Stephane Batoux mianowany Global CEO ETi Group
Yellowcups
Sowińskiego 9
31-524 Kraków
karolina|yellowcups.pl| |karolina|yellowcups.pl
537 211 401
https://yellowcups.pl/
Na początku marca Stephane Batoux, dyrektor zarządzający z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży FMCG, objął stanowisko Global CEO producenta słodyczy ETi, odpowiedzialnego za koordynację działań na wszystkich rynkach, na których firma jest obecna, i rozwija strategię ekspansji międzynarodowej.
Nowo utworzona rola w firmie wzmacnia strategiczną wizję ekspansji tureckiej grupy na rynku międzynarodowym. Rozpoczęta ponad 60 lat temu działalność ETi obejmuje obecnie 9 jednostek produkcyjnych, w tym fabrykę słodyczy w Rumunii, rozbudowaną sieć dystrybucji oraz złożone portfolio kilkudziesięciu marek i setek produktów w kategoriach od ciastek i wafli po czekoladę, ciasta i słone przekąski.
Przed objęciem nowej roli Stephane Batoux kierował operacjami ETi w Rumunii, Polsce i na Bałkanach. Dołączył do zespołu ETi sześć lat temu z rozległą wiedzą menedżerską. W swojej karierze kierował lokalnymi i regionalnymi operacjami dla takich firm jak Danone, Coca-Cola HBC, Albalact.
Jestem zaszczycony, że mogę objąć tę rolę w grupie o tak silnej wizji rozwoju. Mamy wielkie plany i jestem przekonany, że wraz z zespołem mamy wszelkie kompetencje potrzebne do kontynuowania naszej strategii ekspansji i misji, aby marki ETi były znane na całym świecie – mówi Stephane Batoux, Global CEO, ETi.
Ważnym krokiem w globalnej ekspansji firmy było otwarcie w 2017 roku rumuńskiej jednostki produkcyjnej niedaleko miasta Craiova. To pierwsza fabryka ETi w Unii Europejskiej i jedna
z najefektywniejszych w grupie, otwarta inwestycją o wartości ponad 50 mln EURO.
Historia ETi rozpoczęła się w 1961 roku od marzenia założyciela firmy o wprowadzaniu szczęścia w życie ludzi. W ciągu ponad 60 lat działalności stale się rozwijaliśmy, stając się jedną
z największych firm w Turcji. Teraz jesteśmy gotowi zrobić ważny krok we wzmacnianiu globalnej przyszłości naszej firmy - mówi Firuzhan Kanatlı, Chairman of ETi Group.
Stephane Batoux ukończył finanse i administrację biznesową na Uniwersytecie w Kent oraz uzyskał tytuł magistra ekonomii na Uniwersytecie w Bordeaux, a także tytuł MBA w zakresie zakupów i finansów uzyskany w Institut du Management de l'Achat Industriel. Karierę rozpoczął w 1989 roku jako Purchasing and Innovation Manager w firmie Plasto w Dijon we Francji. Następnie pracował jako European Purchasing Manager, Purchasing Director i Supply Chain Director w Reckitt Benckiser na Francję i Włochy odpowiednio w biurach w Paryżu i Mediolanie. W 2000 roku dołączył do Danone jako Global Purchasing Director w Dywizji Mleczarskiej w Paryżu, a następnie został Operations Director na Rosję. W 2005 roku został mianowany General Managerem na Ukrainę, a następnie General Managerem na Rumunię, Mołdawię i kraje bałkańskie. W latach 2012-2014 był General Managerem Coca-Cola HBC na Rumunię
i Mołdawię, a do 2017 roku General Managerem firmy Albalact.
O Grupie ETi
Założona w 1961 roku firma rodzinna, Grupa ETi rozwinęła się w jedną z największych firm w Turcji,
z produktami sprzedawanymi w ponad 40 krajach i przychodami przekraczającymi 1,3 miliarda USD rocznie. Grupa zatrudnia ponad 7500 osób.
Grupa ETi posiada obecnie 9 zakładów produkcyjnych. Najnowszy zakład znajdujący się w Rumunii został rozwinięty na bazie budżetu przekraczającego 50 mln EURO.
Od stycznia 2018 r., wraz z otwarciem działalności w Rumunii i Polsce, ETi rozwija się na arenie międzynarodowej, oferując szerokie portfolio marek z kategorii ciastek, czekolad, ciast, wafli i słonych przekąsek. Portfolio ETi na rynku polskim obejmuje takie marki jak ETi Dare, ETi Browni czy ETi Milk Burger.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.