Sokołów promuje sport wśród najmłodszych
To druga edycja tych rozgrywek, organizowanych przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Tegoroczne eliminacje, które są prowadzone w województwie mazowieckim, już wystartowały, a ich wielki finał – z udziałem Łukasza Fabiańskiego, ambasadora Akademii Sokolika – odbędzie się 11 czerwca na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie.
Promocja zdrowego trybu życia jest na stałe wpisana do realizowanej przez firmę Sokołów strategii CSR. – Prowadzimy szeroką edukację w tym zakresie, podkreślając, iż aktywność fizyczna połączona z odpowiednio zbilansowaną, pełnowartościową dietą stanowią filary zdrowego trybu życia – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – W szczególny sposób kierujemy ten przekaz do najmłodszych. Najlepszy efekt przynoszą naszym zdaniem te działania, dzięki którym mają oni możliwość osobistego zaangażowania się w ulubione formy sportu – a taką dyscypliną jest bez wątpienia piłka nożna. Dlatego już po raz drugi, jako sponsor tytularny, wspieramy organizację turnieju Sokoliki Cup.
Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci w kategorii U-10 (czyli aktualnie dla rocznika 2013), organizowany przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Udział w nim jest bezpłatny, a na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. Obecnie trwają eliminacje do turnieju, prowadzone pod hasłem „Graj o marzenia”, w 8 lokalizacjach województwa mazowieckiego – Grójcu, Karczewie, Płocku, Łomiankach, Sokołowie Podlaskim, Serocku, Przasnyszu i Komorowie. Wielki finał rozgrywek odbędzie się 11 czerwca na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie. To wydarzenie połączone będzie z rodzinnym piknikiem, a sportowym emocjom towarzyszyć będzie wiele innych atrakcji, przygotowanych z myślą o młodych kibicach.
To już druga edycja rozgrywek „Sokoliki Cup”. Ubiegłoroczna, pierwsza edycja cieszyła się dużym zainteresowaniem. Wzięło w niej udział ponad 120 drużyn, czyli blisko 1 700 młodych sportowców. Do turnieju głównego zakwalifikowało się 16 drużyn. Finałowe spotkania rozegrane zostały na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie, a na ich uczestników czekały nie tylko ogromne sportowe emocje, ale i niespodzianka – ich zmagania wspierał bowiem obecny podczas wydarzenia znakomity piłkarz i wielka osobowość świata sportu, Łukasz Fabiański, ambasador Akademii Sokolika. Nie zabraknie go również podczas tegorocznego finału.
Prezes Zarządu Sokołów S.A., Bogusław Miszczuk podkreśla: Pełnowartościowa, odpowiednio skomponowana codzienna dieta dostarcza sił i energii niezbędnych do aktywności fizycznej. Dlatego nasze Sokoliki – czyli przekąski mięsne o czystym składzie, wysokiej mięsności i odpowiedniej zawartości białka - tak idealnie pasują do wydarzenia, jakim jest turniej Sokoliki Cup. Przekonujemy, że warto grać o marzenia i wspieramy w tym najmłodszych adeptów piłki nożnej. Sokoliki Cup to szansa na wspaniałą, sportową przygodę i pełną pozytywnych emocji rywalizację, jak i najlepsza zachęta do zdrowego trybu życia.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.