Szoper Everli na misji zakupowej
Dla wielu zakupy kojarzą się z czasem spędzonym w kolejkach, przeszukiwaniem regałów, czy walką o miejsce parkingowe. Jesień, z jej kapryśną pogodą, potrafi dodatkowo uprzykrzyć ten proces. A gdyby tak zakupy spożywcze można było robić z domu, spędzając czas z dziećmi, przy ciepłym kubku herbaty?
Takie rozwiązanie proponuje Everli — platforma umożliwiająca zakupy spożywcze online
w największych sieciach handlowych w cenach takich samych jak w sklepach. Firma działa obecnie w ponad 40 miastach w Polsce, oferując dostęp do tysięcy produktów z takich sieci handlowych jak Kaufland, Auchan czy Carrefour. Ponadto zakupy można robić w mniejszych delikatesach i sklepach lokalnych oraz specjalistycznych
Zakupów dokonują doświadczeni Szoperzy, którzy dobierają produkty pod kątem zadowolenia klientów - są szkoleni, by wybrać najlepsze owoce czy zaproponować najlepsze alternatywy dla niedostępnych produktów. Podczas składania zamówienia możemy zaznaczyć odpowiednią opcję, aby Szoper skontaktował się z nami w razie potrzeby i skonsultował ewentualny zamiennik. Dzięki temu, zakupy realizowane przez Everli nie różnią się jakością od tych, które zrobilibyśmy osobiście.
Jak to działa?
Podczas rejestracji zostaniemy poproszeni o podanie standardowych danych, łącznie
z adresem dostawy. W zależności od tego, gdzie mieszkamy, do wyboru będziemy mieć inne sklepy w okolicy. Po zarejestrowaniu się i wyborze ulubionego sklepu cały proces zakupów jest niezwykle intuicyjny. Możemy robić zakupy korzystając zarówno ze strony WWW, jak
i z przyjaznej aplikacji mobilnej. Co ważne, im częściej korzystamy z Everli, tym lepiej system dostosowuje się do naszych preferencji, sugerując produkty i marki dopasowane do naszych upodobań, a my oszczędzamy jeszcze więcej czasu.
Przy finalizacji zamówienia mamy kilka opcji do wyboru w przypadku niedostępności konkretnego produktu: możemy pozwolić Szoperowi na samodzielne wybranie zamiennika, zdecydować o całkowitym pominięciu produktu lub wyrazić chęć omówienia go przez telefon. Po potwierdzeniu adresu i wybraniu dogodnej dla nas godziny dostawy wystarczy zapłacić Blikiem lub kartą. Potem pozostaje już tylko czekać. W umówionym czasie przed naszymi drzwiami zjawi się Szoper z torbami pełnymi zakupów.
Sprytna oszczędność
Z Everli nie tylko oszczędzamy czas, ale również pieniądze. Każdy rodzic wie, jak trudno jest skupić się na zakupach, gdy obok kręci się dziecko marzące o nowej zabawce czy słodyczach. Robienie zakupów online pozwala uniknąć impulsywnych decyzji oraz spontanicznych wyborów, co w efekcie pozytywnie wpływa na nasz domowy budżet.
Zakupy w Everli to też szansa na bezpośrednie korzyści finansowe. Wiele sieci handlowych dostępnych na platformie oferuje promocje identyczne z tymi w sklepach stacjonarnych. Ale to nie wszystko - możemy też korzystać z dedykowanych zniżek w postaci ofert Cashback, które pozwalają zaoszczędzić jeszcze więcej w porównaniu z tradycyjnymi zakupami.
Jeśli nasze zakupy przekroczą wartość 350 zł, dostawa jest całkowicie bezpłatna. A jeśli planujemy robić zakupy regularnie, warto zastanowić się nad subskrypcją Everli Plus. Dzięki niej mamy nielimitowane darmowe dostawy zakupów, brak opłat serwisowych oraz specjalne zniżki i promocje tylko dla subskrybentów.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.