisji CO2 o około 75%.

Nasza kolejna nowość, czyli papier z dodatkiem włókien trawy, jest w 100% biodegradowalna i posiada certyfikat kompostowalności. Cechuje się łatwiejszą obróbką, dzięki czemu przy produkcji opakowania powstaje mniej pęknięć w miejscach zagięć. To opakowanie doskonale sprawdza się także w druku – podkreśla Anna Garmada.

Naturalny w dotyku oraz wyglądzie papier z dodatkiem włókien trawy posiada atest do kontaktu z żywnością oraz certyfikat FSC®, co gwarantuje, że surowiec ten pochodzi z kontrolowanych wycinek lub recyklingu. To innowacyjne, ekologiczne opakowanie doskonale dopełnienia ideę zrównoważonej produkcji, która wpisuje się w filozofię firmy SLODKIE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.