Komunikaty PR

Przygotuj się na re-opening z Astore

2021-05-07  |  08:00

W wykorzystaniu tej szansy hotelarzom może pomóc platforma e-commerce Astore Shop, z której korzystają zespoły hoteli Accor. Dzięki innowacyjnym funkcjonalnościom, rozwiązanie oferuje szeroki wybór produktów i usług, pozwalając na oszczędność i optymalizację kosztów w codziennych operacjach.

 

Globalna i intuicyjna platforma zakupów dla sektora HoReCa

Astore Shop to e-commerce’owa platforma B2B funkcjonująca w obrębie Globalnej Organizacji Zakupowej (Astore) dla branży hotelarskiej i HoReCa. Rozwiązanie powstało z myślą o optymalizacji funkcjonowania hoteli czy obiektów gastronomicznych, umożliwiając zarządzanie wszystkimi zamówieniami z jednego miejsca. Platforma Astore Shop pokrywa 100% potrzeb zakupowych, a dzięki innowacyjnym rozwiązaniom cyfrowym zapewnia wygodę dzięki dostępności zarówno z poziomu komputera, jak i urządzenia mobilnego. Astore współpracuje obecnie z ponad  7,5 tys. klientów rocznie, wśród których znajdują się hotele Accor, wiodącego globalnego lidera branży hotelarskiej. Platforma oferuje produkty i usługi od ponad 3,5 tys. dostawców na całym świecie.

 

Rzeczywistością wielu hoteli, obiektów noclegowych czy gastronomicznych są nadal zamówienia składane za pośrednictwem maila, telefonu czy czasem nawet zeskanowanego, ręcznie uzupełnionego zamówienia. Korzystając z takich rozwiązań, manager hotelu czy restauracji nie ma możliwości szybkiego porównania ofert od kilku dostawców lub obejrzenia produktu – posiada wyłącznie jego podstawowe parametry - tłumaczy Jakub Świątnicki reprezentujący brand Astore w Polsce.

 

Tymczasem Astore Shop funkcjonuje jak sklep online, w którym każdy może przeglądać i porównywać oferty, wybierać najkorzystniejsze z nich oraz zarządzać swoim biznesem w jednym miejscu, do którego zawsze ma dostęp 24h/7.

 

Zamawiający ma możliwość szybkiego porównania produktów, tworzenia dedykowanych list czy automatyzacji wysyłania powtarzalnych zamówień. Szef kuchni może szybko zweryfikować np. alergeny występujące w produktach, które chce zamówić, a szef techniczny danego obiektu może jednym kliknięciem sprawdzić zakupione ostatnio źródła światła, aby mieć pewność, że wybiera takie same. Co więcej, osoby zarządzające budżetem obiektu mogą definiować i nadawać uprawnienia swoim pracownikom, tworząc właściwą drogę obiegu dokumentów lub definiując maksymalny próg wydatków – dodaje Jakub Świątnicki.

 

Rozwiązanie szyte na miarę

Ponad 20 lat doświadczenia w branży oraz współpraca z 200 ekspertami zakupów dla hotelarstwa pozwoliła twórcom rozwiązania zaproponować kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw i wsparcie w procesie zakupowym. Astore oferuje zakupy „od a do z” w środowisku online dzięki dedykowanej platformie e-commerce i zarządzaniu kategoriami, gwarantując bezpieczeństwo każdej transakcji. Interfejs został zaprojektowany tak, żeby użytkownicy mogli przeglądać oferty od rekomendowanych dostawców, podobnie jak w sklepach internetowych. Każdy ma możliwość porównywania dostępnych ofert względem np. kategorii produktu, dostawcy, co pozwala na wybór najkorzystniejszej z nich, a tym samym: oszczędność i optymalizację kosztów w codziennych operacjach. Platforma pokazuje cenę produktu, jego dostępność oraz czas realizacji zamówienia, umożliwiając bezpośrednią komunikację z dostawcą jeśli wystąpi taka potrzeba.

 

W swojej ofercie Astore posiada szeroki zakres artykułów od codziennych produktów spożywczych, przez zaopatrzenie operacyjne i wyposażenie, technologie cyfrowe, usługi sprzątania po zarządzanie złożonymi projektami budowlanymi i remontowymi. Platforma oferuje także specjalny pakiet COVID-19 obejmujący środki ochrony osobistej, przestrzeni wspólnych (dozowniki, przegrody z plexiglas itp.) oraz dezynfekcję pomieszczeń (ozonowanie, zamgławianie i naświetlanie). Dzięki temu Astore Shop jest online'owym centrum dla hotelarzy czy właścicieli obiektów gastronomicznych, gwarantującym spełnienie wszystkich potrzeb i codziennych operacji w jednym miejscu. Więcej informacji na temat Astore można znaleźć pod linkiem: https://www.astorecompany.com.   


Jakub Świątnicki, Accor Services Poland Sp. z o.o.

Specjalista z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakupach, od ponad 10 lat na stanowiskach zarządzających działami zakupów. Od 2012 roku odpowiedzialny za dział zakupów Accor w Europie Wschodniej, obecnie odpowiada za rozwój brandu Astore w Europie Północnej Accor, w tym w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej.

 

O ACCOR

Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 100 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym ponad 260 000 osób na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL - Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 68 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.