Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
W ramach trwającej kampanii Mieszanka Krakowska jest promowana w formie reklam outdoor (nośniki citylight w największych polskich miastach) i digital oraz poprzez aktywacje i materiały POS w punktach sprzedaży.
Reklamę online Mieszanki Krakowskiej można już zobaczyć na stronach partnerskich Googla oraz w sieci reklamowej Meta (Facebook, Instagram). Wawel przygotował dwie wersje animacji promujące Mieszankę Krakowską na okrągło i Mieszankę Krakowską tradycyjną. Mieszanka Krakowska w tradycyjnym kształcie dostępna jest o smaku: cytryny, pomarańczy, maliny i ananasa oraz w wersji na okrągło o smaku: ananasowym, malinowym i pomarańczowym. Cała linia galaretek powstaje zgodnie z założeniami projektu Dobre Składniki - oznacza to, że ich skład jest krótki i prosty, zawierają naturalne aromaty, soki owocowe i roślinną substancję żelującą - agar.
Klasyczną wersję galaretek w czekoladzie można kupić na wagę i w różnych rozmiarach opakowań m.in. w poręcznych torebkach o wadze 245 g. Mieszanka Krakowska na okrągło dostępna jest w autorskich modułach sprzedaży na wagę - Królestwo Dobrego Smaku. Moduły te wpływają na dostępność produktów i ich wysoką rotację, zapewniając właściwą jakość zgodnie z zasadą FIFO (first in - first out), dzięki czemu produkty zachowują odpowiednią jakość i smak.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Lekko, kampanię digital realizuje agencja Promo Traffic, a działania PR prowadzi agencja Great Minds.
Link do animacji:
https://www.youtube.com/watch?v=XR4TI9Enl98
https://www.youtube.com/watch?v=fcU4-IvZ0hM

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.