Komunikaty PR

Sokołów wspólnie z Łukaszem Fabiańskim promuje sport wśród najmłodszych

2023-06-14  |  17:10
Biuro prasowe

Zwieńczeniem rozgrywek był wielki finał, rozegrany w minioną niedzielę 11 czerwca na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie. Podczas wydarzenia nie zabrakło sportowych emocji ani dobrej zabawy, a młodych adeptów futbolu do gry zagrzewał również Łukasz Fabiański – znakomity bramkarz i reprezentant Polski, a jednocześnie ambasador Akademii Sokolika.

Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci w kategorii U-10 (czyli aktualnie dla rocznika 2013), organizowany przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Jako sponsor tytularny już po raz drugi aktywnie wspierała go firma Sokołów, producent linii Sokoliki, stworzonej z myślą o potrzebach żywieniowych najmłodszych. – Ubiegłoroczna, pierwsza edycja Sokoliki Cup zakończyła się wielkim sukcesem i wzbudziła niezwykle szerokie zainteresowanie wśród młodych zawodników – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – To znakomita i skuteczna forma promocji zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży, dlatego z pełnym przekonaniem podjęliśmy decyzję o zaangażowaniu się w organizację drugiej edycji turnieju. Cieszę się, że w ten sposób możemy realizować jeden z priorytetowych celów naszej strategii społecznej odpowiedzialności, zachęcając najmłodszych do aktywności fizycznej, połączonej z odpowiednio zbilansowaną dietą.

Eliminacje do tegorocznych rozgrywek odbyły się w 8 lokalizacjach województwa mazowieckiego – Grójcu, Karczewie, Płocku, Łomiankach, Sokołowie Podlaskim, Serocku, Przasnyszu i Komorowie oraz w województwie Podkarpackim i Wielkopolskim. Uczestniczyło w nich ponad 2 000 zawodników i zawodniczek, reprezentujących 144 drużyny. Do finału zakwalifikowało się 20 drużyn, które podjęły sportową rywalizację na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie. Ostatecznie triumfowała drużyna Drukarz Warszawa, pokonując w wielkim finale drużynę Beniaminka Radom wynikiem 3:1. Trzecie miejsce na podium przypadło zawodnikom Akademii KKS Lech Poznań.

Na wszystkich zwycięzców czekały atrakcyjne nagrody: bilety na mecz Polska-Niemcy, sprzęt sportowy, puchary i medale. Dodatkowo najlepsza drużyna otrzymała voucher na obóz piłkarski, a trzech najlepszych zawodników zgarnęło wyjątkowe upominki ufundowane przez Łukasza Fabiańskiego.   

Dekoracji i wręczenia nagród dokonali Członkowie Zarządu Sokołów S.A., Prezes Mazowieckiego Związku Piłki Nożnej oraz ambasador Akademii Sokolika Łukasz Fabiański. 

Łukasz Fabiański, utytułowany bramkarz i wieloletni reprezentant Polski, wspierał uczestników finału Sokoliki Cup jako ambasador Akademii Sokolika. Od wielu lat inspiruje on młodych sportowców do rozwijania swoich pasji. – Jestem pełen uznania dla zaangażowania i umiejętności wszystkich zawodników, biorących udział w finale – mówi Łukasz Fabiański. – Cieszę się, że Sokoliki Cup przyciągają tak wielu młodych miłośników futbolu, którzy z udziału w rozgrywkach mogą czerpać mnóstwo radości, satysfakcji i pozytywnych emocji. Jednocześnie chciałbym podkreślić, iż takie wydarzenia stanowią najlepszą i najbardziej efektywną zachętę do regularnej aktywności fizycznej, a chyba nikt nie ma wątpliwości, jak bardzo jest ona dziś potrzebna dzieciom i młodzieży.

Finałowi Sokoliki Cup towarzyszyły nie tylko sportowe emocje. Podczas wydarzenia nie zabrakło innych atrakcji dla dzieci – zabaw, konkursów, animacji. Wyjątkową atmosferę współtworzyły też występy muzyczne utalentowanych, młodych artystów – Ignacego i Natalii Zastępy.

Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A., zapewnia, że firma nadal będzie prowadzić działania w tym obszarze, skierowane do dzieci i młodzieży. – Najmłodsi są niezwykle wymagającą grupą – mówi Bogusław Miszczuk. – Jeśli chcemy skutecznie ich wspierać na drodze zdrowego rozwoju, musimy im zaproponować akcje, które spełnią ich oczekiwania, a Sokoliki Cup bez wątpienia są właśnie taką formą edukacji. Liczę na to, że w kolejnym roku ponownie zaprosimy do naszych rozgrywek wszystkich, którzy chcą rozwijać sportowe pasje i … grać o swoje marzenia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności Biuro prasowe
2024-07-11 | 10:00

Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności

39% dorosłych Polaków i 41% matek w imieniu swoich dzieci deklaruje zaangażowanie w ograniczenie zmian klimatycznych[1] – wynika z badania „Talerz Polaka – Nawyki
Przemysł spożywczy Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?
2024-07-10 | 17:00

Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?

  Nadchodzący Dzień Czekolady (7 lipca) jest doskonałą okazją do refleksji nad podejmowaniem bardziej zrównoważonych i proekologicznych praktyk w całym łańcuchu
Przemysł spożywczy DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO
2024-07-09 | 16:40

DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO

Grupa spółek DANONE dołączyła do Komitetu Technicznego Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Tym samym stała się częścią Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO[1]) i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.