Sokołów wspólnie z Łukaszem Fabiańskim promuje sport wśród najmłodszych
Zwieńczeniem rozgrywek był wielki finał, rozegrany w minioną niedzielę 11 czerwca na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie. Podczas wydarzenia nie zabrakło sportowych emocji ani dobrej zabawy, a młodych adeptów futbolu do gry zagrzewał również Łukasz Fabiański – znakomity bramkarz i reprezentant Polski, a jednocześnie ambasador Akademii Sokolika.
Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci w kategorii U-10 (czyli aktualnie dla rocznika 2013), organizowany przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Jako sponsor tytularny już po raz drugi aktywnie wspierała go firma Sokołów, producent linii Sokoliki, stworzonej z myślą o potrzebach żywieniowych najmłodszych. – Ubiegłoroczna, pierwsza edycja Sokoliki Cup zakończyła się wielkim sukcesem i wzbudziła niezwykle szerokie zainteresowanie wśród młodych zawodników – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – To znakomita i skuteczna forma promocji zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży, dlatego z pełnym przekonaniem podjęliśmy decyzję o zaangażowaniu się w organizację drugiej edycji turnieju. Cieszę się, że w ten sposób możemy realizować jeden z priorytetowych celów naszej strategii społecznej odpowiedzialności, zachęcając najmłodszych do aktywności fizycznej, połączonej z odpowiednio zbilansowaną dietą.
Eliminacje do tegorocznych rozgrywek odbyły się w 8 lokalizacjach województwa mazowieckiego – Grójcu, Karczewie, Płocku, Łomiankach, Sokołowie Podlaskim, Serocku, Przasnyszu i Komorowie oraz w województwie Podkarpackim i Wielkopolskim. Uczestniczyło w nich ponad 2 000 zawodników i zawodniczek, reprezentujących 144 drużyny. Do finału zakwalifikowało się 20 drużyn, które podjęły sportową rywalizację na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie. Ostatecznie triumfowała drużyna Drukarz Warszawa, pokonując w wielkim finale drużynę Beniaminka Radom wynikiem 3:1. Trzecie miejsce na podium przypadło zawodnikom Akademii KKS Lech Poznań.
Na wszystkich zwycięzców czekały atrakcyjne nagrody: bilety na mecz Polska-Niemcy, sprzęt sportowy, puchary i medale. Dodatkowo najlepsza drużyna otrzymała voucher na obóz piłkarski, a trzech najlepszych zawodników zgarnęło wyjątkowe upominki ufundowane przez Łukasza Fabiańskiego.
Dekoracji i wręczenia nagród dokonali Członkowie Zarządu Sokołów S.A., Prezes Mazowieckiego Związku Piłki Nożnej oraz ambasador Akademii Sokolika Łukasz Fabiański.
Łukasz Fabiański, utytułowany bramkarz i wieloletni reprezentant Polski, wspierał uczestników finału Sokoliki Cup jako ambasador Akademii Sokolika. Od wielu lat inspiruje on młodych sportowców do rozwijania swoich pasji. – Jestem pełen uznania dla zaangażowania i umiejętności wszystkich zawodników, biorących udział w finale – mówi Łukasz Fabiański. – Cieszę się, że Sokoliki Cup przyciągają tak wielu młodych miłośników futbolu, którzy z udziału w rozgrywkach mogą czerpać mnóstwo radości, satysfakcji i pozytywnych emocji. Jednocześnie chciałbym podkreślić, iż takie wydarzenia stanowią najlepszą i najbardziej efektywną zachętę do regularnej aktywności fizycznej, a chyba nikt nie ma wątpliwości, jak bardzo jest ona dziś potrzebna dzieciom i młodzieży.
Finałowi Sokoliki Cup towarzyszyły nie tylko sportowe emocje. Podczas wydarzenia nie zabrakło innych atrakcji dla dzieci – zabaw, konkursów, animacji. Wyjątkową atmosferę współtworzyły też występy muzyczne utalentowanych, młodych artystów – Ignacego i Natalii Zastępy.
Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A., zapewnia, że firma nadal będzie prowadzić działania w tym obszarze, skierowane do dzieci i młodzieży. – Najmłodsi są niezwykle wymagającą grupą – mówi Bogusław Miszczuk. – Jeśli chcemy skutecznie ich wspierać na drodze zdrowego rozwoju, musimy im zaproponować akcje, które spełnią ich oczekiwania, a Sokoliki Cup bez wątpienia są właśnie taką formą edukacji. Liczę na to, że w kolejnym roku ponownie zaprosimy do naszych rozgrywek wszystkich, którzy chcą rozwijać sportowe pasje i … grać o swoje marzenia.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.