Komunikaty PR

Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"

2024-05-07  |  13:30
Biuro prasowe

Producent i dostawca systemu Queris MES oraz innych rozwiązań dla produkcji, rozpoczął szeroką kampanię kierowaną do producentów branży spożywczej i FMCG. W ramach działań podejmowane będą zagadnienia związane z optymalizacją procesów produkcyjnych specyficznych dla zakładów tych sektorów.


Kampania przebiega pod hasłem „MESOZOIK. Nowa era produkcji”, nawiązującym do wykorzystania systemów MES, jako skutecznego narzędzia pozwalającego nie tylko zwiększyć produktywność zakładu, ale także zbudować nowego rodzaju przewagę konkurencyjną.

– Funkcjonujemy w czasach trudnych dla produkcji. Po serii kryzysów wszyscy oczekiwaliśmy ożywienia, tymczasem z rynku napływają niepokojące sygnały o znacznym zmniejszeniu czy wręcz ponownym załamaniu sektora produkcji. W tej sytuacji odwaga i wizja zdigitalizowanych procesów odegra jeszcze większą rolę w rozwoju przedsiębiorstw – mówi Tomasz Zieliński, prezes spółki Queris i dodaje – Motyw kampanii nieprzypadkowo nawiązuje do zmiany epoki, ponieważ żyjemy w czasach zupełnie innych niż te, do których byliśmy przyzwyczajeni jeszcze kilka lat temu.

Analogię do dziejów Ziemi dostawca rozwiązań IT uzasadnia również tym, że samo wdrożenie systemu MES to dla firmy często wydarzenie przełomowe. Zmienia się kultura pracy, rośnie wydajność produkcji, a producenci sektora FMCG mogą za jego pomocą zidentyfikować rzeczywiste wąskie gardła produkcji i znacznie zwiększyć jej strumień.

Chociaż kampania skierowana jest głównie do firm branży spożywczej i FMCG, to promowany system Queris MES z powodzeniem wykorzystują także producenci innych sektorów.

Działania promocyjne skupiają się na zwiększaniu produktywności i zysków z produkcji za pomocą systemu MES (z ang. Manufacturing Execution System). Aspekty zmiany podejścia do procesów wytwarzania, optymalizacji produkcji i zwiększania zyskowności przedstawiono w interesujący sposób, wplatając je w terminologię charakterystyczną dla opisów historii Ziemi.

Punktem kulminacyjnym dla każdej zainteresowanej firmy jest indywidualna wyprawa do Parku Piekarskiego. Czym jest, jakie atrakcje czekają na uczestników i jak się na nią dostać można sprawdzić na dedykowanej stronie kampanii – MESOZOIK. Nowa era produkcji - https://queris.pl/nowa-era-produkcji/

Kampania będzie realizowana poprzez działania online, aktywność w social mediach, publikacje na portalach branżowych oraz promocję outdoorową w ramach wizyt w Parku Piekarskim. Za koncepcję kreatywną kampanii i koordynację jej realizacji odpowiada agencja Cucaburra.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.