Komunikaty PR

Sokołów rozwija sieć Sklepów Własnych

2021-03-30  |  18:00
Biuro prasowe

Priorytetem firmy jest nie tylko poszerzanie dostępu do pełnego asortymentu, lecz także gwarancja bezpiecznych zakupów. Sokołów prowadzi również sprzedaż wyrobów firmowych drogą online oraz oferuje możliwość zakupów poprzez opcję „call&collect”.

Bezpieczeństwo i szeroka dostępność

Rozbudowa sieci sklepów firmowych to jeden z istotnych punktów strategii rozwoju Grupy Sokołów. – Od lat systematycznie pracujemy nad tym, by sokołowskie wyroby były jak najlepiej dostępne dla konsumentów – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Już teraz dysponujemy największą siecią specjalistycznych delikatesów mięsnych, a w nadchodzącym roku planujemy uruchomienie kolejnych punktów. Do końca roku kalendarzowego planujemy otworzyć 28 kolejnych sklepów.

Jak podkreśla Bogusław Miszczuk, w sklepach Sokołów i Gzella zawsze przestrzegane były wysokie standardy bezpieczeństwa, a w obliczu pandemii stały się one jeszcze bardziej rygorystyczne i zapewniają najwyższy reżim sanitarny. – Nasze placówki dają gwarancję bezpiecznych zakupów, a restrykcyjne zasady są w pełni przestrzegane przez personel  – mówi Bogusław Miszczuk. – Wszystkie punkty sprzedaży zostały wyposażone w osłonę ochronną z pleksi, a ekspedientki zawsze mają maseczki. Oczywiście umożliwiamy dokonywanie płatności zbliżeniowych i zachęcamy do takiej formy. Co ważne, nasze placówki są często zlokalizowane poza centrami handlowymi, co pozwala uniknąć większych skupisk ludzi.

Firma wprowadziła również możliwość zakupów poprzez opcję „call & collect”. Zamówienie można złożyć drogą telefoniczną, zostanie ono skompletowane, a gotowe wystarczy odebrać w sklepie.

Bogaty asortyment – również online

Zakupy w sklepach firmowych to wygodny dostęp do pełnego asortymentu, jak również gwarancja jakości i świeżości. Tu mięso jest dostarczane prosto z hurtowni Sokołowa, klienci mają zatem możliwość zakupu bezpośrednio od producenta. W sklepach Sokołów oraz sklepach Gzella dostępne są zarówno świeże mięso – wieprzowe, wołowe, cielęce oraz drobiowe, jak również szeroki wybór najwyższej klasy wędlin oraz produktów roślinnych z linii Z Gruntu Dobre. – W naszych sklepach klienci mogą zaopatrzyć się również w produkty niezbędne do przygotowania tradycyjnych, wielkanocnych dań – mówi Bogusław Miszczuk. – Regularnie przeprowadzamy akcje promocyjne, które obowiązują tylko w naszych firmowych punktach sprzedaży. Konsumenci w prosty sposób mogą znaleźć najbliższy sklep na naszej stronie internetowej, w zakładce Nasze sklepy, gdzie dostępne są aktualne dane na temat sieci sklepów Sokołów oraz sklepów Gzella.

Wychodząc naprzeciw aktualnym oczekiwaniom konsumentów Sokołów uruchomił sklep firmowy online. Zamówienia z dostawą do domu są obecnie realizowane na określonym obszarze Warszawy. Rozwiązanie to gwarantuje wygodę i bezpieczeństwo, oszczędność czasu, a także dostęp do szerokiego wyboru firmowych wyrobów. Informacje na temat zamówień online są dostępne na stronie online.sokolow.pl.

   

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu Biuro prasowe
2024-11-26 | 03:22

Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu

Gdy słyszysz „Knorr”, myślisz o kostkach bulionowych, Gorącym Kubku, gotowych daniach typu fix i sosach sałatkowych. Marka Knorr, znana i ceniona na całym świecie, ma już 186
Przemysł spożywczy Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
2024-11-19 | 14:00

Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce

  Lantmannen Unibake, wiodący dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie działalności w Polsce. W tym czasie wprowadził na rynek szereg innowacyjnych produktów,
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.