Komunikaty PR

Sokołów rozwija sieć Sklepów Własnych

2021-03-30  |  18:00
Biuro prasowe

Priorytetem firmy jest nie tylko poszerzanie dostępu do pełnego asortymentu, lecz także gwarancja bezpiecznych zakupów. Sokołów prowadzi również sprzedaż wyrobów firmowych drogą online oraz oferuje możliwość zakupów poprzez opcję „call&collect”.

Bezpieczeństwo i szeroka dostępność

Rozbudowa sieci sklepów firmowych to jeden z istotnych punktów strategii rozwoju Grupy Sokołów. – Od lat systematycznie pracujemy nad tym, by sokołowskie wyroby były jak najlepiej dostępne dla konsumentów – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Już teraz dysponujemy największą siecią specjalistycznych delikatesów mięsnych, a w nadchodzącym roku planujemy uruchomienie kolejnych punktów. Do końca roku kalendarzowego planujemy otworzyć 28 kolejnych sklepów.

Jak podkreśla Bogusław Miszczuk, w sklepach Sokołów i Gzella zawsze przestrzegane były wysokie standardy bezpieczeństwa, a w obliczu pandemii stały się one jeszcze bardziej rygorystyczne i zapewniają najwyższy reżim sanitarny. – Nasze placówki dają gwarancję bezpiecznych zakupów, a restrykcyjne zasady są w pełni przestrzegane przez personel  – mówi Bogusław Miszczuk. – Wszystkie punkty sprzedaży zostały wyposażone w osłonę ochronną z pleksi, a ekspedientki zawsze mają maseczki. Oczywiście umożliwiamy dokonywanie płatności zbliżeniowych i zachęcamy do takiej formy. Co ważne, nasze placówki są często zlokalizowane poza centrami handlowymi, co pozwala uniknąć większych skupisk ludzi.

Firma wprowadziła również możliwość zakupów poprzez opcję „call & collect”. Zamówienie można złożyć drogą telefoniczną, zostanie ono skompletowane, a gotowe wystarczy odebrać w sklepie.

Bogaty asortyment – również online

Zakupy w sklepach firmowych to wygodny dostęp do pełnego asortymentu, jak również gwarancja jakości i świeżości. Tu mięso jest dostarczane prosto z hurtowni Sokołowa, klienci mają zatem możliwość zakupu bezpośrednio od producenta. W sklepach Sokołów oraz sklepach Gzella dostępne są zarówno świeże mięso – wieprzowe, wołowe, cielęce oraz drobiowe, jak również szeroki wybór najwyższej klasy wędlin oraz produktów roślinnych z linii Z Gruntu Dobre. – W naszych sklepach klienci mogą zaopatrzyć się również w produkty niezbędne do przygotowania tradycyjnych, wielkanocnych dań – mówi Bogusław Miszczuk. – Regularnie przeprowadzamy akcje promocyjne, które obowiązują tylko w naszych firmowych punktach sprzedaży. Konsumenci w prosty sposób mogą znaleźć najbliższy sklep na naszej stronie internetowej, w zakładce Nasze sklepy, gdzie dostępne są aktualne dane na temat sieci sklepów Sokołów oraz sklepów Gzella.

Wychodząc naprzeciw aktualnym oczekiwaniom konsumentów Sokołów uruchomił sklep firmowy online. Zamówienia z dostawą do domu są obecnie realizowane na określonym obszarze Warszawy. Rozwiązanie to gwarantuje wygodę i bezpieczeństwo, oszczędność czasu, a także dostęp do szerokiego wyboru firmowych wyrobów. Informacje na temat zamówień online są dostępne na stronie online.sokolow.pl.

   

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.