Rama Używaj jak M@sło 100% naturalna, 100% roślinna i 100% funkcjonalna
Upfield, lider światowego rynku żywności roślinnej, wprowadza do sklepów w Polsce kolejną nowość: 100% naturalną, 100% roślinną i 100% funkcjonalną Ramę Używaj Jak M@sło. To wyjątkowa, roślinna alternatywa dla produktów odzwierzęcych ze względu na swoje uniwersalne zastosowanie, doskonały smak i mniejszy ślad węglowy. Rama Używaj Jak M@sło jest idealna do smarowania, gotowania i pieczenia. Ambasadorką roślinnego produktu Upfield jest Daria Ładocha, kulinarna ekspertka i pasjonatka zdrowego jedzenia, która poleca nową Ramę zamiast tradycyjnego masła.
Konsumenci coraz bardziej świadomie podchodzą do swojej diety, ograniczając spożywanie produktów odzwierzęcych. Wciąż rośnie zapotrzebowanie na roślinne alternatywy dla nabiału. Poszukują ich na półkach sklepowych nie tylko weganie i fleksitarianie, lecz także szerokie grono konsumentów z nietolerancją laktozy czy innymi alergiami pokarmowymi[1]. Już 12% Polaków nie pije mleka i nie spożywa produktów mlecznych[2], a 40% konsumentów poszukuje alternatyw dla nabiału bazujących wyłącznie na roślinach.
Po Rama Crema, która jest roślinną alternatywą dla śmietany z mleka krowiego, wprowadzamy na polski rynek Rama Używaj Jak M@sło. Stawiamy na roślinną przyszłość i chcemy wyeliminować wszystkie zwierzęce składniki z naszych produktów. – potwierdza Vassilen Tzanov, Dyrektor Generalny Upfield w Europie Środkowo-Wschodniej i Południowej.
Używaj jak masło – w trosce o zdrowie i planetę
Firma Upfield, która od lat z sukcesem odpowiada na zmieniające się potrzeby konsumentów, stawia kolejny krok na drodze do roślinnej przyszłości. Rama Używaj Jak M@sło to produkt doskonale oddający właściwości tradycyjnego masła, a jednocześnie wegański, oparty jedynie na naturalnych składnikach, bez nabiału, konserwantów i oleju palmowego. Jak wszystkie inne produkty Upfield także i ta nowość jest wolna od szkodliwych dla zdrowia kwasów tłuszczowych „trans”.
Wyjątkowa receptura Rama Używaj Jak M@sło sprawia, że świetnie sprawdza się ona w każdej potrawie, w której do tej pory używaliśmy masła: podczas gotowania, smażenia i pieczenia.
Co więcej, Rama Używaj Jak M@sło smakuje tak dobrze, a jednocześnie jej proces powstawania ma o 82% mniejszy wpływ na klimat niż produkcja tradycyjnego masła[3]. Jest więc doskonałym wyborem zarówno dla wegetarian, wegan, osób z nietolerancją składników pochodzenia zwierzęcego, jak i dla tych, którym zależy na środowisku naturalnym.
„Zamiast tradycyjnego masła? Spróbowałam i wybieram Ramę!”
Ramę Używaj Jak M@sło do swojej kuchni wprowadziła znawczyni zdrowej żywności, Daria Ładocha. Poleca ją jako doskonałą alternatywę dla tradycyjnego masła. „Jeśli do tej pory Twoim pierwszym wyborem podczas przygotowania risotto, dań jednogarnkowych czy smażonych warzyw było masło, czas na zmianę! Przekonasz się bowiem, że nowa Rama Używaj Jak M@sło w tych daniach sprawdzi się idealnie. Uzyskamy ten sam maślany smak, kremowość risotta, chrupkość warzyw”, mówi Daria Ładocha. Przygotowała ona przepisy z użyciem Ramy Używaj Jak M@sło, które podkreślają funkcjonalność i uniwersalność nowego produktu.
Rama Używaj Jak M@sło, kostka 250 g. Zawiera 79% tłuszczu. Doskonała zarówno do smarowania, gotowania i pieczenia.
