Komunikaty PR

Stephane Batoux mianowany Global CEO ETi Group

2023-03-29  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Wojewodzic
Yellowcups

Sowińskiego 9
31-524 Kraków
karolina|yellowcups.pl| |karolina|yellowcups.pl
537 211 401
https://yellowcups.pl/

Na początku marca Stephane Batoux, dyrektor zarządzający z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży FMCG, objął stanowisko Global CEO producenta słodyczy ETi, odpowiedzialnego za koordynację działań na wszystkich rynkach, na których firma jest obecna, i rozwija strategię ekspansji międzynarodowej.

Nowo utworzona rola w firmie wzmacnia strategiczną wizję ekspansji tureckiej grupy na rynku międzynarodowym. Rozpoczęta ponad 60 lat temu działalność ETi obejmuje obecnie 9 jednostek produkcyjnych, w tym fabrykę słodyczy w Rumunii, rozbudowaną sieć dystrybucji oraz złożone portfolio kilkudziesięciu marek i setek produktów w kategoriach od ciastek i wafli po czekoladę, ciasta i słone przekąski.

Przed objęciem nowej roli Stephane Batoux kierował operacjami ETi w Rumunii, Polsce i na Bałkanach. Dołączył do zespołu ETi sześć lat temu z rozległą wiedzą menedżerską. W swojej karierze kierował lokalnymi i regionalnymi operacjami dla takich firm jak Danone, Coca-Cola HBC, Albalact.

Jestem zaszczycony, że mogę objąć tę rolę w grupie o tak silnej wizji rozwoju. Mamy wielkie plany i jestem przekonany, że wraz z zespołem mamy wszelkie kompetencje potrzebne do kontynuowania naszej strategii ekspansji i misji, aby marki ETi były znane na całym świecie – mówi Stephane Batoux, Global CEO, ETi.

Ważnym krokiem w globalnej ekspansji firmy było otwarcie w 2017 roku rumuńskiej jednostki produkcyjnej niedaleko miasta Craiova. To pierwsza fabryka ETi w Unii Europejskiej i jedna
z najefektywniejszych w grupie, otwarta inwestycją o wartości ponad 50 mln EURO.

Historia ETi rozpoczęła się w 1961 roku od marzenia założyciela firmy o wprowadzaniu szczęścia w życie ludzi. W ciągu ponad 60 lat działalności stale się rozwijaliśmy, stając się jedną
z największych firm w Turcji. Teraz jesteśmy gotowi zrobić ważny krok we wzmacnianiu globalnej przyszłości naszej firmy
- mówi Firuzhan Kanatlı, Chairman of ETi Group.

Stephane Batoux ukończył finanse i administrację biznesową na Uniwersytecie w Kent oraz uzyskał tytuł magistra ekonomii na Uniwersytecie w Bordeaux, a także tytuł MBA w zakresie zakupów i finansów uzyskany w Institut du Management de l'Achat Industriel. Karierę rozpoczął w 1989 roku jako Purchasing and Innovation Manager w firmie Plasto w Dijon we Francji. Następnie pracował jako European Purchasing Manager, Purchasing Director i Supply Chain Director w Reckitt Benckiser na Francję i Włochy odpowiednio w biurach w Paryżu i Mediolanie. W 2000 roku dołączył do Danone jako Global Purchasing Director w Dywizji Mleczarskiej w Paryżu, a następnie został Operations Director na Rosję. W 2005 roku został mianowany General Managerem na Ukrainę, a następnie General Managerem na Rumunię, Mołdawię i kraje bałkańskie. W latach 2012-2014 był General Managerem Coca-Cola HBC na Rumunię
i Mołdawię, a do 2017 roku General Managerem firmy Albalact.

 

O Grupie ETi

Założona w 1961 roku firma rodzinna, Grupa ETi rozwinęła się w jedną z największych firm w Turcji,
z produktami sprzedawanymi w ponad 40 krajach i przychodami przekraczającymi 1,3 miliarda USD rocznie. Grupa zatrudnia ponad 7500 osób.

Grupa ETi posiada obecnie 9 zakładów produkcyjnych. Najnowszy zakład znajdujący się w Rumunii został rozwinięty na bazie budżetu przekraczającego 50 mln EURO.

Od stycznia 2018 r., wraz z otwarciem działalności w Rumunii i Polsce, ETi rozwija się na arenie międzynarodowej, oferując szerokie portfolio marek z kategorii ciastek, czekolad, ciast, wafli i słonych przekąsek. Portfolio ETi na rynku polskim obejmuje takie marki jak ETi Dare, ETi Browni czy ETi Milk Burger.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.