Produkty Duda Nasze Polskie w akcji Biedronkoloteria
Po raz kolejny wędliny marki Duda biorą udział w akcji promocyjnej sieci Biedronka. Tym razem jest to Biedronkoloteria, podczas której klienci mogą wygrać nagrody pieniężne, środki na zakupy w sklepach Biedronka oraz produkty, także te z marki Duda.
Podczas zakupów w sieci sklepów Biedronka klienci od 13 marca do 8 kwietnia otrzymują zdrapki, które dają szansę na wygraną jednej z wielu nagród, dostępnych w akcji promocyjnej.
Wśród nagród rzeczowych, które można wygrać w ramach Biedronkoloterii, znajdują się produkty z marki Duda - filet pieczony z kurczaka oraz pasztetowa firmowa wieprzowa i drobiowo-wieprzowa.
– Konsekwentnie rozwijamy dostępność produktów naszych marek w segmencie dyskontowym. To kolejna akcja promocyjna w sklepach spółki Jeronimo Martins, już w zeszłym roku uczestniczyliśmy w akcji Bystrzaki. Jako lider rynkowy w segmencie pasztetowych – po raz kolejny udowadniają to badania Nielsena – inwestujemy w promocję produktu, ale przede wszystkim zaufanie naszych klientów – mówi Marcin Stypuła, Dyrektor ds. Sprzedaży Dyskontowej i Eksportowej Zakładów Mięsnych Silesia S.A., producenta wędlin Duda Nasze Polskie i Cedrob z Kurnej Półki.
Badania firmy Nielsen za 2022 rok potwierdziły, że pasztetowa Duda to niekwestionowany lider sprzedaży w swoim segmencie - osiągnęła ponad 85 procent udziałów rynkowych. Popularność Pasztetowej sprawia, że produkt ma swoją indywidualną komunikację w mediach społecznościowych, można ją śledzić zarówno na kanale facebookowym jak i na Instagramie.
– Mocna pozycja pasztetowej Duda generuje rozwój całej linii. Powstają kolejne warianty smakowe, jak choćby pasztetowa pieczeniowa czy paprykowa oraz nowe formy opakowań, jak mix mini pasztetowych. To propozycja w gramaturze 60 gram, która idealnie pasuje na kanapkę, sprawia że każdy w rodzinie może sięgnąć po swój ulubiony smak – mówi Marcin Stypuła.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.