Komunikaty PR

Produkty Duda Nasze Polskie w akcji Biedronkoloteria

2023-03-21  |  13:00
Biuro prasowe

Po raz kolejny wędliny marki Duda biorą udział w akcji promocyjnej sieci Biedronka. Tym razem jest to Biedronkoloteria, podczas której klienci mogą wygrać nagrody pieniężne, środki na zakupy w sklepach Biedronka oraz produkty, także te z marki Duda.

Podczas zakupów w sieci sklepów Biedronka klienci od 13 marca do 8 kwietnia otrzymują zdrapki, które dają szansę na wygraną jednej z wielu nagród, dostępnych w akcji promocyjnej.

Wśród nagród rzeczowych, które można wygrać w ramach Biedronkoloterii, znajdują się produkty z marki Duda - filet pieczony z kurczaka oraz pasztetowa firmowa wieprzowa i drobiowo-wieprzowa.

– Konsekwentnie rozwijamy dostępność produktów naszych marek w segmencie dyskontowym. To kolejna akcja promocyjna w sklepach spółki Jeronimo Martins, już w zeszłym roku uczestniczyliśmy w akcji Bystrzaki. Jako lider rynkowy w segmencie pasztetowych – po raz kolejny udowadniają to badania Nielsena – inwestujemy w promocję produktu, ale przede wszystkim zaufanie naszych klientów mówi Marcin Stypuła, Dyrektor ds. Sprzedaży Dyskontowej i Eksportowej Zakładów Mięsnych Silesia S.A., producenta wędlin Duda Nasze Polskie i Cedrob z Kurnej Półki.

Badania firmy Nielsen za 2022 rok potwierdziły, że pasztetowa Duda to niekwestionowany lider sprzedaży w swoim segmencie - osiągnęła ponad 85 procent udziałów rynkowych. Popularność Pasztetowej sprawia, że produkt ma swoją indywidualną komunikację w mediach społecznościowych, można ją śledzić zarówno na kanale facebookowym jak i na Instagramie.

  Mocna pozycja pasztetowej Duda generuje rozwój całej linii. Powstają kolejne warianty smakowe, jak choćby pasztetowa pieczeniowa czy paprykowa oraz nowe formy opakowań, jak mix mini pasztetowych. To propozycja w gramaturze 60 gram, która idealnie pasuje na kanapkę, sprawia że każdy w rodzinie może sięgnąć po swój ulubiony smak – mówi Marcin Stypuła.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.