Roślinna Instalacja Sferyczna w Lublinie na 75-lecie Herbapolu-Lublin
Świętując w tym roku 75. urodziny, Herbapol-Lublin szeroko podkreśla główne wartości firmy, którymi są przywiązanie i szacunek do natury, a także docenianie jej bogatych zasobów. Służą temu zarówno kampanie wizerunkowe czy promujące tworzone z naturalnych składników produkty, jak i okolicznościowe akcje, w tym m.in. stworzenie wirtualnego zielnika www.ogrod-herbapol.com.pl. – Już od 75 lat jesteśmy zakochani w naturze z wzajemnością i właśnie pod tym hasłem obchodzimy nasze urodziny – mówi Anna Radowicka, PR & Social Media Manager w Herbapolu-Lublin S.A. - Program ich świętowania jest naprawdę bogaty, a teraz mamy dla konsumentów kolejną niespodziankę, czyli Roślinną Instalację Sferyczną. Powstała ona w Lublinie, naszym „rodzinnym” mieście, bo zgodnie z naszą strategią CSR, zawsze chcemy być też blisko społeczności lokalnych.
Instalacja w kształcie sfery to przestrzenny ogród społeczny, którego ściany złożone są z donic obsadzonych różnorodnymi roślinami. Odwiedzający mogą wejść do środka i zanurzyć się w zapachach ziół, doświadczając unikalnych doznań sensorycznych.
Grow Room, bo tak nazywa się ta instalacja, to innowacyjna koncepcja rolnictwa miejskiego, opracowana m.in. przez architektów Sine Lindholm i Mads-Ulrik Husum. Ideą Grow Roomu jest eksploracja architektury produkującej żywność, która umożliwia ludziom uprawę roślin w domu, biurze lub wspólnych przestrzeniach publicznych. Pierwszy raz Grow Room został zaprezentowany na Targach Sztuki CHART w Kopenhadze w 2016 roku.
- Zapraszamy do odwiedzenia naszego Grow Roomu, który będzie dostępny przez całe lato, do końca września – mówi Anna Radowicka, PR & Social Media Manager w Herbapolu-Lublin S.A. – Zachęcamy, by być blisko natury każdego dnia, a wizyta w tym wyjątkowym przestrzennym ogrodzie to kolejna okazja, by poczuć niezwykły związek z przyrodą
Grow Room znajduje się na lubelskim Placu Króla Władysława Łokietka 1, od strony ulicy Lubartowskiej.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.