Roślinna Instalacja Sferyczna w Lublinie na 75-lecie Herbapolu-Lublin
Świętując w tym roku 75. urodziny, Herbapol-Lublin szeroko podkreśla główne wartości firmy, którymi są przywiązanie i szacunek do natury, a także docenianie jej bogatych zasobów. Służą temu zarówno kampanie wizerunkowe czy promujące tworzone z naturalnych składników produkty, jak i okolicznościowe akcje, w tym m.in. stworzenie wirtualnego zielnika www.ogrod-herbapol.com.pl. – Już od 75 lat jesteśmy zakochani w naturze z wzajemnością i właśnie pod tym hasłem obchodzimy nasze urodziny – mówi Anna Radowicka, PR & Social Media Manager w Herbapolu-Lublin S.A. - Program ich świętowania jest naprawdę bogaty, a teraz mamy dla konsumentów kolejną niespodziankę, czyli Roślinną Instalację Sferyczną. Powstała ona w Lublinie, naszym „rodzinnym” mieście, bo zgodnie z naszą strategią CSR, zawsze chcemy być też blisko społeczności lokalnych.
Instalacja w kształcie sfery to przestrzenny ogród społeczny, którego ściany złożone są z donic obsadzonych różnorodnymi roślinami. Odwiedzający mogą wejść do środka i zanurzyć się w zapachach ziół, doświadczając unikalnych doznań sensorycznych.
Grow Room, bo tak nazywa się ta instalacja, to innowacyjna koncepcja rolnictwa miejskiego, opracowana m.in. przez architektów Sine Lindholm i Mads-Ulrik Husum. Ideą Grow Roomu jest eksploracja architektury produkującej żywność, która umożliwia ludziom uprawę roślin w domu, biurze lub wspólnych przestrzeniach publicznych. Pierwszy raz Grow Room został zaprezentowany na Targach Sztuki CHART w Kopenhadze w 2016 roku.
- Zapraszamy do odwiedzenia naszego Grow Roomu, który będzie dostępny przez całe lato, do końca września – mówi Anna Radowicka, PR & Social Media Manager w Herbapolu-Lublin S.A. – Zachęcamy, by być blisko natury każdego dnia, a wizyta w tym wyjątkowym przestrzennym ogrodzie to kolejna okazja, by poczuć niezwykły związek z przyrodą
Grow Room znajduje się na lubelskim Placu Króla Władysława Łokietka 1, od strony ulicy Lubartowskiej.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.