Roślinna Instalacja Sferyczna w Lublinie na 75-lecie Herbapolu-Lublin
Świętując w tym roku 75. urodziny, Herbapol-Lublin szeroko podkreśla główne wartości firmy, którymi są przywiązanie i szacunek do natury, a także docenianie jej bogatych zasobów. Służą temu zarówno kampanie wizerunkowe czy promujące tworzone z naturalnych składników produkty, jak i okolicznościowe akcje, w tym m.in. stworzenie wirtualnego zielnika www.ogrod-herbapol.com.pl. – Już od 75 lat jesteśmy zakochani w naturze z wzajemnością i właśnie pod tym hasłem obchodzimy nasze urodziny – mówi Anna Radowicka, PR & Social Media Manager w Herbapolu-Lublin S.A. - Program ich świętowania jest naprawdę bogaty, a teraz mamy dla konsumentów kolejną niespodziankę, czyli Roślinną Instalację Sferyczną. Powstała ona w Lublinie, naszym „rodzinnym” mieście, bo zgodnie z naszą strategią CSR, zawsze chcemy być też blisko społeczności lokalnych.
Instalacja w kształcie sfery to przestrzenny ogród społeczny, którego ściany złożone są z donic obsadzonych różnorodnymi roślinami. Odwiedzający mogą wejść do środka i zanurzyć się w zapachach ziół, doświadczając unikalnych doznań sensorycznych.
Grow Room, bo tak nazywa się ta instalacja, to innowacyjna koncepcja rolnictwa miejskiego, opracowana m.in. przez architektów Sine Lindholm i Mads-Ulrik Husum. Ideą Grow Roomu jest eksploracja architektury produkującej żywność, która umożliwia ludziom uprawę roślin w domu, biurze lub wspólnych przestrzeniach publicznych. Pierwszy raz Grow Room został zaprezentowany na Targach Sztuki CHART w Kopenhadze w 2016 roku.
- Zapraszamy do odwiedzenia naszego Grow Roomu, który będzie dostępny przez całe lato, do końca września – mówi Anna Radowicka, PR & Social Media Manager w Herbapolu-Lublin S.A. – Zachęcamy, by być blisko natury każdego dnia, a wizyta w tym wyjątkowym przestrzennym ogrodzie to kolejna okazja, by poczuć niezwykły związek z przyrodą
Grow Room znajduje się na lubelskim Placu Króla Władysława Łokietka 1, od strony ulicy Lubartowskiej.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.