Cena sugerowana: 4,99 zł
Rama Używaj Jak M@sło, kostka 250 g z oliwą z oliwek. Zawiera 79% tłuszczu. Doskonała zarówno do smarowania, gotowania, jak i pieczenia.
Cena sugerowana: 4,99 zł
Rama Używaj Jak M@sło z dodatkiem soli. Opakowanie 200 g. Zawiera 79% tłuszczu. Cechuje ją uniwersalne zastosowanie - idealna do smarowania i gotowania.
Cena sugerowana: 4,99 zł
Rama Używaj Jak M@sło z oliwą z oliwek. Opakowanie 200 g. Zawiera 79% tłuszczu. Cechuje ją uniwersalne zastosowanie - idealna do smarowania i gotowania.
Cena sugerowana: 4,99 zł
Będzie głośno o nowej Ramie Używaj Jak M@sło
Wprowadzeniu nowego roślinnego produktu towarzyszy szeroka i intensywna kampania mediowa z udziałem Darii Ładochy, ekspertki i edukatorki kulinarnej. Upfield wspiera nowość m.in. w telewizji, w social mediach oraz w przestrzeni sklepów, w których pojawiają się liczne materiały POS. Zaplanowane zostały także działania PR.
Reklama TV: https://www.youtube.com/watch?v=GBvV6VGvspE.
---------------------
Upfield w Polsce:
Upfield to producent żywności pochodzenia roślinnego. W Polsce firma zatrudnia ponad 600 osób. Większość stanowią pracownicy fabryki Upfield w Katowicach, z której świeża Delma, Flora, Rama i Kasia oraz wiele innych produktów z naturalnych olejów roślinnych trafia do sklepów nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Produkty Upfield są również wykorzystywane przez szefów kuchni w ponad 6000 polskich restauracjach i hotelach (dane za 2019 r.).
Roślinne produkty Upfield:
- nie zawierają częściowo utwardzonych olejów, które są źródłem szkodliwych tłuszczów „trans”,
- nie zawierają cholesterolu,
- mogą stanowić źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie ze względu na swoje roślinne pochodzenie,
- są alternatywą dla masła z krowiego mleka,
- mogą zawierać nawet do 80% mniej tłuszczów nasyconych (w zależności od produktu),
- bazują na olejach roślinnych, które są bogate w Omega 3 i Omega 6.
Więcej: Upfield Polska - YouTube
Upfield na świecie:
Jako firma Upfield dążymy do tego, by oferując produkty roślinne o wyjątkowym smaku, tworzone z odpowiedzialnym podejściem do naszej planety, czynić ludzi zdrowszymi i szczęśliwszymi. Upfield jest numerem 1 wśród producentów roślinnych produktów do smarowania i serów, oferującym konsumentom na całym świecie asortyment ponad 100 doskonale znanych marek, takich jak m.in. Flora™, Rama, Blue Band, ProActiv, Becel, I Can't Believe It's Not Butter, Country Crock i Violife®. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 95 krajach i posiadamy 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Od 1871 roku tworzymy kategorię produktów do smarowania, korzystając z wieloletniego doświadczenia i wiedzy specjalistów do spraw żywienia. Koncentrujemy się na dostarczaniu zdrowych roślinnych produktów najwyższej jakości o świetnym smaku. W ten sposób realizujemy naszą misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Więcej informacji: www.upfield.com
[1] RAPORT Z BADAŃ OPINII PUBLICZNEJ 2019 Roślinniejemy. Panel Ariadna | Maj 2019, ProVeg 2018 *W ciągu miesiąca poprzedzającego badanie.
[2] RAPORT Z BADAŃ OPINII PUBLICZNEJ 2019 Roślinniejemy. Panel Ariadna | Maj 2019, ProVeg 2018 *W ciągu miesiąca poprzedzającego badanie.
[3] Narzędzie do oceny cyklu życia (opracowane przez Quantis) porównujące markę RAMA i masło w Polsce (2022). Patrz https://www.rama.com/pl-pl.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.