Komunikaty PR

Przygotuj się na re-opening z Astore

2021-05-07  |  08:00

W wykorzystaniu tej szansy hotelarzom może pomóc platforma e-commerce Astore Shop, z której korzystają zespoły hoteli Accor. Dzięki innowacyjnym funkcjonalnościom, rozwiązanie oferuje szeroki wybór produktów i usług, pozwalając na oszczędność i optymalizację kosztów w codziennych operacjach.

 

Globalna i intuicyjna platforma zakupów dla sektora HoReCa

Astore Shop to e-commerce’owa platforma B2B funkcjonująca w obrębie Globalnej Organizacji Zakupowej (Astore) dla branży hotelarskiej i HoReCa. Rozwiązanie powstało z myślą o optymalizacji funkcjonowania hoteli czy obiektów gastronomicznych, umożliwiając zarządzanie wszystkimi zamówieniami z jednego miejsca. Platforma Astore Shop pokrywa 100% potrzeb zakupowych, a dzięki innowacyjnym rozwiązaniom cyfrowym zapewnia wygodę dzięki dostępności zarówno z poziomu komputera, jak i urządzenia mobilnego. Astore współpracuje obecnie z ponad  7,5 tys. klientów rocznie, wśród których znajdują się hotele Accor, wiodącego globalnego lidera branży hotelarskiej. Platforma oferuje produkty i usługi od ponad 3,5 tys. dostawców na całym świecie.

 

Rzeczywistością wielu hoteli, obiektów noclegowych czy gastronomicznych są nadal zamówienia składane za pośrednictwem maila, telefonu czy czasem nawet zeskanowanego, ręcznie uzupełnionego zamówienia. Korzystając z takich rozwiązań, manager hotelu czy restauracji nie ma możliwości szybkiego porównania ofert od kilku dostawców lub obejrzenia produktu – posiada wyłącznie jego podstawowe parametry - tłumaczy Jakub Świątnicki reprezentujący brand Astore w Polsce.

 

Tymczasem Astore Shop funkcjonuje jak sklep online, w którym każdy może przeglądać i porównywać oferty, wybierać najkorzystniejsze z nich oraz zarządzać swoim biznesem w jednym miejscu, do którego zawsze ma dostęp 24h/7.

 

Zamawiający ma możliwość szybkiego porównania produktów, tworzenia dedykowanych list czy automatyzacji wysyłania powtarzalnych zamówień. Szef kuchni może szybko zweryfikować np. alergeny występujące w produktach, które chce zamówić, a szef techniczny danego obiektu może jednym kliknięciem sprawdzić zakupione ostatnio źródła światła, aby mieć pewność, że wybiera takie same. Co więcej, osoby zarządzające budżetem obiektu mogą definiować i nadawać uprawnienia swoim pracownikom, tworząc właściwą drogę obiegu dokumentów lub definiując maksymalny próg wydatków – dodaje Jakub Świątnicki.

 

Rozwiązanie szyte na miarę

Ponad 20 lat doświadczenia w branży oraz współpraca z 200 ekspertami zakupów dla hotelarstwa pozwoliła twórcom rozwiązania zaproponować kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw i wsparcie w procesie zakupowym. Astore oferuje zakupy „od a do z” w środowisku online dzięki dedykowanej platformie e-commerce i zarządzaniu kategoriami, gwarantując bezpieczeństwo każdej transakcji. Interfejs został zaprojektowany tak, żeby użytkownicy mogli przeglądać oferty od rekomendowanych dostawców, podobnie jak w sklepach internetowych. Każdy ma możliwość porównywania dostępnych ofert względem np. kategorii produktu, dostawcy, co pozwala na wybór najkorzystniejszej z nich, a tym samym: oszczędność i optymalizację kosztów w codziennych operacjach. Platforma pokazuje cenę produktu, jego dostępność oraz czas realizacji zamówienia, umożliwiając bezpośrednią komunikację z dostawcą jeśli wystąpi taka potrzeba.

 

W swojej ofercie Astore posiada szeroki zakres artykułów od codziennych produktów spożywczych, przez zaopatrzenie operacyjne i wyposażenie, technologie cyfrowe, usługi sprzątania po zarządzanie złożonymi projektami budowlanymi i remontowymi. Platforma oferuje także specjalny pakiet COVID-19 obejmujący środki ochrony osobistej, przestrzeni wspólnych (dozowniki, przegrody z plexiglas itp.) oraz dezynfekcję pomieszczeń (ozonowanie, zamgławianie i naświetlanie). Dzięki temu Astore Shop jest online'owym centrum dla hotelarzy czy właścicieli obiektów gastronomicznych, gwarantującym spełnienie wszystkich potrzeb i codziennych operacji w jednym miejscu. Więcej informacji na temat Astore można znaleźć pod linkiem: https://www.astorecompany.com.   


Jakub Świątnicki, Accor Services Poland Sp. z o.o.

Specjalista z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakupach, od ponad 10 lat na stanowiskach zarządzających działami zakupów. Od 2012 roku odpowiedzialny za dział zakupów Accor w Europie Wschodniej, obecnie odpowiada za rozwój brandu Astore w Europie Północnej Accor, w tym w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej.

 

O ACCOR

Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 100 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym ponad 260 000 osób na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL - Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 68 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.