Sokołów wspólnie z Łukaszem Fabiańskim promuje sport wśród najmłodszych
Zwieńczeniem rozgrywek był wielki finał, rozegrany w minioną niedzielę 11 czerwca na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie. Podczas wydarzenia nie zabrakło sportowych emocji ani dobrej zabawy, a młodych adeptów futbolu do gry zagrzewał również Łukasz Fabiański – znakomity bramkarz i reprezentant Polski, a jednocześnie ambasador Akademii Sokolika.
Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci w kategorii U-10 (czyli aktualnie dla rocznika 2013), organizowany przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Jako sponsor tytularny już po raz drugi aktywnie wspierała go firma Sokołów, producent linii Sokoliki, stworzonej z myślą o potrzebach żywieniowych najmłodszych. – Ubiegłoroczna, pierwsza edycja Sokoliki Cup zakończyła się wielkim sukcesem i wzbudziła niezwykle szerokie zainteresowanie wśród młodych zawodników – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – To znakomita i skuteczna forma promocji zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży, dlatego z pełnym przekonaniem podjęliśmy decyzję o zaangażowaniu się w organizację drugiej edycji turnieju. Cieszę się, że w ten sposób możemy realizować jeden z priorytetowych celów naszej strategii społecznej odpowiedzialności, zachęcając najmłodszych do aktywności fizycznej, połączonej z odpowiednio zbilansowaną dietą.
Eliminacje do tegorocznych rozgrywek odbyły się w 8 lokalizacjach województwa mazowieckiego – Grójcu, Karczewie, Płocku, Łomiankach, Sokołowie Podlaskim, Serocku, Przasnyszu i Komorowie oraz w województwie Podkarpackim i Wielkopolskim. Uczestniczyło w nich ponad 2 000 zawodników i zawodniczek, reprezentujących 144 drużyny. Do finału zakwalifikowało się 20 drużyn, które podjęły sportową rywalizację na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie. Ostatecznie triumfowała drużyna Drukarz Warszawa, pokonując w wielkim finale drużynę Beniaminka Radom wynikiem 3:1. Trzecie miejsce na podium przypadło zawodnikom Akademii KKS Lech Poznań.
Na wszystkich zwycięzców czekały atrakcyjne nagrody: bilety na mecz Polska-Niemcy, sprzęt sportowy, puchary i medale. Dodatkowo najlepsza drużyna otrzymała voucher na obóz piłkarski, a trzech najlepszych zawodników zgarnęło wyjątkowe upominki ufundowane przez Łukasza Fabiańskiego.
Dekoracji i wręczenia nagród dokonali Członkowie Zarządu Sokołów S.A., Prezes Mazowieckiego Związku Piłki Nożnej oraz ambasador Akademii Sokolika Łukasz Fabiański.
Łukasz Fabiański, utytułowany bramkarz i wieloletni reprezentant Polski, wspierał uczestników finału Sokoliki Cup jako ambasador Akademii Sokolika. Od wielu lat inspiruje on młodych sportowców do rozwijania swoich pasji. – Jestem pełen uznania dla zaangażowania i umiejętności wszystkich zawodników, biorących udział w finale – mówi Łukasz Fabiański. – Cieszę się, że Sokoliki Cup przyciągają tak wielu młodych miłośników futbolu, którzy z udziału w rozgrywkach mogą czerpać mnóstwo radości, satysfakcji i pozytywnych emocji. Jednocześnie chciałbym podkreślić, iż takie wydarzenia stanowią najlepszą i najbardziej efektywną zachętę do regularnej aktywności fizycznej, a chyba nikt nie ma wątpliwości, jak bardzo jest ona dziś potrzebna dzieciom i młodzieży.
Finałowi Sokoliki Cup towarzyszyły nie tylko sportowe emocje. Podczas wydarzenia nie zabrakło innych atrakcji dla dzieci – zabaw, konkursów, animacji. Wyjątkową atmosferę współtworzyły też występy muzyczne utalentowanych, młodych artystów – Ignacego i Natalii Zastępy.
Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A., zapewnia, że firma nadal będzie prowadzić działania w tym obszarze, skierowane do dzieci i młodzieży. – Najmłodsi są niezwykle wymagającą grupą – mówi Bogusław Miszczuk. – Jeśli chcemy skutecznie ich wspierać na drodze zdrowego rozwoju, musimy im zaproponować akcje, które spełnią ich oczekiwania, a Sokoliki Cup bez wątpienia są właśnie taką formą edukacji. Liczę na to, że w kolejnym roku ponownie zaprosimy do naszych rozgrywek wszystkich, którzy chcą rozwijać sportowe pasje i … grać o swoje marzenia.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.