Komunikaty PR

Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"

2024-05-07  |  13:30
Biuro prasowe

Producent i dostawca systemu Queris MES oraz innych rozwiązań dla produkcji, rozpoczął szeroką kampanię kierowaną do producentów branży spożywczej i FMCG. W ramach działań podejmowane będą zagadnienia związane z optymalizacją procesów produkcyjnych specyficznych dla zakładów tych sektorów.


Kampania przebiega pod hasłem „MESOZOIK. Nowa era produkcji”, nawiązującym do wykorzystania systemów MES, jako skutecznego narzędzia pozwalającego nie tylko zwiększyć produktywność zakładu, ale także zbudować nowego rodzaju przewagę konkurencyjną.

– Funkcjonujemy w czasach trudnych dla produkcji. Po serii kryzysów wszyscy oczekiwaliśmy ożywienia, tymczasem z rynku napływają niepokojące sygnały o znacznym zmniejszeniu czy wręcz ponownym załamaniu sektora produkcji. W tej sytuacji odwaga i wizja zdigitalizowanych procesów odegra jeszcze większą rolę w rozwoju przedsiębiorstw – mówi Tomasz Zieliński, prezes spółki Queris i dodaje – Motyw kampanii nieprzypadkowo nawiązuje do zmiany epoki, ponieważ żyjemy w czasach zupełnie innych niż te, do których byliśmy przyzwyczajeni jeszcze kilka lat temu.

Analogię do dziejów Ziemi dostawca rozwiązań IT uzasadnia również tym, że samo wdrożenie systemu MES to dla firmy często wydarzenie przełomowe. Zmienia się kultura pracy, rośnie wydajność produkcji, a producenci sektora FMCG mogą za jego pomocą zidentyfikować rzeczywiste wąskie gardła produkcji i znacznie zwiększyć jej strumień.

Chociaż kampania skierowana jest głównie do firm branży spożywczej i FMCG, to promowany system Queris MES z powodzeniem wykorzystują także producenci innych sektorów.

Działania promocyjne skupiają się na zwiększaniu produktywności i zysków z produkcji za pomocą systemu MES (z ang. Manufacturing Execution System). Aspekty zmiany podejścia do procesów wytwarzania, optymalizacji produkcji i zwiększania zyskowności przedstawiono w interesujący sposób, wplatając je w terminologię charakterystyczną dla opisów historii Ziemi.

Punktem kulminacyjnym dla każdej zainteresowanej firmy jest indywidualna wyprawa do Parku Piekarskiego. Czym jest, jakie atrakcje czekają na uczestników i jak się na nią dostać można sprawdzić na dedykowanej stronie kampanii – MESOZOIK. Nowa era produkcji - https://queris.pl/nowa-era-produkcji/

Kampania będzie realizowana poprzez działania online, aktywność w social mediach, publikacje na portalach branżowych oraz promocję outdoorową w ramach wizyt w Parku Piekarskim. Za koncepcję kreatywną kampanii i koordynację jej realizacji odpowiada agencja Cucaburra.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.