Premierowy smak od stycznia w sklepach: chrzan z jalapeno!
Dla producentów FMCG nowy rok to nie tylko czas wytężonych podsumowań i planowania działań, ale także wprowadzenia do oferty kolejnych propozycji smakowych. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” debiutuje z prawdziwą perełką dla kochających ostrość na talerzu.
Chrzan Luksusowy z jalapeno 180 g, bo o nim mowa, to nieoczywista nowość, która może znaleźć szerokie grono wielbicieli. Wyraziste smaki wybierane są coraz chętniej przez młodych, ale to nie reguła – podobne nowości odkrywane są także przez starszych konsumentów, ceniących eksplozję smaków.
Wyrób świetnie komponuje się z wszelkiego rodzaju mięsami, wędlinami, kanapkami, zupami oraz sosami czy marynatami. Może być wykorzystywany również jako dodatek do warzyw ponadto, jest odpowiedni dla wegan i wegetarian.
Podobnie, jak pozostałe wyroby firmy WSP „Społem”, Chrzan Luksusowy z jalapeno nie zawiera sztucznych barwników. Za piękną barwę sosu odpowiada rozdrobniona papryczka jalapeno (17%), połączona z dużą ilością tartego chrzanu (aż 40%). To ona wzmacnia efekt ostrości, oferując konsumentom prawdziwe pikantne doznania. Informuje o tym specjalny znak: „Extra ostry”.
Opracowany w ubiegłym roku produkt trafi już w styczniu 2024 na sklepowe półki. Początkowo będzie dystrybuowany w rejonie Kielc, następnie w kolejnych miastach i online.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.