Komunikaty PR

Produkty Duda Nasze Polskie w akcji Biedronkoloteria

2023-03-21  |  13:00
Biuro prasowe

Po raz kolejny wędliny marki Duda biorą udział w akcji promocyjnej sieci Biedronka. Tym razem jest to Biedronkoloteria, podczas której klienci mogą wygrać nagrody pieniężne, środki na zakupy w sklepach Biedronka oraz produkty, także te z marki Duda.

Podczas zakupów w sieci sklepów Biedronka klienci od 13 marca do 8 kwietnia otrzymują zdrapki, które dają szansę na wygraną jednej z wielu nagród, dostępnych w akcji promocyjnej.

Wśród nagród rzeczowych, które można wygrać w ramach Biedronkoloterii, znajdują się produkty z marki Duda - filet pieczony z kurczaka oraz pasztetowa firmowa wieprzowa i drobiowo-wieprzowa.

– Konsekwentnie rozwijamy dostępność produktów naszych marek w segmencie dyskontowym. To kolejna akcja promocyjna w sklepach spółki Jeronimo Martins, już w zeszłym roku uczestniczyliśmy w akcji Bystrzaki. Jako lider rynkowy w segmencie pasztetowych – po raz kolejny udowadniają to badania Nielsena – inwestujemy w promocję produktu, ale przede wszystkim zaufanie naszych klientów mówi Marcin Stypuła, Dyrektor ds. Sprzedaży Dyskontowej i Eksportowej Zakładów Mięsnych Silesia S.A., producenta wędlin Duda Nasze Polskie i Cedrob z Kurnej Półki.

Badania firmy Nielsen za 2022 rok potwierdziły, że pasztetowa Duda to niekwestionowany lider sprzedaży w swoim segmencie - osiągnęła ponad 85 procent udziałów rynkowych. Popularność Pasztetowej sprawia, że produkt ma swoją indywidualną komunikację w mediach społecznościowych, można ją śledzić zarówno na kanale facebookowym jak i na Instagramie.

  Mocna pozycja pasztetowej Duda generuje rozwój całej linii. Powstają kolejne warianty smakowe, jak choćby pasztetowa pieczeniowa czy paprykowa oraz nowe formy opakowań, jak mix mini pasztetowych. To propozycja w gramaturze 60 gram, która idealnie pasuje na kanapkę, sprawia że każdy w rodzinie może sięgnąć po swój ulubiony smak – mówi Marcin Stypuła.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.