Komunikaty PR

Sokołów promuje sport wśród najmłodszych

2023-05-16  |  11:45
Biuro prasowe

To druga edycja tych rozgrywek, organizowanych przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Tegoroczne eliminacje, które są prowadzone w województwie mazowieckim, już wystartowały, a ich wielki finał – z udziałem Łukasza Fabiańskiego, ambasadora Akademii Sokolika – odbędzie się 11 czerwca na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie.

Promocja zdrowego trybu życia jest na stałe wpisana do realizowanej przez firmę Sokołów strategii CSR. – Prowadzimy szeroką edukację w tym zakresie, podkreślając, iż aktywność fizyczna połączona z odpowiednio zbilansowaną, pełnowartościową dietą stanowią filary zdrowego trybu życia – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – W szczególny sposób kierujemy ten przekaz do najmłodszych. Najlepszy efekt przynoszą naszym zdaniem te działania, dzięki którym mają oni możliwość osobistego zaangażowania się w ulubione formy sportu – a taką dyscypliną jest bez wątpienia piłka nożna. Dlatego już po raz drugi, jako sponsor tytularny, wspieramy organizację turnieju Sokoliki Cup.

Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci w kategorii U-10 (czyli aktualnie dla rocznika 2013), organizowany przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Udział w nim jest bezpłatny, a na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. Obecnie trwają eliminacje do turnieju, prowadzone pod hasłem „Graj o marzenia”, w 8 lokalizacjach województwa mazowieckiego – Grójcu, Karczewie, Płocku, Łomiankach, Sokołowie Podlaskim, Serocku, Przasnyszu i Komorowie. Wielki finał rozgrywek odbędzie się 11 czerwca na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie. To wydarzenie połączone będzie z rodzinnym piknikiem, a sportowym emocjom towarzyszyć będzie wiele innych atrakcji, przygotowanych z myślą o młodych kibicach.

To już druga edycja rozgrywek „Sokoliki Cup”. Ubiegłoroczna, pierwsza edycja cieszyła się dużym zainteresowaniem. Wzięło w niej udział ponad 120 drużyn, czyli blisko 1 700 młodych sportowców. Do turnieju głównego zakwalifikowało się 16 drużyn. Finałowe spotkania rozegrane zostały na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie, a na ich uczestników czekały nie tylko ogromne sportowe emocje, ale i niespodzianka – ich zmagania wspierał bowiem obecny podczas wydarzenia znakomity piłkarz i wielka osobowość świata sportu, Łukasz Fabiański, ambasador Akademii Sokolika. Nie zabraknie go również podczas tegorocznego finału.

Prezes Zarządu Sokołów S.A., Bogusław Miszczuk podkreśla: Pełnowartościowa, odpowiednio skomponowana codzienna dieta dostarcza sił i energii niezbędnych do aktywności fizycznej. Dlatego nasze Sokoliki – czyli przekąski mięsne o czystym składzie, wysokiej mięsności i odpowiedniej zawartości białka - tak idealnie pasują do wydarzenia, jakim jest turniej Sokoliki Cup. Przekonujemy, że warto grać o marzenia i wspieramy w tym najmłodszych adeptów piłki nożnej. Sokoliki Cup to szansa na wspaniałą, sportową przygodę i pełną pozytywnych emocji rywalizację, jak i najlepsza zachęta do zdrowego trybu życia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.