Komunikaty PR

Przemysław Klima o meandrach posiadania dwóch gwiazdek Michelin

2023-09-13  |  11:15
Biuro prasowe
Do pobrania 09 ( 0.13 MB )

Minęło kilka tygodni od rozdania najbardziej prestiżowej nagrody gastronomicznej na świecie – wyróżnień przyznawanych przez Przewodnik Kulinarny Michelin. Nie milkną głosy o jedynej takiej dotychczas przyznanej nagrodzie w Polsce – aż dwóch Gwiazdkach dla restauracji Przemysława Klimy, Bottigliera 1881 w Krakowie. W branży głośno też o współpracy z firmą Grafen, której Klima został ważnym ambasadorem marki.

W świecie kulinarnym, osiągnięcie prestiżowych dwóch gwiazdek Michelin jest marzeniem każdego szefa kuchni. To znak doskonałości, innowacyjności i pasji w kreowaniu wyjątkowych dań. Przemysław Klima, ceniony kucharz i twórca kulinarnej magii, zdobył jedyne takie wyróżnienie w Polsce. Jego historia to nie tylko smak i talent, ale także poświęcenie oraz wytrwałość w dążeniu do celu. Nic więc dziwnego, że Grafen – jedna z najszybciej rozwijających się polskich firm oferujących pełne wsparcie gastronomiczne, uwierzyła w umiejętności szefa kuchni i jeszcze przed rozdaniem nagród postanowiła podjąć współpracę ambasadorską.

Pasja, wiedza i zaangażowanie

Przemysław Klima zawsze wiązał swoją przyszłość z kuchnią. Już od najmłodszych lat fascynowały go smaki, aromaty i możliwość tworzenia kulinarnej sztuki. Początkowo marzył o pracy cukiernika, jednak dziś można śmiało nazwać go jednym z najbardziej innowacyjnych kucharzy w Polsce. Jak sam mówi, przyznanie drugiej gwiazdki to wejście do innej ligi, która wiąże się z olbrzymim nakładem pracy.

- Od wielu lat mój dzień w pracy jest dość schematyczny. Pracujemy od rana, często do północy – i tak od wtorku do soboty. Chcemy, aby nasz serwis był jak najlepszy, dlatego też coraz rzadziej odbieram telefony czy spędzam czas przy laptopie – to rozprasza, a w restauracji chcę być całym sobą. Wiedząc, że nasi goście podróżują, spotykają coraz więcej najlepszej klasy szefów kuchni na całym świecie, chcemy być zawsze o krok dalej, chcemy wyprzedzać w ich oczekiwania. Chcemy zaskakiwać i wyznaczać kulinarne trendy, a do tego potrzeba czystej głowy i dużego wysiłku, który w gastronomii jest podstawą – powiedział Przemysław Klima.

Dwie gwiazdki Michelin – kulinarne szczyty

W momencie, gdy Przemysław Klima zdobył dwie gwiazdki Michelin, cała polska scena gastronomiczna była mocno ożywiona. Restauracja pod jego kierownictwem jest miejscem, gdzie nie tylko podawane są posiłki, ale tworzone są prawdziwe dzieła sztuki kulinarnej. Klima doskonale rozumie, że kulinarna podróż jest nie tylko o smakach, ale także o emocjach, które danie potrafi w nas wywołać. I właśnie o emocje, ale te związane z otrzymaniem samej nagrody, zapytaliśmy szefa kuchni i właściciela Bottigliera 1881: - To była fantastyczna wiadomość, która dodała skrzydeł i wiary w to, że to co robimy ma sens! Nasza euforia była nie do opisania. Jednak z drugiej strony wiedziałem, że nie możemy osiąść na laurach – już następnego dnia czeka nas przecież serwis, który musimy przygotować jak dotychczas, na poziomie dwóch gwiazdek. Wiedziałem więc, że goście będą jeszcze bardziej wymagający; że będzie z pewnością trudniej niż dotychczas. Dlatego nie odpuszczamy i… idziemy po trzecią gwiazdkę – powiedział Przemysław Klima.

Pomysł na sukces? Synergia pasji i innowacji

Jak sam przyznaje, nie ma jednoznacznej recepty na sukces. Otrzymanie nagrody Michelin to wynikowa wielu lat ciężkiej pracy. Jurorzy tego prestiżowego wyróżnienia zwracają uwagę na każdy detal – nie tylko smak potraw, ale i obsługę, serwis, wygląd restauracji czy sam sposób podania dania.

Zaplecze gastronomiczne i zastosowane sprzęty w kuchni to także ważny element tej układanki, o czym wspomina Przemysław Klima, od niedawna ambasador marki Grafen: - Bardzo dobrze znam produkty oferowane przez firmę Grafen i mogę śmiało je polecić ze względu na najwyższą jakość technologii oraz designu. Doceniam kompleksowość rozwiązań i to, że restauratorzy i inwestorzy mogą skorzystać zarówno z kompetencji projektowych, jak i dotyczących pełnego wyposażenia kuchni lub wynajmu długoterminowego wybranych sprzętów. Cieszę się, że mogę promować firmę Grafen, bo to co nas łączy to bezkompromisowa jakość naszych usług.

Partnerstwo Przemysława Klimy z marką Grafen to wizjonerstwo przedstawicieli firmy, a także wiara w najlepszych szefów kuchni. Firma od lat znana jest ze swojego zaangażowania w rozwijanie innowacyjnych rozwiązań w branży gastronomicznej i współpracę z najlepszymi. Klienci Grafen od niedawna mogą przyglądać się więc m.in. komunikacji marketingowej wykorzystującej wizerunek i wiedzę szefa kuchni – np. w katalogach, broszurach czy social mediach. Ta współpraca to nie tylko wyraz uznania dla talentu Przemysława, ale także szansa na wspólne budowanie kulinarnej sztuki w przyszłości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.