Komunikaty PR

Premiera linii sugarfree w polskiej branży słodyczy reklamowych

2023-07-03  |  12:00
Biuro prasowe

Gwarantuje identyczne wrażenia po przełamaniu, tę samą konsystencję oraz kolor, co standardowa czekolada mleczna. Różnica jest tylko jedna – ma w składzie 0 gramów cukru. Czekolada mleczna z linii sugarfree od firmy SLODKIE to nowość na rynku słodyczy reklamowych, na którą od dawna czekali klienci.

Pastylki i gumy bez cukru to pewien standard na rynku słodyczy reklamowych. Postanowiliśmy więc podnieść poprzeczkę wyżej, oferując klientom karmelki, lizaki czy ciasteczka stworzone na bazie alternatywnych słodzików. Teraz w naszej linii sugarfree pojawiła się również czekolada mleczna, która smakiem nie odbiega od tradycyjnych słodyczy, a jednocześnie jest pozbawiona nawet śladowych ilości cukru. Na taki produkt czekali nasi klienci już od dawna, a czekolada jest dostępna w ponad 120 różnych wariantach! – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.

Produkty z linii sugarfree dosładzane są syropem z agawy oraz izomaltem. Cała oferta sugarfree to odpowiedź producenta na potrzeby klientów, którzy – pragnąc czegoś słodkiego – unikają jednocześnie białego cukru. Jak dodaje Anna Garmada: Długo czekaliśmy na wprowadzenie słodyczy bezcukrowych, czyli w pełni bezpiecznych dla diabetyków. Naszą nową ofertą chcemy pokazać, że można połączyć przyjemne z pożytecznym, czyli stworzyć atrakcyjną, spersonalizowaną reklamę swojej marki w wersji bez cukru.

Linię produktów sugarfree wzbogaconą o nową czekoladę bez grama cukru znaleźć można na stronie: www.slodkie.com/katalog/slodycze-reklamowe/linia-sugarfree/.

Promocję oferty bezcukrowej SLODKIE połączyło z wprowadzeniem nowego opakowania – papieru z dodatkiem włókien trawy. Jest to materiał wyprodukowany w trosce i z najwyższą dbałością o środowisko. Zawiera do 40% włókien trawy, a pozostałą część dopełniają tzw. włókna pierwotne. Trawa wykorzystana do tego papieru pochodzi z obszarów kompensacji ekologicznej, a sam produkt posiada doskonały bilans ekologiczny – jego produkcja pozwala zaoszczędzić zużycie wody, energii, nie wymaga stosowania dużej ilości substancji chemicznych, co wpływa także na zmniejszenie emisji CO2 o około 75%.

Nasza kolejna nowość, czyli papier z dodatkiem włókien trawy, jest w 100% biodegradowalna i posiada certyfikat kompostowalności. Cechuje się łatwiejszą obróbką, dzięki czemu przy produkcji opakowania powstaje mniej pęknięć w miejscach zagięć. To opakowanie doskonale sprawdza się także w druku – podkreśla Anna Garmada.

Naturalny w dotyku oraz wyglądzie papier z dodatkiem włókien trawy posiada atest do kontaktu z żywnością oraz certyfikat FSC®, co gwarantuje, że surowiec ten pochodzi z kontrolowanych wycinek lub recyklingu. To innowacyjne, ekologiczne opakowanie doskonale dopełnienia ideę zrównoważonej produkcji, która wpisuje się w filozofię firmy SLODKIE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.